| NIE MOGĘ USTAWIĆ WOLNYCH OBROTÓW!!! | |
Wysłany: Sob 20:37, 30 Paź 2010 |
|
|
damian223311 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2010 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po odpaleniu pochodzi chwilę na wolnych obrotach a potem sam dodaje gazu na full albo jak jadę na jedynce i zmieniam na dwójkę to jak chwycę sprzęgło to też obroty na full.co to może być??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:40, 30 Paź 2010 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyczyść gaźnik w benzynie, później przedmuchaj go sprężonym powietrzem. Sprawdź stan filtra powietrza, iglicy oraz przepustnicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:58, 30 Paź 2010 |
|
|
katarina |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak jak kolega napisał a jak filtr do wymiany to kup od razu stożkowy decyzja należy do ciebie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:19, 30 Paź 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możliwość druga: łapie lewe powietrze. Uszczelnij połączenie od gaźnika do cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:47, 31 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
źle przepustnica może wsadzona lub lewe powietrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:47, 31 Paź 2010 |
|
|
damian223311 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2010 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
iglica jest na środkowym ząbku i jest w stanie bdb a lewego powietrza niema bo wszystko uszczelnione.Może filter powietrza? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:34, 31 Paź 2010 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iglica powinna być na drugim ząbku od góry, stary filtr powietrza włóż do benzyny a później go przedmuchaj sprężonym powietrzem , ewentualnie kup nowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek_j dnia Nie 16:35, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:30, 31 Paź 2010 |
|
|
patryk-wielkopolska |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 28 Paź 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Września Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz co, może Ci się linka od gazu postrzępiła i zacieła, ja miałem takie coś i rozkręciłem manetke, poprawiłem i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:55, 31 Paź 2010 |
|
|
damian223311 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2010 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak to chyba linka bo już jak ostatnio miałem starą linkę i tak się działo potem kupiłem nową i problem zniknoł a teraz znowu to samo czyli to chyba linka jutro zobacze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:13, 31 Paź 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wygląda jakby paliwa nie dostawała, tak przynajmniej opisują objawy.
Sprawdź zaworek igliczny czy działa prawidłowo, może kranik się zapchał.
Coś z paliwem musi być, jakby lewe powietrze łapał to no wolnych by gasł bez podnoszenia obrotów, miałem tak jak gaźnik z Simka zakładałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:32, 01 Lis 2010 |
|
|
damian223311 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2010 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie dostawał kolego bo to ogar 200 a nie jawka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:45, 01 Lis 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co za silnik ma ogar 200 od jawy 50 więc dobrze ci koledzy radzą. wyreguluj gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:56, 03 Lis 2010 |
|
|
damian223311 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2010 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:37, 03 Lis 2010 |
|
|
oster |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2010 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie masz czasem źle poprowadzonej linki od gazu lub dziury w gumie od filtru powietrza?Może masz ubrudzoną jakąś cześć przez którą przechodzi paliwo , sprawdź to co napisałem i odpisz najwyżej wymyśli się coś jeszcze :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:14, 04 Lis 2010 |
|
|
damian223311 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2010 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może to wina nieszczelnego połączenia gaźnika z krućcem bo jak jej dałem ostro w gaz to aż się tam kopciło |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damian223311 dnia Pią 10:17, 05 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|