Wysłany: Nie 15:36, 17 Paź 2010 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aha,czyli na tej krzywce nie ma klinu ?? Jest takie wgłębienie tylko ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:33, 17 Paź 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W kole magnesowym po drugiej stronie niż krzywka jest takie wycięcie i tam zaczepia się klin o tą wypustkę. Klin masz oczywiście włożyć w otwór we wale ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:48, 17 Paź 2010 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli na krzywce nie ma nic ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:22, 17 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
musi być jakiś rowek żeby koło magnesowe się trzymało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:48, 17 Paź 2010 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No czyli klinu nie ma jak na to wskazuje, jest tylko na wale. Zobaczę czy odpali.
Nic z tego nie odpala, zapłon idealnie wyregulowany. Kompresja dobra już nie wiem czemu nie działa. Jak zdjąłem cylinder to wał oraz pozostałe części były mokre. Czy tak ma być ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jump3r dnia Pon 18:48, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:25, 18 Paź 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mają być mokre... Wstrzyknij mu trochę paliwa przez otwór do świecy ( Uprzednio ją wykręcając ) Następnie Wkręć (w miarę szybko ) świecę i depnij i zobacz czy odpali... Jeśli tak to baw się z zapłonem i potem gaźnikiem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:24, 19 Paź 2010 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież zapłon jest idealnie wyregulowany, a jak zrobię tak jak napisałeś to i tak nie odpala. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:21, 19 Paź 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przedmuchy - simeringi ? Musi odpalić i tyle nie ma innej opcji. Po prostu źle coś złożyłeś i tyle i sam musisz do tego dojść co to za problem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:04, 19 Paź 2010 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko dobrze złożone, bez przesady. To ten simering sprawdzić ?? Ale wcześniej odpalała jak się dało paliwo pod świece. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jump3r dnia Wto 19:04, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:41, 19 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a iskra jest moze WN walnięta a jak nie to zapłon nie ma bata powinien odpalić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:12, 19 Paź 2010 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskra jest. Wszystko jest i nie odpala. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:55, 20 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
więc coś z zapłonem bo powinna opdalić przerwa na przerywaczu, na swiecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:56, 21 Paź 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jump3r napisał: | Iskra jest. Wszystko jest i nie odpala. |
Niestety taką opcje wykluczamy bo jeżeli wszystko byłoby ok to już byś nią śmigał a jak mniemam na razie nie śmigasz. Sprawdź jeszcze raz wszystko to co ci powiedzieliśmy tylko zrób to POWOLI i DOKŁADNIE. TO musi być coś z tych rzeczy bo to przecież tylko jawka a nie F16. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Czw 15:57, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:32, 22 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też raz miałem podobny praoblem ze iskra była co by konia zabiła a jawa nie chce zapalić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:07, 26 Paź 2010 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zauważyłem, że tłok na dole jest lekko ukruszony przy pierścieniu ale to chyba nie wpływa na to bo kompresja dobra a czasem zapali. Co to może być ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|