| NIe odpali. Wina mrozu? | |
Wysłany: Pią 20:06, 09 Sty 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Otuz dwa dni temu chcialem odpalic jawke by zrobic zdjecia do motywu na komorke. Najpierw odpalilem chwile pochodzila i zgasla drugi raz tak samo. potem kopalem kopalem i nic. Probowalem na pycha tak samo nic. Dzis tez sprobowalem ale dzis nawet ani razu na chwile nie odpalila.
A wiec rodzi sie takie pytanie. Czy to wina mrozu,poniewaz jawka stoi w tunelu na zime. Pomozcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:18, 09 Sty 2009 |
|
|
mustang1980 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2009 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dęblin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmm może za mało paliwa dostała?? sprawdź czy paliwo dochodzi do cylindra, czy jest iskra?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:29, 09 Sty 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi kiedyś kiedy była zima tam pod kranikiem w tym czarnym zamarzła benzyna i się jeszcze pozatykało i nie chciał odpalic, a jak to wyczyściłem to od razu zaczął chodzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:06, 09 Sty 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
"dobrze" przelej, musi odpalić/ Jak przepalałem to 5 min na wolnych obrotach pyrkała, jedno małe kółko i na odstaw |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:34, 09 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykręć świece przeczyść i przedmuchaj,wkręć i musi odpalić!. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:10, 09 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ma ch** we wsi musi zagadać,
możliwe że wytrącił ci się mixol z benzyny i zalega na dnie baku
ewentualnie zła ciepłota świecy
moja jawa odpaliła na mrozie po 2 miesiącach postoju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:12, 10 Sty 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm. Bede musial sprawdzic lecz dzis nie dam rady, a paliwo mi nie zamarzlo a wogole nie slyszalem zeby benzyna mogla zamarznac xD (ciekawe) jak mowil rutkowski to sprobuje wymieszac w baku paliwo jesli to sie stalo;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 10:33, 10 Sty 2009 |
|
|
mieszkofryc |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2009 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowy Jarosław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja sądzę że jest jak myślę, a więc. Wymieszaj jeszcze raz paliwo, bądź kup nowe i wymieszaj ale nie z mixolem bo to jest ścierwo! tylko z olejem STIHL HP dostępne są w Orlenie. Wyczyść dysze i ostojnik w kraniku (taka czarna nakrętka pod kranikiem). Sprawdź czy leci dobrze benia z kranika. Do tego sprawdź świecę, ewentualnie wyczyść z nagaru i sprawdź przerwę na elektrodzie (od 0,4 do 0,5 mm). Jeszce jedno sprawdź przerywacz bo mogła ci się wilgoć dostać, Ja tak miałem i po 20 metrach zgasła mi oraz nie chciała zapalić, a na zapych jak by chciala a nie mogła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:10, 10 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem to wina swiecy. Albo wyczyść albo daj nową bo to 1 co powinieneś zrobić a nie odrazu wszystko sprawdzać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:51, 10 Sty 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
swiece mam nowa a dopiero godzine temu wrocilem z koledy z ksiedzem a wiec nie mialem jak sprawdzic bo od rana mnie w domu nie bylo a iwec moze jutro sprawdze. xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:03, 24 Sty 2009 |
|
|
DareczekSz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2008 |
Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
posłuchaj...
1.Wprowadź "jawencje" do jakiegoś pomieszczenia gdzie jest jakiś piecyk (oczywiście w garażu). Zapal w nim i tak na godzine zostaw go ale nie za blisko pieca żeby żadna iskra nie wskoczyła do benzyny;
2. Napewno po zimie masz na gaźniku zmieszany brud z kroplami benzyny... Powyczyszczaj wszystko na "gans git" śróbokrętem owiniętym w jakąś szmatke;
3. Odkręć komore pływaka, na wieczku weź poruszaj tym takim bolcem i blaszką(sorry ale niewiem jak sie to dokładnie nazywa), wyciąg pływak i wyczyść całą komore. Załórz z powrotem tak jak było;
4. Koniecznie daj nową świece bo stara została napewno strasznie zmrożona;
5. Wylej starą benzyne bo przez mrozy mogła sie "zciąć" ale to nie jest powiedziane że napewno, popodciągaj przyciskiem "nitro" paliwo do gaźnika;
6. Kopej, powinnien chodzić.
Ja miałem to samo i właśnie wczoraj wszystko zrobiłem tak jak Ci napisałem. Jawka zaczęła dygać jak przedtem:)
Życze Ci żebyś po tych wskazówkach doprowadził Jawke do najlepszego porządku:) POZDRAWIAM SERDECZNIE |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:34, 31 Sty 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi nie chciał zaplaić silnik na mrozie i winą był tylko i wyłącznie mróz. jak się na chwilę ociepliło do 5 stopni to silnik zapalił. nawet dosyć nowoczesne silniki 2t nie zapalają na mrozie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:28, 31 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dziwne moja jawka zawsze pali czy ciepło czy zimno zawsze odpalała od jednego strzała góra za drugim,
nie jestem pewny ale trudności z odpalaniem mogą mieć związek z kondensatorem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:36, 31 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Związek z odpalaniem może być powiązany ze stanem świecy i jej ciepłoty,okablowania,platynek i ich regulacji,przerwą pomiędzy cewką N/N a magnetem (mniejsza wydajność prądowa) i jakże kondensatora który filtruje prąd nie powodując iskrzenia na platynkach choć i tak nic on nie da jeśli platynki są w złym stanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|