Siema, możecie mnie uznać za idiotę ale jak ustawiam zapłon i muszę wrócić z GMP na 1.8mm-2.0mm przed GMP to ja mam kręcić w prawo czy w lewo. Bo jak kręcę w lewo to mam na tej śrubie... nie wiem jak to nazwać... jakiś spad czy coś. A jak w prawo to i idzie takim kołem xD. Poprostu nie wiem jak to opisać xD ( ta śruba przypomina takie półkole ). Proszę o radę bo na świecy mam słabą iskrę:P
Gdy wyprzedzenie jest za duże (za wczesny zapłon) to musisz przesunąć obudowę iskrownika w prawo, gdy jest za małe musisz przesunąć iskrownik w lewo. To półkole to jest krzywka.Musisz kręcić w lewo tak jak wynika z tego powyżej . Wystarczyło przeczytać temat o ustawianiu zapłonu (masz w Problemach technicznych w podklejonych).Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1