| Nie wchodzi na obroty | |
Wysłany: Pon 23:55, 14 Gru 2009 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Totalny brak mocy!
Na dwójce ciągnie do 40 na godz , a po włączeniu trójki na równej drodze prędkość zaczyna spadać do 35 , 30 , a potem gaśnie, chyba że zredukuję bieg. Co to za cholera???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:00, 15 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyczyść i wyreguluj gaźnik i ustaw zapłon, sprawdź też czy nie łapie lewego powietrza na połączeniach cylindra z króćcem i króćca z gaźnikiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:06, 15 Gru 2009 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuję.
Może na papierowe uszczelki nie wystarczy zwykły smar? Czy koniecznie trzeba stosować silikon? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:15, 15 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złóż na silikon i będzie git, nawet ten zwykły wytrzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 0:16, 15 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:43, 15 Gru 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A silnik po remącie czy coś takiego ? Jeśli napisane sory. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:13, 15 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydaje mi się, że to kiepskie spalanie. Wsadź świecę F75 i ustaw przerwę 0,5 na elektrodzie i 0,4 na przerywaczu. Na jedynce i dwójce po odkręceniu manetki na MAX co się dzieje? Jeśli z początku się zaczyna mulić i burczy to za dużo paliwa albo tak jak napisałem, za słabe spalanie. Daj mniej paliwa i wsadź tą świece. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:35, 15 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli jest mieszanka jest zbyt bogata to świecę okopci na czarno, jeśli zbyt uboga to na szaro. Przy optymalnej mieszance świeca będzie okopcona na rudy kolor |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:40, 15 Gru 2009 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za rady. Ustawiałem niedawno zapłon i mam 0,4 mm na przerywaczu, oraz wyprzedzenie 2 mm mierzone od krawędzi cylindra po zdjęciu głowicy. Mam świecę o oznaczeniu BP7HS i nie wiem jak się ono ma do iskry F75. Co do czyszczenia gaznika, to słyszałem ,że trzeba go wygotować w roztworze octu z wodą. Tylko ile octu a ile wody? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:47, 15 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja gotowałem 1:1, ale po tym i tak wyczyscilem go miękkim pędzelkiem, denaturatem i zostawiłem od odschnięcia. A co do świecy to jest chyba odpowiednik F75 albo F80. W każdym razie wyczyść świece i jak będziesz składał gaźnik to go porządnie uszczelnij (połączenie z króćcem). Jak odpalasz to wrzuć mu jedynke, albo dwójke i spróbuj z popychu. Ewentualnie se go potem dostroisz, żeby ci z kopa palił. Zapłon troche przywczesny ale póki co zostaw, na to nie ma jednak rady, zobaczysz jak będzie chodził.
Edit:
Jak już będziesz rozkręcał gaźnik to możesz skorzystać z tego tutoriala:
http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/modyfikacja-oryginalnego-gaznika-jikov-2917-psb,5592.html Tam masz, jak odblokować króciec, zalepić otwór, próg itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Wto 22:50, 15 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:53, 20 Gru 2009 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wczoraj zdemontowałem gaznik do gotowania i co się okazało? Iglica na przepustnicy miała wyrobione rowki i przeskakiwała sobie swobodnie z drugiego rowka na trzeci i odwrotnie. Czy to mogło być przyczyną wariowania silnika ? Pytam, bo z powodu mrozu i śniegu nie odpalałem motorka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 1:34, 21 Gru 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No pewnie ze to mógł być powód. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|