 | |  |
Wysłany: Sob 19:24, 02 Cze 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kolego XawiD to powiedz mi po co leje się olej do mieszanki Pewnie powiesz że tylko po to żeby pierścienie w cylindrze sie slizgały a nie cały tłok i wał miały smarowanie.
Kolego nie wprowadzaj takich herezii bo jeszcze ludzie zaczną tak robić i spierdzielą sobie silniki.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:35, 02 Cze 2007 |
|
|
=XawiD= |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarnków |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kolego XawiD to powiedz mi po co leje się olej do mieszanki Question
Olej leje się po to aby zapewnić smarowanie.
Na razie to ja na tym forum widzę same bajeczki... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:50, 02 Cze 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 23:45, 02 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
=XawiD= napisał: | 1. Tłok się nie dociera, cylinder też nie tylko pierścienie.
2. Przy zmianie pierścieni należy wymieniać tłok...
3. Jeżeli nie czujesz progu na cylindrze, to nie potrzeba go wymieniać lub szlifować przy wymianie tłoka z pierścieniami.
Cytat: | Co do tematu to pierścieni nie ma co specjalnie docierać |
A gdzie w tej bajce Kubuś Puchatek? Pierścienie należy docierać przez około 1 000km, nie przegrzewając sprzętu oraz lejąc więcej oleju do benzyny - mieszanka 1:30.
Cytat: |
i wał i cylinder też trzeba dotrzeć.
|
Kolejny mit... Wału nie docierasz, cylindra też nie. Jedyne co docierasz to pierścienie.
Teraz przejdziemy do kolegi problemu...
Nie będę tłumaczył dlaczego, bo już mi się nie chce ale powiem Ci, że jeżeli nie ma na cylindrze progu to załóż nowy tłok i pierścienie. Docieraj go z prędkością ok 35km/h na 3 biegu, lej mieszankę 1:30 i nie przegrzewaj go. Rób odpoczynki po 20min co 5km. Staraj się też jeździć rano lub wieczorem - upały powodują, że cylinder się szybko nagrzewa. |
Docierać pierścienie to góra 100 km (SAME pierścienie) przecież tam nie mo co się specjalnie dopasowywać (no może trochę do gładzi).
Wychodzą z Twojego rozumowania to pierścienie się docierają, a ja uważam, że wszystko się do siebie dociera (oczywiście chodzi o silnik)
Docieranie wcale nie polega na jeździe z 35 km/h bo właśnie trzeba jeździć ze zmienną prędkością i nie przegrzać silnika (najgorsze co może być). Czesem trzeba dać na chwilkę gaz "w opór", zaraz odpuścić prawie całkowicie tylko nie jechać ze stałą prędkością. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 10:02, 03 Cze 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: |
i wał i cylinder też trzeba dotrzeć.Kolejny mit... Wału nie docierasz, cylindra też nie. Jedyne co docierasz to pierścienie.
|
Nie dociera sie !!!!! jestes głupi jak niewiesz to niepisz !!
Widać, że nie znasz zasad dyskusji. Wytłumacz dlaczego Twoim zdaniem tak jest, a nie wyzywasz. Tak robią ludzie o niskim IQ. Możesz też za to dostać WARNA / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:37, 03 Cze 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Polecam lekture
[link widoczny dla zalogowanych]
Taka mała ciekawostka: w sportach crossowych, silniki żyją ok. 8 motogodzin i należy wymienić tłok.
Docieranie w tamtejszych pojazdach nie ma sensu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:45, 03 Cze 2007 |
|
|
=XawiD= |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarnków |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szkoda mi was... Zanim coś napiszecie, to poszukajcie prawdy - spytajcie się nauczyciela od technologii silników, to powie wam co nieco na ten temat. Ja was nie mam po co kłamać ale w przeciwieństwie do was trochę się znam. Przeczytajcie jakieś książki na temat docierania/eksploatowania silnika to będziemy gadać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:02, 03 Cze 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak bym słuchał takiego kolesia jak ty to bym jeździł na uszczerbionym tłoku bo znajomy mi gadała że tłok nie ma nic do rzeczy tylko pierścienie a ja byłem mądrzejszy żeby tłok i pierścienie nowe kupić i spokojnie to wszystko dotrzeć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:03, 03 Cze 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mój dziadek też mi mówił, że dociera się tylko pierścienie, a jak mu powiedziałem że tłok się też dociera to powiedział że głupoty wygaduje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:20, 03 Cze 2007 |
|
|
=XawiD= |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarnków |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
glencu i dobrze twój dziadek gada... Widać, że zna się na rzeczy.
A co do u szczerbionego tłoka... Nie może być on u szczerbiony, ponieważ to on steruje rozrządem w silniki T2. Jego u szczerbienie może prowadzić do np. Wcześniejszego otwierania się kanałów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:28, 03 Cze 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
XawiD skoro twierdzisz że się nie znamy na jawkach (bo tak wynika z twoich wypowiedzi) no to mnie i innych oświeć. W którym miejscu jawka ma rozrząd bo cylinder i głowicę zdejmowałem kilka razy i jakoś nie zauważyłem zaworów  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:39, 03 Cze 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
puzon89 ale nigdzie nie ma słowa o zaworach.
"Wcześniejszego otwierania się kanałów." - była mowa o wyszczerbionym tłoku, jeżeli będzie uszkodzony wtedy kanał wylotowy może być za szybko otwarty co prowadzi do strzelania mieszanką w tłumik itp anomalii |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:49, 03 Cze 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
O Boże!!! matura ty widziałeś kiedyś silnik 4t Przecież rozrząd to sa zawory z takim powyginanym prętem który je otwiera i zamyka w odpowiednim momęcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:01, 03 Cze 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
puzon89 napisał: | O Boże!!! matura ty widziałeś kiedyś silnik 4t Przecież rozrząd to sa zawory z takim powyginanym prętem który je otwiera i zamyka w odpowiednim momęcie. |
O to jakaś nowość. A ja myślałem że zawór to [link widoczny dla zalogowanych] , a zawór otwiera poprzez dociśnięcia krzywka.
Pokaż jak możesz taki zawór z powyginanym prętem - w końcu pełno nowości na rynku.
Aha i dlaczego piszesz, że rozrząd to zawory? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
|