| Nie zapala | |
Wysłany: Śro 20:17, 10 Wrz 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam problem ze swoją Jawą a mianowicie mam w niej nową cewkę N/N, kondensator, świecę zapłonową mam Bosch również nową,platynki, i cewkę W/N iskra jest i za cholere nie zapali paliwo dochodzi bo świeca jest mokra jak pcham. Dodam jeszcze że czasami np. wczoraj odpalił ale przerywał i musiałem się odpychac żeby silnik pracował zapłon przestawiałem kilkakrotnie ale tylko gdy dam na równe 2mm zapala. Przerwę na platynkach ustawiałem różną ale tylko jak ustawie szczelinomierzem,,odpala". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:53, 10 Wrz 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja widzę tylko jeden problem kabel W/N i fajka zobacz czy solidnie jest zamocowane i czy jest jeszcze miedź w kablu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:56, 11 Wrz 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kabel W/N trzyma sie dobrze miedź w środku jeszcze jest bo patrzałem dzisiaj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:59, 18 Wrz 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Platynki masz czysty ? przejedź je drobnym papierem ściernym.
Na pewno masz dobrze zapłon ustawiony oraz przerwę ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:11, 18 Wrz 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Platynki czyste jak pisałem zapłon na równe 2mm daje znaki życia nawet pół milimetra nie trzeba zeby zdechł do końca. Dziwna ta moja Jawka nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:38, 19 Wrz 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wynika na to że wszystko jest dobrze i w taki razie stawiałbym na wadliwe nowe części!!! niestety!!! ale nie ma się co oszukiwać współczesne części nawet te do jawki to tania chińszczyzna i często mają wady od nowości. szkoda słów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:11, 22 Wrz 2008 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
suamerk napisał: | wynika na to że wszystko jest dobrze i w taki razie stawiałbym na wadliwe nowe części!!! niestety!!! ale nie ma się co oszukiwać współczesne części nawet te do jawki to tania chińszczyzna i często mają wady od nowości. szkoda słów |
CO racja to racja
a co do tematu to załóż stara świecę i spróbuj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:23, 24 Wrz 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbowałem na starej świecy i popyrkała i jak nie pierdo**eło z tłumika to musiałem mocowania dokręcac. A jak założyłem nową to było jak zawsze. A jak zobaczyłem zapłon to na równe 2mm może ja\est wał skręcony?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:10, 25 Wrz 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 mm to troche za dużo
masz za wczesny zapłon uzstaw go na ustawienia fabryczne
1,5 przeg GMP i przerwe 0,4mm
jeśli sie myle poprawcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:56, 23 Lis 2008 |
|
|
krzysiek025 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Lis 2008 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zrób jak ci karze rutkowski ja wczoraj ustawiałem zapłon
Warn za bezsensowny post. /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:37, 23 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
krzysiek025 weź postów nie nabijaj
a teraz do rzeczy
jeśli posiadasz miernik, jak nie to porzycz od sąsiada
*sprawdź cewke W/N :
miernik nastaw na sprawdzanie ciągłości obwodu i przyłóż styki miernika w tych miejscach gdzie podpina się do cewki kable, miernik powinien pokazywac ze jest przejście, potem przyłóż końcówke do obódowy cewki i do jesnego z jej styków tam nie powinno byc przejścia
*sprawdź kondensator :
jeśli jest sprawny to pomiędzy kabelkiem kondensatora a obudową nie powinno byc przejścia
polecałbym ci tez sprawdzić stan łożysk i simeringów na wale jeśli masz nadmierne luzy to zapłon podczas pracy silnika sam się przestawia
żeby to sprawdzić musisz ściągnąć iskrownik i ręką sprawdź czy wal nie ma luzów nałożyskach
jak to nie bedzie któraś z tych części to ja już nie wiem co to morze być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|