| Nowe łożyska, i olej do silnika | |
Wysłany: Nie 9:49, 06 Paź 2013 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, jestem w trakcie remontu silnika, zmieniam łożyska, uszczelniacze, i uszczelki silnika na nowe. Mam pytanie czy na łożyska tam gdzie jest korbowód (tam nie ma oleju), czy przesmarować delikatnie te łożyska smarem?, a jeszcze jedno, to jak wyciągnąć łożysko z tego dekla co jest iskrownik (jest tam jedno łożyska tylko nie ma go jak wyciągnąć)
[link widoczny dla zalogowanych] no i oczywiście jaki olej wlać do silnika (jakiś lepszy nie jakiś "dziad")
Pozdrawiam, |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GaZoWaNy dnia Pon 9:09, 07 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:49, 06 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie Smaruj Tam żadnego łożyska ono jest smarowane poprzez Mieszankę Paliwową w której jest olej , a co do tego łożyska co jest w tym deklu to nie wiem bo sam właśnie wymieniam łożyska i zastanawiam jak je wyciągnąć aa Olej to Hmm Nawet lux 10 wystarczy a jak chcesz lepszy to na stacji benzynowej kup Jakiś porządny do 2t Platinum czy sam nawet nie wiem jaki . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:08, 06 Paź 2013 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok, spoko jakbyś się dowiedział jak to wybić to napisałbyś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:39, 06 Paź 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kupuj klasę oleju AC czyli np. Orlen semisyntetic 2t |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:50, 06 Paź 2013 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jest do silnika czy do mieszanki? jak to jest do silnika, to podajcie mi coś jeszcze dobrego do paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:25, 06 Paź 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten do meszanki ,a do skrzyni to ten co w instrukcji czyli chyba lux 10 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:51, 06 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lux 10 do mieszanki Hmm Niby dobry niby nie Bardzo kopci na nim i szybko nagar się zbiera ja osobiście polecam Olej do piły taki w buteleczkach 100ml tylko taki droższy prawie nie kopci na nim i jakoś silnik mniej grzje a co do łożyska to spoko napisze jak tylko wyciągne ale mam już mały pomysł na to opisze ci jak tylko poskutkuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:02, 06 Paź 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lux 10 jest do skrzyni biegów od tego zacznijmy ja jeżdżę na tym od roku ponad dolewam go do mieszanki i jestem bardzo zadowolony [link widoczny dla zalogowanych] zaś w skrzyni mam [link widoczny dla zalogowanych] sprzęgło zrobione z drzewa dobrze namoknięte 0 uślizgu czy ciągnięcia sprzęgła nawet po spaleniu przez kilka metrów jeżeli chodzi o łożysko w karterze to ja zawsze grzałem palnikiem do dość dużej temperatury następnie brałem jakiś śrubokręt i po prostu wybijałem je skoro są do wymiany to nie ma co patrzeć na jego uszkodzenia pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:09, 06 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Route66 A nie wiesz czy na stacji paliw nie kupi takiego oleju ? i czy wystarczy olej 15w50 cczy trzeba koniecznie taki jak poleciłeś ja 1mieś temu wyminiłem olej w skrzyni dałem lux 10 i po 3 tygodniach sprawdziłem czy nie trzeba dolać ii ten olej troche mnie zanieppokoił gdyż miał biały kolor aa nie taki bezbarwny jak kupowałem i się pienił troche przez to że teraz robie remont chce silnik zalać dobrym olejem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 7:23, 07 Paź 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
olej kupi na pewno bynajmniej u mnie na stacji są takie oleje i wcale nie trzeba takiego jak poleciłem podałem tylko te oleje których ja używam oczywiście można inne ale po co ? ja wlewam te bo są już przeze mnie sprawdzone i nie narzekam wręcz przeciwnie raczej je sobie chwale a olej w skrzyni mam zamiar wymieniać co 2 sezony ze względu na jego długotrwałe właściwości |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:32, 07 Paź 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lux do skrzyni orlen do mieszanki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:44, 07 Paź 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tam luxa nie polecam już 2 razy się na nim zawiodłem dlatego wole lać markowe takie jak motul |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:23, 07 Paź 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam chyba hipol lub lux i jest dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:18, 07 Paź 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie na hipolu i luxie sprzęgło zawsze ciągło zmieniłem na inny i nic nawet nie uślizgnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:53, 19 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do silnika polecam Mobil 2T semisynthetic. Jeżdżę na nim od 4 lat i zero zużycia na cylindrze, pierścieniach i tłoku. Oleje do silników samochodowych nie nadają się do skrzyni biegów z mokrym sprzęgłem. Hipole i lux były dobre 20 lat temu, gdy ja byłem lekko po 20 -tce. Jeśli ktoś z Was ma kolegę dosiadającego poważny motor, to może podzieli się swoim olejem silnikowym. Polecam takie, gdyż one posiadają dodatki fosforanów i siarki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania mokrego sprzęgła. Polecam szczególnie Motul 10w-40. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Sob 17:54, 19 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|