| Nowy cyl . | |
Wysłany: Sob 17:31, 24 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam panowie dzisiaj założyłem Nowy cylinder Almot 50cm3 2 pierścienie I mam pewien problem jest bardzo ale to bardzo słaba zmieniłem cyl z czeskiego gdyż wczoraj zatarłem Ponad 78 z górki na 12t ii ile muszę docierać aby nie miała muła ? Dodam że wszystko jest dobrze wyregulowane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:27, 24 Sie 2013 |
|
|
BluBleBla |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2012 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No słaba jest,ponieważ na początku jest duży opór tarcia pierścienie-cylinder ustąpi to po jakiś kilku kilometrach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:15, 24 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No dzięki BluBleBla po przejechaniu około 40km czuć różnice jak się wkręci to ciągnie jak głupia oczywiście nie przesadzam z v-maxem tyle że nie chce wolnych obrotów utrzymywać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:16, 24 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:19, 24 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Route66 czytałem to dziś i wiele tych tematów dotyczących docierania ale co one mają wspólnego do wolnych obrotów chyba że coś mają to przepraszam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:22, 24 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok to zacznę tak skoro jest słaba to wyczyść gaźnik itp zapłon ustaw platynki papierem ściernym dobrze dociągnij głowicę do cylindra żeby nie było przedmuchów i docieraj po 500 km powinny być już jakieś rezultaty :0 tylko pamiętaj prędkość max 45 km/h i nie przegrzej silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez route66 dnia Sob 23:24, 24 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:29, 24 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no okej rozumiem teraz powiem tak platynki nowe zapłon ustawiony igła pod żarówką głowica dokręcona że aż bałem się że szpilki urwę gaźnik czyściłem z rana dodam że mam założony filtr stożkowy może przez to Hmm za dużo powietrza ciągnie czy co |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:43, 24 Sie 2013 |
|
|
plusminus |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2013 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaki był powód zatarcia? Zatarł się tylko tłok, a może też i łożyska? Mogę wnioskować, ze świeca teraz ma kolor jasny, prawda? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:22, 25 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powód zatarcia zbyt wielkie obroty i cylek oryginał już 7 k na karku bez szlifu z tego co się orientuje łożyska dobre wymieniane były łożyska i uszczelniacze ten cylinder zatarty chcę dać do szlifu na 55 jest to oryginał więc po szlifie powinien chwile pochulać
a i panowie przy 55cm3 polecacie tłok 2p czy 3p |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Banan17 dnia Nie 0:26, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 1:55, 25 Sie 2013 |
|
|
plusminus |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2013 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Banan17 napisał: | powód zatarcia zbyt wielkie obroty i cylek oryginał już 7 k na karku bez szlifu z tego co się orientuje łożyska dobre wymieniane były łożyska i uszczelniacze ten cylinder zatarty chcę dać do szlifu na 55 jest to oryginał więc po szlifie powinien chwile pochulać
a i panowie przy 55cm3 polecacie tłok 2p czy 3p |
Czyli mogła być za uboga mieszanka lub brak oleju w paliwie. To ze były zmieniane kiedyś tam łożyska nie znaczy ze po awarii też nie dostały. Sprawdź kolor świecy i lepiej nie jeździj tą jawką póki nie zdiagnozujesz problemu, bo jeszcze ten cylinder zatrzesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:51, 25 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a odnośnie tego tłoka jak polecacie panowie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:37, 25 Sie 2013 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czeski oryginał. są takowe na znanym portalu aukcyjnym dla przykładu link [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:26, 25 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mingo wszystko okej lecz ja chce zzrobić 55cm więc ten raczej za mały
chyba ze znajdę osobę która zrobiła by mi 50/4 ale takiej osoby nie widzę niestety więc pozostaje mi jedynie zwiększenie pojemności |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Banan17 dnia Nie 16:29, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:53, 25 Sie 2013 |
|
|
plusminus |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2013 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co chcesz niby osiągnąć zwiększając pojemność o ogromne 4ccm? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:09, 25 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Większe spalanie hahah nie no cośke mocy oczywiście wolał bym 4 kanały ale kto to zrobi jak ktoś chętny pisać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|