Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Nowy cyl . Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowy cyl .
PostWysłany: Sob 17:31, 24 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Witam panowie dzisiaj założyłem Nowy cylinder Almot 50cm3 2 pierścienie I mam pewien problem jest bardzo ale to bardzo słaba zmieniłem cyl z czeskiego gdyż wczoraj zatarłem Ponad 78 z górki na 12t ii ile muszę docierać aby nie miała muła ? Dodam że wszystko jest dobrze wyregulowane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:27, 24 Sie 2013
BluBleBla
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No słaba jest,ponieważ na początku jest duży opór tarcia pierścienie-cylinder ustąpi to po jakiś kilku kilometrach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:15, 24 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


No dzięki BluBleBla po przejechaniu około 40km czuć różnice jak się wkręci to ciągnie jak głupia oczywiście nie przesadzam z v-maxem tyle że nie chce wolnych obrotów utrzymywać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:16, 24 Sie 2013
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


opcja szukaj się kłania kurde każdemu muszę powtarzać Mr. Green

http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/docieranie,1590.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:19, 24 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Route66 czytałem to dziś i wiele tych tematów dotyczących docierania ale co one mają wspólnego do wolnych obrotów chyba że coś mają to przepraszam Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:22, 24 Sie 2013
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


ok to zacznę tak skoro jest słaba to wyczyść gaźnik itp zapłon ustaw platynki papierem ściernym dobrze dociągnij głowicę do cylindra żeby nie było przedmuchów i docieraj po 500 km powinny być już jakieś rezultaty :0 tylko pamiętaj prędkość max 45 km/h i nie przegrzej silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez route66 dnia Sob 23:24, 24 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:29, 24 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


no okej rozumiem teraz powiem tak platynki nowe zapłon ustawiony igła pod żarówką głowica dokręcona że aż bałem się że szpilki urwę gaźnik czyściłem z rana dodam że mam założony filtr stożkowy może przez to Hmm za dużo powietrza ciągnie czy co


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:43, 24 Sie 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Jaki był powód zatarcia? Zatarł się tylko tłok, a może też i łożyska? Mogę wnioskować, ze świeca teraz ma kolor jasny, prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:22, 25 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


powód zatarcia zbyt wielkie obroty i cylek oryginał już 7 k na karku bez szlifu z tego co się orientuje łożyska dobre wymieniane były łożyska i uszczelniacze ten cylinder zatarty chcę dać do szlifu na 55 jest to oryginał więc po szlifie powinien chwile pochulać


a i panowie przy 55cm3 polecacie tłok 2p czy 3p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Banan17 dnia Nie 0:26, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:55, 25 Sie 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Banan17 napisał:
powód zatarcia zbyt wielkie obroty i cylek oryginał już 7 k na karku bez szlifu z tego co się orientuje łożyska dobre wymieniane były łożyska i uszczelniacze ten cylinder zatarty chcę dać do szlifu na 55 jest to oryginał więc po szlifie powinien chwile pochulać


a i panowie przy 55cm3 polecacie tłok 2p czy 3p


Czyli mogła być za uboga mieszanka lub brak oleju w paliwie. To ze były zmieniane kiedyś tam łożyska nie znaczy ze po awarii też nie dostały. Sprawdź kolor świecy i lepiej nie jeździj tą jawką póki nie zdiagnozujesz problemu, bo jeszcze ten cylinder zatrzesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:51, 25 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


a odnośnie tego tłoka jak polecacie panowie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:37, 25 Sie 2013
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


czeski oryginał. są takowe na znanym portalu aukcyjnym dla przykładu link [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:26, 25 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Mingo wszystko okej lecz ja chce zzrobić 55cm więc ten raczej za mały

chyba ze znajdę osobę która zrobiła by mi 50/4 ale takiej osoby nie widzę niestety więc pozostaje mi jedynie zwiększenie pojemności


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Banan17 dnia Nie 16:29, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:53, 25 Sie 2013
plusminus
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Co chcesz niby osiągnąć zwiększając pojemność o ogromne 4ccm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:09, 25 Sie 2013
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Większe spalanie hahah nie no cośke mocy oczywiście wolał bym 4 kanały ale kto to zrobi jak ktoś chętny pisać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy cyl .
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin