Wysłany: Sob 21:22, 27 Paź 2007 |
|
|
Rosomak |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przemyśl |
|
|
|
|
|
|
|
|
Guma jest. Posprawdzam jutro jeszcze raz wszystkie śruby ale wątpie czy to coś pomoże bo to się nagle stało, poprostu jechałem i zauważyłem że jakoś tak się trzęsie, myślałem że to zapłon się przestawił ale jak się okazło nie ma ot nic współnego bo mam takie objawy i na 1,5 i na 1,8 ...k***a zawsze coś Mam nadzieje, źe nic złego z silnikikem sie nie dzieje.. acha i jeszcze jedno na wolnych obrotach jest ot samo jak trzymam go na lekkim gazie to drga wiec łańcuch też wykluczam... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:58, 27 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zobacz te sruby na dole co trzymaja silnik do ramy. moze te sie popuściłu.
a tak nawiasem ty mieszkasz na podkapaciu w Przemyślu??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:38, 04 Lis 2007 |
|
|
Rosomak |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przemyśl |
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz1991 tak na podkarpaciu:D
Słuchajcie niestety nei moge pozbyć sie problemów wiec kolejna sprawa. Otóż śruby podokręcałem itd ale zaczyna mi ta jawka słabnąć dziwnie jeszcze bardziej zamiast się wzmacniać.... nie wiem o co chodzi. Bo silnik ogólnie pracuje ładnie nic soecjalnie nie dzwoni nie stuka..ale zauważyłem ze na początku jak ją docierałem to wjezdzała pod minimalne górki na 3 a teraz w tyxch samych miejscach musze 2 wrzucać...silnika raczej nei przegrzałęm ..myśle ze tłok nie puchnie ob nie ma to znaxczenia na zimnym i ciepłym jest tak samo..wydaje mi sie że to wina tego że jest zimno na zewnątrz bo o ile pamiętam to zaczęło sie dzieć jak pogoda sie zminiła..czy to może miec wpływ?? może świeca? silnika nie zakatowałem..macie jakieś pomysły? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:54, 04 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm...O ile wiem to te silniki lepiej pracują na zimno niż na ciepło. A pozatym przy docieraniu trzeba jak najmniej obciążać silnik i nie pojeżdżać pod górki męcząc na 3 biegu tylko od razu redukcja a nie jak już motor gaśnie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:04, 04 Lis 2007 |
|
|
Rosomak |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przemyśl |
|
|
|
|
|
|
|
|
no masz racje z tą wcześnijszą rddukcją ale mi chodzi o fakt że jest wyrażnie słabsza na tej samej trasie co na poczatku docierania może faktycznie gdzieś ją przegrxzałem i trzeba będzie wyminieć tłok i perścionki.. no nie wiem mam narazie jakieś 120 km zrobioe wiec moze jeszcze spróbuje pojeżdzić... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:07, 04 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeździj krótkimi odcinkami i powoli i zobaczymy czy cos sie zmieni po jakims czasie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:22, 04 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ponieważ jest zimniej to i trzeba ustawić inną mieszankę paliwowo-powietrzną. To z pewnością będzie to. Ustaw wyższy poziom paliwa i będzie OK. Nie masz co rozbierać i sprawdzać bo z pewnościa nie będzie zatarcie bo wtedy silnik by nagle stanął i by wogóle nie odpalił albo odpalił po długim pchaniu i nie trzymał obrotow jałowych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 17:53, 04 Lis 2007 |
|
|
Rosomak |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przemyśl |
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny to raczej mieszanka nie będzie bo odkad zminiłem cewkę i kabel W/N do dałem mu na 3 rowek jak ma być ( wcześniej miałem na drugim bo lepiej palił jak miał mniej) teraz go delikantnie zalewa ale ot lepiej chyba no i właśnie może to przez to że dostaje troche za dużo tak osłabł? a jeszcze mam drugie pytanko czy ewentualne błędy przy docieraniu na początku powiedzmy przez te 100 km można zniwelować póżniej? nie chodzi mi tu o to że jak sie go zatrze bo wtedy wiem że raczej kaplica:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:28, 05 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No raczej ciężko bo pierwsze 100 km jest najważniejsze i jeśli wtedy źle się ułoży to lipa. Ale na razie jeździj i się nie przejmuj tylko ustaw dobrze poziom paliwa. Bo co takiego zrobiłeś przez te 100 km, że uważasz, że źle docierałeś ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:39, 05 Lis 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tak jeśli dasz więcej oleju niż trzeba no to będzie słabszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:15, 05 Lis 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najgorzej jak przegrzejesz to wtedy na tulei zrobi się tzw. "szklanka" a wtedy dobre dotarcie graniczy z cudem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|