| nowy silnik - docieranie! Pomocy! | |
Wysłany: Sob 19:34, 29 Wrz 2007 |
|
|
Rosomak |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przemyśl |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Wiem, że o docieraniu był już temat ale chciałem zabytać o kilka rzeczy.
Udało mi się zdobyć nowyt silnik czechosłowacki fabryka - odpaliłem go jako pierwszy tydzień temu no i zaczęło go zalewać. Podgiałem blaszke do góry i jest lepiej ale nie do końca.
1 Czy to jest normlane, że najlpeiej pracuje na zapłonie 1,5? ( wszystko odblokowane, króciec kwadratowy, dysza 68, skócone kolanko itp, stary silnik pracował na 1,8 i było git tutaj )
2. Maił założoną zębatke 13z i jest jak na mój gust bardzo słaby czy ot jest normlane na dotarciu > narazie zrobiłem jakieś 70 km nie prazekracam 35-40 km/h ale byla jka góka lub mocniejszy wiatr trzeba na 2 redukować ..nie wiem czy tak ma być? Moze moje pytania są głupie ale nigdy nie docierałem motaru wiec prosze o pomoc czy wszystko jest ok. aha docieram na Orlenie 2t 1:30 jakby co to mu lepszy olej dam..
dzięki z góry i pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:42, 29 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to normalne że jest słaby na dotarciu,pozatym masz 13 z
na moje oko jest wszystko ok
ps. gdzie kupiłeś ten silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:22, 29 Wrz 2007 |
|
|
Rosomak |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przemyśl |
|
|
|
|
|
|
|
|
silnik kupiłem na allegro, jechałem po dziada aż do Wrocka. Gośąć kupił go w Czechach - silnik był eksponatem na wsytawie sklepu Mam nadzieje, że po dotarciu bedzie mocny bo narazie to jest jest troche poniżej oczekiwań.. na pewno jes nowy bo to już sprawdziłem przed odpaleniem nic nie było ruszane wszystko ganc nowe. Kompresje ma dobrą i powiem szczerze że nie wiem jak ten zapłon ustwić bo próbowałem od 1,3 do 1,9 ( mam miernik zegarowy) i ogólnie na każdym jest słaby tak koło 1,5 najlepiej sie sprawuje ale nie moge ustawić tak żeby palił na kopnik jak jest zimy , na ciepłym pali od kopa..troche sie zagupbiłem w tym ustawieniaxch... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:27, 30 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmień zębatkę na 12 albo 11 Z. Szkoda nie dotartego silnika kaować na takiej zębatce. Przyczyną, że nie pali mod kopa jak jest zimny jest z pewnością złe ustawienie gaźnika.
Na razie nie musisz się martwić brakiem mocy - u mnie po kapitalce silnika lepszą moc zaczął zyskiwać po ok. 200 km.
Pamietaj o przerwach w czasie docierania !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:32, 30 Wrz 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
apropo docierania to najlepiej docierac na krotkim odcinku alle na maxa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:16, 30 Wrz 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ze co??? na maxa??? ale mu doradziles <lol2> Przy docieraniu nie mozna wchodzic na maxymalne obroty! Obroty mozna stopniowo zwiekszac, im wiecej przejchales tym mozesz dac wiecej gazu ale jazda na maxa nie jest najlepszym rozwiazaniem na docieranie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:43, 30 Wrz 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprubuj dać 2 mm przed GMP powinno być lepiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:51, 06 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
wcale nie jazda na maxa jest ok ja wimieniłem tłok i pierościonki swozeń zabezpieczenia i uszczeli i na maxa jeżdże już po 50 kilosah mam duzo wieej mocy w 2 osobu jeżdże ale niepolecam bo kazdy ma inaczej zahartowany cylinder mojego sie nieda zarysować wiem bo miałem peknieety tłok ui nawet ryski nie zostawił na gładzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:34, 07 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniwm najwarzniejsze w docieraniu jest to żeby nie przegżać nowego cylka.Przez pierwsze 100km owszem lepiej się powstrzymać bo nowe części muszą się spasować lecz potem to już nie warzne na jakich obrotach się dociera. Mozna go docierać na max obrotach byle nie przegżać bo jak się przegżeje to można mocy powiedzieć dowidzenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:52, 07 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja myśle ze lepiej jeździć powoli jakis czas i bez jakiś tam wariacji. ale np. znam takich gosci ode mnie ze co zrobili w mz 150 kapitalke, wszystko ustawili, i u nich docieranie to jest takie staja przodem do sciany jakiejs i oggien np. na betonie i chwile tak pala gume i mowis ze motor dotarty. hehe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:45, 07 Paź 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rosomak a ja ci napiszę tak nie ruszaj najlepiej nic.... przecież właśnie jak silnik jest nowy czy po remoncie to zawsze na zimnego ciężko zapala... w całym tym interesie rozchodzi się o to by za kopa zapalał na ciepłego bo przecież ile razy zapalasz na ciepłym a ile razy na zimnym??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:54, 13 Paź 2007 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Jesli chodzi o silnik to mowisz ze kupiles go na allegro od goscia z Wrocka. Znam ten silnik. Gosciu wcale nie kupil go w Czechoslowacji tylko od innego faceta (zapewniam, ze Polaka, bo sam bylem zainteresowany kupnem tego silniczka i mailowalem z tym Panem), ktory dal aukcje od 150 zł. Ten pan z Wroclawia (nick na allegro zapewne shop) wylicytowal za niego cos ok. 350 zł + przesylka. Juz tą ceną bylem mocno zaskoczony. Ale istną mieszaniną szoku i dobrego humoru byla cena, jaka ten Pan wystawil za niego kilka dni po kupnie. 1000zł. Ostatni raz, jak go widzialem na allegro, kosztowal chyba 750zł i Pan Shop mowil, ze juz taniej nie bedzie. Wiec z czystej ciekawosci, ile za niego dales?? W kazdym razie gratuluje zakupu, bo byc moze kupiles ostatni fabrycznie nowy silnik do Jawki.
A jesli o zaplon, to masz go ustawionego idealnie. Ma byc 1,5.
Nowy silnik docierac sie powinno wg. mnie tak:
pierwsze 150 km-do 35km/h
300km na liczniku-do 40km/h
450km-do 45 km/h
600km-do 50 km/h
750km-do 55 km/h
900km-do 60 km/h
po 500 km wymienic olej
po 1000km wymienic olej, Jawka dotarta, ostatecznie na upartego moze byc dotarta po 700km.
Mam nadzieje, ze moglem pomoc.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:16, 27 Paź 2007 |
|
|
Rosomak |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przemyśl |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki wszystkim za porady!
Dzisiaj wreszcie mogłem coś porobić przy nim no i musze przyznać, że są postepy. Wymieniłem cewkę butelkową i kabel W/N. Od razu zaczął palić z kopa - bez względu na to czy zimny czy ciepły. Więc jak ktoś ma problemy z paleniem polecam sprawdzic cewkę bo naprawdę u mnie dało to duży efekt! Zębatki nie zmieniałem bo myślę sobie, że jak mu fabryka dała 13z to niech tak ma ... Niestety pojawił się dziwny problem - jak wkręcam go na trochw iększe obroty silnik wpada w jakies drganie które przenoszą się na kierownicę, nie mam pojęcia co to może być ... śruby śą podokrecane. Moim zdaniem to coś z silnikiem albo z tłumikiem ale nie mam pomysłu. Może macie jakieś pomysły? Zapłon nie ma tu nic do rzeczy. Może dlatego, że się dociera? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:32, 27 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
widocznie ta moc brzemiąca w silniku sie odzywa;)te konie meczaniczne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:45, 27 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może nie ma gumy pod śrubką trzymającą bak bliżej siodła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|