| Nowy silnik. nie da sie zapalić | |
Wysłany: Sob 17:39, 26 Sty 2008 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!!
Wymieniłem dziś Cylinder głowice tłok pierścienie sworzeń na nowe elgancko poskładałem podokręcałem. Ale mam probłem bo nie chce odpalić. Próbowałem na róznych ustawieniach gażnika i zapłonu i nic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:27, 26 Sty 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
|
|
|
|
a iskra jest?? Paliwo dochodzi?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:36, 26 Sty 2008 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
ISkra jest niebieska mocna. Paliwo dochodzi, spokojnie można przelać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:24, 26 Sty 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Weź go na pych i powinien załapać ( o ile wszystko złożyłeś ok.) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Sob 19:25, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:00, 26 Sty 2008 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie pchałem ale tylko raz czy dwa coś mruknął. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:11, 26 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na sto procent masz dobrze ustawiony zapłon ?
Wstrzyknij trochę paliwa pod świecą i pchnij. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:35, 26 Sty 2008 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok jutro spróbuje.mialem ustawiony jak przedtem, a wtedy chodził dobrze, a poza tym próbowałem na innych ustawieniach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawian5 dnia Sob 20:36, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:19, 26 Sty 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po takich zmianach zapłon może wymagać regulacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:42, 27 Sty 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
spróbuj tego co koledzy pisali,sprawdz tlyko zapłon i szczlenosc miedzy cylindrem i głowica,mozliwe ze tam ucieka ci kompresja(ale watpie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:22, 27 Sty 2008 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kompresja jest dobra. Spróbuje jeszcze z tym zapłonem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:31, 27 Sty 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
miałem podobny problem, ale okazało się, że problem był z gaźnikiem, a dokładniej z linką od gazu, zerwał się 1 drucik i koło iglicy zrobił takie zamieszanie,
po 2 możesz mieć walnięty kondensator, iskra będzie, ale nei utrzyma sie na wolnych obrotach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:45, 31 Sty 2008 |
|
|
sweeper |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Sty 2008 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli odławiałeś silnik to należy ustawić wyprzedzenie zapłonu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:07, 02 Lut 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja po wymianie tłoka pierścieni i sworzeń nie umiałem także zapalić. Problemem była tuleja w korbowodzie zbyt bardzo ściskała sworzeń i nie umiał zrobić odpowiedniego ruchu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|