| obcierajaca opona | |
Wysłany: Czw 21:37, 29 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam. gdy skrecilem moja jawke (pancerka) to zauwazylem ze z przodu obciera opona o amortyzator. jak temu zaradzić dodam ze mam bardzo wyrobione amortyzatory. jeden amortyzator jest bardziej wyrąbany (lewy) a prawy nie jest w najlepszym stanie ale jest lepszy od lewego i opona trze tam gdzie jest bardziej amortyzator wyrobiony (lewy). macie jakies pomysły
Edit: przed rozkreceniem wszystko bylo dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Czw 21:39, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 9:43, 30 Lip 2010 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymienić tulejki w przednim zawieszeniu [link widoczny dla zalogowanych] Wciśnięte są one w rury widelca. W jednej rurze siedzą dwie sztuki. Po zakupie nowych tulejek trzeba je wewnątrz dobrze sprawdzić, gdyż mogą być nadlewy materiału z którego są zrobione. To z kolei uniemożliwi wsunięcie amortyzatorów. Jak najszybciej powinieneś to zrobić, aby nie zabić się. Do wymiany tych tulejek polecałbym wyciągnięcie zawieszenia z ramy, gdyż ciężko wybić te tulejki. Przydatne do tego jest imadło i długi przecinak dokładnie takiej średnicy jak rura zawieszenia. Po tych zabiegach z całą pewnością koło nie będzie o nic tarło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|