| Obroty na maxa!! | |
Wysłany: Pon 19:16, 16 Kwi 2007 |
|
|
bertooo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2007 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej mam jawe 50 mustang! wyczyszczony tłumik, kolanko nowe, nowy filter stożkowy, zaplon super, swieca zółta, nowy kranik, byly zmieniane dwa gaźniki!!
Odpala z kopa!
I ma non stop wysokie obroty nie ma mocy!! BIeg 1 ledwo jeździe na 2 wcale ?
Po zdjęciu cylindra widze ze zylider jest dobry, za tlokiem jest olej ?
czy może byc tam olej ?
Co zrobić ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:03, 16 Kwi 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Może opisz to z tymi obrotami jaśniej?
O co Ci wogle chodzi??
PS. Olej? Chyba benzyna z olejem... A jeżeli olej, to możesz wyrzucić ten silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:29, 16 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura z wyrzuceniem to przesada jak już to rozpołowić silnik wymienić simmeringi na wale i wstawić nowe uszczelki i nie będzie oleju za tłokiem chyba że benzyna z olejem
ps bartoo powiedz co dokładnie z tymi obrotami? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:35, 16 Kwi 2007 |
|
|
bertooo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2007 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odpalam z kopa!!
I odrazu są obroty na maxa nie da sie jeździćnei ma mocy!!
Wyregulowanie powietrza nic nei daje ;p
Od czego zaczoć ? silnik zrobić ?
czy kupić pierścionki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:45, 16 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli jest tak jak piszesz, to silnik łapie gdzieś lewe powietrze. To "gdzieś" to najpewniej między gaźnikiem a króćcem ssącym lub między króćcem a cylindrem. Sprawdź czy żadna uszczelka między tymi elementami się nie zagięła albo nie jest przerwana. No i oczywiście dokręcenie śrub mocujących te elementy, to pierwsza sprawa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:46, 16 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm zobacz czy silnik nie łapie tzw "lewego powietrza" czyli jest źle uszczelniony w jakimś miejscu a żeby to sprawdzić przyłóż rękę do cylindra (tak żeby się nie oparzyć) i zobacz czy silnik ci nie zasysa powietrza z innego niż gaźnik miejsca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:48, 16 Kwi 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
|
|
|
|
A NIeblokuje Ci Się Linka Od GAzu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 7:32, 17 Kwi 2007 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zeby max obroty były przez linkę to by miala sile jeździć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:31, 17 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem coś podobnego to były simeringi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:36, 17 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz wziąć coś w sprayu (dezodorant, lakier do włosów, "samostar") i pryskać w miejsca połączeń gaźnika z cylindrem, króćcem itp. Jak praca silnika się zmieni tzn., że łapie tam "lewe powietrze".
Zobacz też ten temat:
http://www.jawencja.fora.pl/viewtopic.php?t=2772 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|