Wysłany: Wto 22:03, 04 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
THX jeden który pomógł! ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 22:14, 04 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:11, 04 Lis 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | aa gdzies na forach czytałem jak tzreba ustawic jawoski zapłon wiesz podane w mm od czegos;P | 2mm przed GMP czyli przed Górnym Martwym Punktem, czyli przed tym jak tłok jest najbardziej wysunięty do przodu. AVE |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:17, 05 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bóg wam zapłać ja słyszałem że 3mm! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:28, 05 Lis 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] to czytaj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 16:13, 05 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Heh kurde ma takiego kolegę w klasie głupek jak buc z lewej nogi ale skubany ma jawke i powiedział do mnie że masz zmniejszyć przerwę na świecy do takiej jaka jest na przerywaczu i kurcze kopłem raz już złapała na 2 tryby kopłem 2 nic kopłem 3 raz i od razu zaczęła palić wyregulowałem obroty i chodzi jak malina. Tylko podczas jazdy nagle traci moc i ledwie co sama siebie ciągnie a co dopiero mnie co mam 51kg. Nie wiem czasami tak ma ale jak zamknę gaźnik to ma nieraz takiego kopa że ledwo co na niej się utrzymam od czego to może zależeć. Nie mówię że jak jest odkręcony kranik to nie chce jechać jedzie ale niekiedy staje np. jak jechałem "główną" to szła szła i nagle straciła moc i ledwie co siebie sama ciągła i to musiałem ruszać manetką bo jak dam manetkę full do dołu to w ogóle zaraz brak jej mocy i staje i daje połowę manetki że by się rozpędzała ale nigdy na biegu się nie rozpędzi do full obrotów jak inne jawki tylko tak do połowy i tyle a dam jej więcej to zaraz brak jej mocy i staje wtedy jak już mówiłem ledwie co siebie ciągnie co to może być?
KOLEGO ORTOGRAFIA!,następnym razem patrz jak piszesz.../Kam@$ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 17:02, 05 Lis 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To może być źle wyregulowany gaźnik,za mało paliwa silnik dostaje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:06, 05 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kurcze ten kopnik to wina półksiężyca bo odbija ale potem już chodzi do dołu luźno jak na sprzęgle ! niewiem jeszcze jak wyregulowac gaźnik żeby podczas jazdy nie robiła mi takich usterek "bo jak ja się chłopakom na oczy pokaże " przestawiałem na iglicy na wszystkie rowki i na każdym to samo jak myślicie czy dobrym rozwiązaniem bedzie zamontowanie odblokowanego krućca bo mam taki a ja mam chyba zablokowany!? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 22:44, 05 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiesz , ja bym ząłorzył ten odblokowany bo powiem ci ze jak ja kupiłem mojego ogara to niewiedziałem ze krocec jest juz odblokowany i dlatego ma niezłe osiągi ;P... Aa z tym pół ksiezycem to jest głuupia sprawa bo mi tak samo jak , chcem na kopa to jest luz hyba mam juz zeby zjechane ...;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:48, 06 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak masz pokrywke w gaźniku tam gdzie jest pompka to podnią jest blaszka i ta blaszke podegnij do góry |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:25, 06 Lis 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zmień kruciec na odblokowany, napewno poczujesz różnicę.
Jak będziesz zmieniać to odrazu wyczyść gaźnik!
A kolanko wydechu masz krótkie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:57, 06 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolanko wydechu mam dość długie a teraz ma kopa jawka bo tą 3 dysze od kierownicy zaczynając nie zakręciłem na siłę tylko jak kolega mi tu powiedział "mocno" i od razu czuć różnice hasa teraz jak ja pitolę. Teraz jestem prawie jak hasacz! Tylko jeszcze małą dziurke na baku musze zakleić bo kapie powoli ale kapie i ten kruciec wymienie jak wy to gadacie i ma jeszcze lepiej hasać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:04, 08 Lis 2008 |
|
|
MRTURBO |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 02 Paź 2008 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wkręć wszystkie srubki na max i wykręć ta ze spreżynka i dla pewności pszedmuchaj gażnik sprężarką lub pompką ale to raczej wina zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 17:43, 08 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie no znów coś sie stało . Jade jade po "polnych" nagle dołek ok daje manetką gazu na spód i już nie idzie niema siły i w ogóle nie wkręca się na obroty. Co to może być świece okapca na brązową na tym trzonku ale po bokach to na czarno! Jak myślicie co to może być?. Miałem iglice ustawioną na 1 rowku od góry to hasała i jak to sie stało to już kicha ale jak wykręcam świece to sucha dałem na 2 rowek jak ma być i jeszcze gorzej a świeca wciąż sucha. Odpalać odpali tylko na obroty nie wejdzie za żula i przerywa ! Nieraz też strzeli w gaźnik ale to tak dobrze pomocy!    |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 18:09, 09 Lis 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak strzela w gaźnik to napewno zapłon ci się przestawił. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|