Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Obroty! Pomocy Gaźnik Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Obroty! Pomocy Gaźnik
PostWysłany: Sob 18:27, 01 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam. nieweim co się stało lecz moja jawka niechce palić . Złapie i dalej nic. Jak ustawić ten gaźnik zje.any bo już nie moge wytrzymać jade jade jawką jakie 50 m i zaczyna jak by ją krztusić! bo jak ruszam manetką to rwie do przodu przez moment to niewiem czy jest zalewana czynie dostaje paliwa. na iglicy był na 1 ząbku od góry! . jak myślicie co zrobić?
Aa i jeszcze coś chłopaki jak ustawić żebym zostawił jawke zapaloną a ona chodziła a nie gasła! Bo ja musze trzymać manetke żeby mi nie zgasła. Czy żeby tak zrobić trzeba mieć elektryke sprawną prosze o pomoc! Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:58, 01 Lis 2008
kamal155
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg
Płeć: Mężczyzna


Żeby jawka chodziła zapalona trzeba wyregulować obroty. A jak ją dusi to musisz ustawić zapłon. Najpierw zapłon potem gaźnik. A gdzie mieszkasz To bym ci pomugł to zrobić własnoręcznie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamal155 dnia Sob 18:59, 01 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:00, 01 Lis 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Gaźnik jikov ma tendencje do wyrabiania przepustnic tzn opierania się przepustnicy na śrubie regulującej obroty,jest na to rada m.in podniesienie przepustnicy za pomocą linki gazu śrubą w pokrywie przeputnicy,co do problemu przerywania spróbuj tak jak kolega wcześniej powiedział najpierw ustaw zapłon wg. rad na forum (dział tutoriale) a potem gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:26, 02 Lis 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


napisz jeszcze jak masz okopcona swiece jesli ustawienie zapłonu nie pomorze
wolne obroty reguluj srodkowa sróbka ze sprezyna lub popzez napinanie linki gazu tak jak poprzednicy juz pisali


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:29, 02 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No to tak, zapłon jest dobrze ustawiony bo świece Okapca na brązowo to po mojemu dobrze. Iskra niebieska Zrobiłem podobnież jak mi radził Kam@$ i lekko pchnełem i poszła ale powtórka z rozrywki po kilku metrach to samo. Śrubę obrotów (tą środkową)
zakręciłem do końca i kopłem to za 3 razem złapała ale nie odpaliła! ale złapała! Co mam tam zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:30, 03 Lis 2008
owen9305
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


ustaw iglicę na 2 rowku od góry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:29, 03 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jutro to sprawdze bo dzisiaj miałem na najwyższym rowku i ni stąd ni z owąt paliwo się lało z gaźnika poważnie odkręcam kranik i leje się jak z granika przez gaźnik a iglica jest na najwyższym stopniu . Musze to obczaić bo może pływak dziurawy ale nie przyglądałem mu się zbytnio ! Co to może być/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piter dnia Pon 19:30, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:29, 03 Lis 2008
macieksu88
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek


Masz zniszczoną uszczelkę od komory pływaka.
Wg. mnie blokuje ci się zaworek w komorze pływaka. Ja ci radzę odkręcić cały gaźnik, rozkręcić na części pierwsze i dokładnie wszystko wyczyścić, a dopiero potem go wyregulować.
Pamiętaj że gaźnik reguluje się na nagrzanym silniku!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:18, 03 Lis 2008
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


tak czytam .. ja na poczatku swojego Ogara miałem Wielkie Problemy z gaznikiem;/ niewiedziałem co juz zrobic i okazało sie ze iglica jest krzywa i cos z zawleczka Hrm a na dodatek świeca niemiała iskry ale na twoim miejscu dałbym spokoj gaźnikowi , jedynie sprawdzic pływak aa tak to reszte zostawic ... Lepiej zając się elektryka bo przez nia Połowa kłopotów... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:35, 04 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


scigus ma racje tyle ze ja niewiem jak to zrobić zganiałem się z nią jak pojebany do tyły tylko jeden ząbek przejdzie w silniku i łapie odrazu nigdy tak nie miałem a do przodu to ja nie mogę! ganiam i ganiam i nic do tyły jak pcham to ma lepszą iskre a do przodu nic ja niewiem już ! szlak mnie trafia! Pomóżcie zróbcie jakieś zdjęcia bo z tego schematu to szczerze mówiąc motyl rozumie! Pcham do przodu to iskra się pojawia ale jak szybciej pchne a do tyłu jest odrazu! I odrazu od tyły by zapaliła tylko że to jest obciążenie dlamnie jak ciągne bo silnik jak zaczyna łapać to do przodu! Zrób ktoś zdj.ęcie jak ma u siebie iskrownik ustawiony ! Bo mnie szlak trafia!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piter dnia Wto 16:37, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:20, 04 Lis 2008
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


No bez kitu na tych schematach to motyl mnie takze strzela Hrm zamiast dać foty na tych roznych blogach Ogaroskich.. to schemat ;/ Aa wracajac do tematu mwoie ci .. ja bym zaczoł pozadnie od elektryki ja wymieniłem swiece ktora miała z 10 lat ;P na iskre nowiutka i na kopa pali mi jak chce;D...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:54, 04 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ja cię rozumie tyle że ja świece kupiłem NGK miesiąc temu i iskra na niej jest niebieska! Niewiem jak ustawić ten zapłon czy w lewo czy w prawo! Musze wiedziec co jest powodem tego że on do tyły łapie jak tylko wał się obruci a do przodu już nie! ? I o to mnie sie rozchodzi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:15, 04 Lis 2008
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


Do tyłu jest a do przodu niema ;P... to juz na 100 % nie elektryka ja muśle ze własnie cos z zapłonem.. aa moze masz jaką drugą jawke od kumpla i bys zobaczył jak przykrecony jest ten zapłon .. bo wiesz ja jak robiłem zapłon to o mm przekrecałem i pchałem go i wtedy widziałem czy chodzi ..wiesz na tej sasadzie Wink.. Bo oczywiscie na tej wiosce niema zadnej jawki tylko moja ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:28, 04 Lis 2008
Piter
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Teraz ją pchnąłem to łapie łapie i dalej nic a nie mam gdzie sprawdzić bo najbliższy kolega z jawką mieszka ok 5km A musiałbym walić z aparacikeim i zrobić jego jawce sesje zdjęciową ! na każdy szczegół! Niewiem co to zrobić czy przekręcić iskrownik w prwao czy w lewo ! Przedtem śmigała jak pojebana mówie wam stawałem do płotu ją 1 i ognia to takie dołki porobiłem że kota bym mogł zakopać Smile Ale teraz podczas dłuższej pauzy w jeździe motorem szlak ją trafił ! Ja mówiłem ona sama się naprawia i sama się psuje! Hrm Niewiem co to zrobić! Pomóżcie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piter dnia Wto 19:30, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:41, 04 Lis 2008
Scigus
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól
Płeć: Mężczyzna


A patzrałes czy dysze są czasem nie zapchane syfem ??;>albo kable gdzies do silnika nieprzerwane mwoie ci to moze byc kazde mały szczegół tak jak mi sie jebało ciagle ;P...aa gdzies na forach czytałem jak tzreba ustawic jawoski zapłon wiesz podane w mm od czegos;P ?Eee mam tu stronke jak zając sie elektryka i jak ustawiac zapłon jak przeczytasz powinno pomóc ;D [link widoczny dla zalogowanych] << tam an dole pisze ustawienie zapłonu..;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obroty! Pomocy Gaźnik
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin