| Obroty! Pomocy Gaźnik | |
Wysłany: Sob 18:27, 01 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. nieweim co się stało lecz moja jawka niechce palić . Złapie i dalej nic. Jak ustawić ten gaźnik zje.any bo już nie moge wytrzymać jade jade jawką jakie 50 m i zaczyna jak by ją krztusić! bo jak ruszam manetką to rwie do przodu przez moment to niewiem czy jest zalewana czynie dostaje paliwa. na iglicy był na 1 ząbku od góry! . jak myślicie co zrobić?
Aa i jeszcze coś chłopaki jak ustawić żebym zostawił jawke zapaloną a ona chodziła a nie gasła! Bo ja musze trzymać manetke żeby mi nie zgasła. Czy żeby tak zrobić trzeba mieć elektryke sprawną prosze o pomoc! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:58, 01 Lis 2008 |
|
|
kamal155 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2008 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Żeby jawka chodziła zapalona trzeba wyregulować obroty. A jak ją dusi to musisz ustawić zapłon. Najpierw zapłon potem gaźnik. A gdzie mieszkasz To bym ci pomugł to zrobić własnoręcznie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamal155 dnia Sob 18:59, 01 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:00, 01 Lis 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik jikov ma tendencje do wyrabiania przepustnic tzn opierania się przepustnicy na śrubie regulującej obroty,jest na to rada m.in podniesienie przepustnicy za pomocą linki gazu śrubą w pokrywie przeputnicy,co do problemu przerywania spróbuj tak jak kolega wcześniej powiedział najpierw ustaw zapłon wg. rad na forum (dział tutoriale) a potem gaźnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:26, 02 Lis 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
napisz jeszcze jak masz okopcona swiece jesli ustawienie zapłonu nie pomorze
wolne obroty reguluj srodkowa sróbka ze sprezyna lub popzez napinanie linki gazu tak jak poprzednicy juz pisali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:29, 02 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to tak, zapłon jest dobrze ustawiony bo świece Okapca na brązowo to po mojemu dobrze. Iskra niebieska Zrobiłem podobnież jak mi radził Kam@$ i lekko pchnełem i poszła ale powtórka z rozrywki po kilku metrach to samo. Śrubę obrotów (tą środkową)
zakręciłem do końca i kopłem to za 3 razem złapała ale nie odpaliła! ale złapała! Co mam tam zrobić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:30, 03 Lis 2008 |
|
|
owen9305 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2008 |
Posty: 37 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw iglicę na 2 rowku od góry |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:29, 03 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jutro to sprawdze bo dzisiaj miałem na najwyższym rowku i ni stąd ni z owąt paliwo się lało z gaźnika poważnie odkręcam kranik i leje się jak z granika przez gaźnik a iglica jest na najwyższym stopniu . Musze to obczaić bo może pływak dziurawy ale nie przyglądałem mu się zbytnio ! Co to może być/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piter dnia Pon 19:30, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:29, 03 Lis 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz zniszczoną uszczelkę od komory pływaka.
Wg. mnie blokuje ci się zaworek w komorze pływaka. Ja ci radzę odkręcić cały gaźnik, rozkręcić na części pierwsze i dokładnie wszystko wyczyścić, a dopiero potem go wyregulować.
Pamiętaj że gaźnik reguluje się na nagrzanym silniku! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:18, 03 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak czytam .. ja na poczatku swojego Ogara miałem Wielkie Problemy z gaznikiem;/ niewiedziałem co juz zrobic i okazało sie ze iglica jest krzywa i cos z zawleczka a na dodatek świeca niemiała iskry ale na twoim miejscu dałbym spokoj gaźnikowi , jedynie sprawdzic pływak aa tak to reszte zostawic ... Lepiej zając się elektryka bo przez nia Połowa kłopotów... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:35, 04 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
scigus ma racje tyle ze ja niewiem jak to zrobić zganiałem się z nią jak pojebany do tyły tylko jeden ząbek przejdzie w silniku i łapie odrazu nigdy tak nie miałem a do przodu to ja nie mogę! ganiam i ganiam i nic do tyły jak pcham to ma lepszą iskre a do przodu nic ja niewiem już ! szlak mnie trafia! Pomóżcie zróbcie jakieś zdjęcia bo z tego schematu to szczerze mówiąc motyl rozumie! Pcham do przodu to iskra się pojawia ale jak szybciej pchne a do tyłu jest odrazu! I odrazu od tyły by zapaliła tylko że to jest obciążenie dlamnie jak ciągne bo silnik jak zaczyna łapać to do przodu! Zrób ktoś zdj.ęcie jak ma u siebie iskrownik ustawiony ! Bo mnie szlak trafia! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piter dnia Wto 16:37, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:20, 04 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No bez kitu na tych schematach to motyl mnie takze strzela zamiast dać foty na tych roznych blogach Ogaroskich.. to schemat ;/ Aa wracajac do tematu mwoie ci .. ja bym zaczoł pozadnie od elektryki ja wymieniłem swiece ktora miała z 10 lat ;P na iskre nowiutka i na kopa pali mi jak chce;D... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:54, 04 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja cię rozumie tyle że ja świece kupiłem NGK miesiąc temu i iskra na niej jest niebieska! Niewiem jak ustawić ten zapłon czy w lewo czy w prawo! Musze wiedziec co jest powodem tego że on do tyły łapie jak tylko wał się obruci a do przodu już nie! ? I o to mnie sie rozchodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:15, 04 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do tyłu jest a do przodu niema ;P... to juz na 100 % nie elektryka ja muśle ze własnie cos z zapłonem.. aa moze masz jaką drugą jawke od kumpla i bys zobaczył jak przykrecony jest ten zapłon .. bo wiesz ja jak robiłem zapłon to o mm przekrecałem i pchałem go i wtedy widziałem czy chodzi ..wiesz na tej sasadzie .. Bo oczywiscie na tej wiosce niema zadnej jawki tylko moja ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:28, 04 Lis 2008 |
|
|
Piter |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teraz ją pchnąłem to łapie łapie i dalej nic a nie mam gdzie sprawdzić bo najbliższy kolega z jawką mieszka ok 5km A musiałbym walić z aparacikeim i zrobić jego jawce sesje zdjęciową ! na każdy szczegół! Niewiem co to zrobić czy przekręcić iskrownik w prwao czy w lewo ! Przedtem śmigała jak pojebana mówie wam stawałem do płotu ją 1 i ognia to takie dołki porobiłem że kota bym mogł zakopać Ale teraz podczas dłuższej pauzy w jeździe motorem szlak ją trafił ! Ja mówiłem ona sama się naprawia i sama się psuje! Niewiem co to zrobić! Pomóżcie! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piter dnia Wto 19:30, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:41, 04 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A patzrałes czy dysze są czasem nie zapchane syfem ??;>albo kable gdzies do silnika nieprzerwane mwoie ci to moze byc kazde mały szczegół tak jak mi sie jebało ciagle ;P...aa gdzies na forach czytałem jak tzreba ustawic jawoski zapłon wiesz podane w mm od czegos;P ?Eee mam tu stronke jak zając sie elektryka i jak ustawiac zapłon jak przeczytasz powinno pomóc ;D [link widoczny dla zalogowanych] << tam an dole pisze ustawienie zapłonu..;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|