Wysłany: Sob 0:10, 03 Sty 2009 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzieki jutro jeszcze raz zaplon
czyli tak przyspiesza sie zaplon przekrecajac w lewo??
a jak w komorze pliwakowej ma plaszke ustawiona poziomo to dobra ilosc paliwa czy za mala?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czarny125 dnia Sob 0:12, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 0:56, 03 Sty 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja ma patent na przerwę na platynkach ma być minimalna że prawie w ogóle :P taka delikatna żeby się tylko nie stykało każdemu co ustawiałem to zawsze na oko i taką małą i jeszcze nie zdarzyło się inaczej xD co do zapłonu to tak w lewo masz przyspieszenie a prawko opóźnienie ( mogę się mylić bo w wieku 18 lat mam już dziury w pamięci) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:54, 03 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
W prawo opóźnianie, w lewo przyspieszanie. Opóźnianie tzn. jak teraz masz 2.1mm a po zabiegu będziesz miał np. 1.8mm - tak dla wyjaśnienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:20, 03 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siems ;p ... otuż martwie się o , moje dysze w ogarze ;]]] bo jak wykręciłem to jedna miała 38/68 < pierwsza i druga czy to są dobre ?? bo hyba gdzies widziałem na forum że ta 38 powinna byćwiększa ?? sprawdze jeszcze na google le wolesię upewnić u nas ;P tak więc czy 38 niepowinna być większa ? xD Poprostu czy ona jest dobra ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Scigus dnia Sob 8:21, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:15, 03 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest dobra, 38 jest od jałowych, a 68 to główna dysza z nieblokowanych silników, 65 była w blokowanych.
38 jest krótsza niż 68. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:18, 03 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oki wielkie dzięki buniek ;p boo jak zwykle niebyłem pewny jestem drugim włascicielem Ogara ale mój był już troszke odblokowywany króciec i dysze;p ... =))))))
Spoko, forum jest po to, żeby pytać. ;p /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:06, 03 Sty 2009 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakos odpala na niskich obrotach pracuje dobrze tylko na wysokich troche przerywa czy to od platyn?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:15, 03 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czarny125 napisał: | sprawdzam na boshu i ngk z kosiarki i za każdym razem tak samo
czy to może być wina ze mam spiłowany tłok o1,25mm spiłowaną nóżkę tłoka od wydechu i minimalnie powiększone okno wylotowe |
o ile mnie pamięć nie myli to piłuje się tę nóżkę od strony dolotu, a od wydechu się nie rusza wcale, inaczej silnik nie odpali
jak się mylę to poprawcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:19, 03 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dobrze pamiętam to chyba mozna trochę spiłować nóżkę od stony tłoka tylko nie pamiętam o ile ale przedewszystkim tak jak rutkowski napisał piłuje się od strony kanału dolotowego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:05, 03 Sty 2009 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jak napisalem o tym to buniek92 nic nie mowil ze zle zrobilem a po za tym odpalila i nie jest naj lepiej ale nie najgorzej
narescie zrobilem to byla wina wkladu filtra powietrza i minimalnie zle ustawionego zaplonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czarny125 dnia Nie 15:23, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|