Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » odpala i gasnie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 15:53, 24 Sie 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Może za ciasne pasowanie tłoka z cylindrem ? Na jaki luz został spasowany tłok podczas szlifu ? Bo powinien wynosić 0,05 mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:26, 24 Sie 2007
flbmaster
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piastów (warszawa)


też to miałem - gasła po odpaleniu i jak się jej otworzyło manetke. U mnie problemem okazał się zapchany kranik i za słabo leciało paliwo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:18, 24 Sie 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


nie wiem jak zsotal spasowany bo ojciec mi zawiozl do profesjonalnego zakladu i oni to juz tam zrobili


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:48, 24 Sie 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


To może za ciasno sposowali - to się czasem zdaża.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:01, 25 Sie 2007
Ogar 200 1986
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRONKI


Miałem to samo, okazoło się że moje paliwo było do D ( poprostu za dużo oleju ) Radzę wylać całą benzyne z baku, wyczyścić gaźnik, świecę i powinno być ok. Napiszcie co i jak . Pz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:57, 26 Sie 2007
czarny125
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Złoczew


alle przed remontem chodzil na tej benzynie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:14, 26 Sie 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


sprubujcie tak puśćie paliwko podpompujcie lekko i odkręcie dyszę i zobaczcie czy będzie się paliwo lało !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:09, 03 Wrz 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


czarny125 czy udalo ci sie juz cos zrobic z motorkiem?? ja caly czas sie mecze. odkrylem ze skrzypienie nie jest z cylindra tylko chyba ze skrzyni. jak pcham motorek na luzie to mi cos skrzypi jedno skrzypniecie na jeden obrot walka zdawczego. z kolei jak pcham motorek do tylu to nie skrzypi. ale za to jak naciskam sprzeglo i pcham motorek to jak pcham do przodu to nie skrzypi a jak pcham do tylu to skrzypi. udalo mi sie odpalic motorek tak ze na jalowymch obrotach nie zgasl, ale po dodaniu gazu gasnie natychmiast. poza tym jak motorek pracuje to jest to samo skrzypienie jak podczas pchania. udalo mi sie dzisiaj jechac na motorku, ale tylko na jalowych obrotach bo nie moglem dac gazu no i cos skrzypi nadal. juz nie wiem co sprawdzac, a nie chce poki co znowu rozkladac silnika bo dopiero go zlozylem. no i co zrobic zeby reagowal na gaz. iglice przestawilem na trzeci rowek od gory. mam filmik jakby ktos chcial posluchac jak pracuje jawka moge wyslac przez gg albo na maila


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:17, 04 Wrz 2007
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Przecież na 3 od góry dostaje mniej mieszanki Exclamation
Ustaw na środkowy albo na najniższy i wtedy będzie więcej mieszanki dostawał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:49, 04 Wrz 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


skrzypienia juz nie ma. ale gaznika za nic nie moge wyregulowac. to jest drugi gaznik. sprawdzalem go na dwoch roznych uzywanych kompletach dysz i iglic i nic. za nic nie moge go ustawic. teraz mam na drugim rowku od gory iglice, blaszke plywaka podgieta w dol. motor zapala zawsze od kopa. wchodzi na wysokie obroty, przez chwile pracuje na wysokich obrotach, potem schodzi na nizsze, pracuje chwile na niskich i gasnie. jak dodam gazu to gasnie odrazu. po zgasnieciu przelewam albo nie i znowu zapala i znowu to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:13, 04 Wrz 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


a pływak może jest pękniety albo cos bo jak piszesz że przelejesz i pali no to paliwo niedochodzi sprboj odpalić nacisąć przelewanie i dać manetke do oporu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:16, 04 Wrz 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


JAWKOWICZ789 napisał:
a pływak może jest pękniety albo cos bo jak piszesz że przelejesz i pali no to paliwo niedochodzi sprboj odpalić nacisąć przelewanie i dać manetke do oporu


robilem tak i wtedy dobrze reaguje na manetke gazu, plywak jest dobry, nie dziurawy nie zacina sie

znowu odpalilem jawke tym razem blaszke w komorze plywaka podgialem do gory, obroty jalowe w normie, odpalilem jawke na pych na jedynce i jak jechalem to moglem dac gazu, co prawda reakacja byla slaba ale motorek nie gasl i jechal troche szybciej ale nie najwyzszych obrotach, paliwo cieklo mi spod pokrywy plywaka i ta dziurką na cylinder, cylinder sie tak nagrzal ze paliwo kapiace na cylek odrazu sie gotowalo, jak wrzucilem dwojke to motorek zgasl, na luzie jak dalem gazu na maksa to motorek sie zamulil ale nie zgasltylko pracowal na bardzo niskich obrotach, co o tym sadzisz co mam dalej robic??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:23, 05 Wrz 2007
adrian
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Suwałki


JA miałem podobny problem po remoncie moto odpalał i gasł i też coś jakby piszczało i ukazało sie ze magneto tarło o simering. Odkręciłem je, wbiłem trochę dalej simering i odpalił z pierwszego strzała. Jak magneto tarło to po odkręceniu świecy musiałem kopać noga z całej siły żeby zobaczyć iskre a jak wbiłem dalej simering to se ręka mogę kopnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:51, 06 Wrz 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


nowa iglica i dysze wplynely pozytywnie na motorek jednak nadal to nie to co powinno byc! postawnowilem odczepic gume filtra powietrza i sprawdzic jaki bedzie efekt! ku mojemu zaskoczeniu jawka nie gasla! monza bylo dac gazu ale nie wkrecala sie na obroty! potem zalozylem gume i zaczalem sprawdzac czy gdzies nie dmucha! no i kartery cylinder glowica gaznik wszyst ok, oprocz tego ze przy gumie filtra powietrza strasznie wieje, no to ścisnąłem gume filtra powietrza zeby leciało mniej powietrza i odrazu moglem dawac gazu i reagował na to silnik wyzsze nizsze obroty niby wszystko ok! czy myslicie ze ten przedmuch przy laczeniu gumy filtra powietrza z gaznikiem to jedyna przyczyna czy tez moze lapac lewe powietrze skrzynia korbowa dlatego jak zmniejszam doplyw powietrza do gaznika to lepiej pracuje?? czy gdyby skrzynia korbowa byla zle uszczelniona to łykałby do cylindra olej skrzyni biegow>?? i czy jakos bez rozkladania silnika mozna sprawdzic czy skrzynia korbowa jest dobrze uszczelniona??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:44, 10 Wrz 2007
omenn
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieluń


Dołanczam sie do pytania suamerk'a :

suamerk napisał:
czy gdyby skrzynia korbowa byla zle uszczelniona to łykałby do cylindra olej skrzyni biegow>?? i czy jakos bez rozkladania silnika mozna sprawdzic czy skrzynia korbowa jest dobrze uszczelniona??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odpala i gasnie
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin