Wysłany: Pią 15:53, 24 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może za ciasne pasowanie tłoka z cylindrem ? Na jaki luz został spasowany tłok podczas szlifu ? Bo powinien wynosić 0,05 mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:26, 24 Sie 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
też to miałem - gasła po odpaleniu i jak się jej otworzyło manetke. U mnie problemem okazał się zapchany kranik i za słabo leciało paliwo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:18, 24 Sie 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wiem jak zsotal spasowany bo ojciec mi zawiozl do profesjonalnego zakladu i oni to juz tam zrobili |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:48, 24 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To może za ciasno sposowali - to się czasem zdaża. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:01, 25 Sie 2007 |
|
|
Ogar 200 1986 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WRONKI |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem to samo, okazoło się że moje paliwo było do D ( poprostu za dużo oleju ) Radzę wylać całą benzyne z baku, wyczyścić gaźnik, świecę i powinno być ok. Napiszcie co i jak . Pz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:57, 26 Sie 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
alle przed remontem chodzil na tej benzynie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:14, 26 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprubujcie tak puśćie paliwko podpompujcie lekko i odkręcie dyszę i zobaczcie czy będzie się paliwo lało ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:09, 03 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
czarny125 czy udalo ci sie juz cos zrobic z motorkiem?? ja caly czas sie mecze. odkrylem ze skrzypienie nie jest z cylindra tylko chyba ze skrzyni. jak pcham motorek na luzie to mi cos skrzypi jedno skrzypniecie na jeden obrot walka zdawczego. z kolei jak pcham motorek do tylu to nie skrzypi. ale za to jak naciskam sprzeglo i pcham motorek to jak pcham do przodu to nie skrzypi a jak pcham do tylu to skrzypi. udalo mi sie odpalic motorek tak ze na jalowymch obrotach nie zgasl, ale po dodaniu gazu gasnie natychmiast. poza tym jak motorek pracuje to jest to samo skrzypienie jak podczas pchania. udalo mi sie dzisiaj jechac na motorku, ale tylko na jalowych obrotach bo nie moglem dac gazu no i cos skrzypi nadal. juz nie wiem co sprawdzac, a nie chce poki co znowu rozkladac silnika bo dopiero go zlozylem. no i co zrobic zeby reagowal na gaz. iglice przestawilem na trzeci rowek od gory. mam filmik jakby ktos chcial posluchac jak pracuje jawka moge wyslac przez gg albo na maila |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 7:17, 04 Wrz 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież na 3 od góry dostaje mniej mieszanki
Ustaw na środkowy albo na najniższy i wtedy będzie więcej mieszanki dostawał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:49, 04 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
skrzypienia juz nie ma. ale gaznika za nic nie moge wyregulowac. to jest drugi gaznik. sprawdzalem go na dwoch roznych uzywanych kompletach dysz i iglic i nic. za nic nie moge go ustawic. teraz mam na drugim rowku od gory iglice, blaszke plywaka podgieta w dol. motor zapala zawsze od kopa. wchodzi na wysokie obroty, przez chwile pracuje na wysokich obrotach, potem schodzi na nizsze, pracuje chwile na niskich i gasnie. jak dodam gazu to gasnie odrazu. po zgasnieciu przelewam albo nie i znowu zapala i znowu to samo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:13, 04 Wrz 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a pływak może jest pękniety albo cos bo jak piszesz że przelejesz i pali no to paliwo niedochodzi sprboj odpalić nacisąć przelewanie i dać manetke do oporu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:16, 04 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
JAWKOWICZ789 napisał: | a pływak może jest pękniety albo cos bo jak piszesz że przelejesz i pali no to paliwo niedochodzi sprboj odpalić nacisąć przelewanie i dać manetke do oporu |
robilem tak i wtedy dobrze reaguje na manetke gazu, plywak jest dobry, nie dziurawy nie zacina sie
znowu odpalilem jawke tym razem blaszke w komorze plywaka podgialem do gory, obroty jalowe w normie, odpalilem jawke na pych na jedynce i jak jechalem to moglem dac gazu, co prawda reakacja byla slaba ale motorek nie gasl i jechal troche szybciej ale nie najwyzszych obrotach, paliwo cieklo mi spod pokrywy plywaka i ta dziurką na cylinder, cylinder sie tak nagrzal ze paliwo kapiace na cylek odrazu sie gotowalo, jak wrzucilem dwojke to motorek zgasl, na luzie jak dalem gazu na maksa to motorek sie zamulil ale nie zgasltylko pracowal na bardzo niskich obrotach, co o tym sadzisz co mam dalej robic?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:23, 05 Wrz 2007 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
JA miałem podobny problem po remoncie moto odpalał i gasł i też coś jakby piszczało i ukazało sie ze magneto tarło o simering. Odkręciłem je, wbiłem trochę dalej simering i odpalił z pierwszego strzała. Jak magneto tarło to po odkręceniu świecy musiałem kopać noga z całej siły żeby zobaczyć iskre a jak wbiłem dalej simering to se ręka mogę kopnąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:51, 06 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
nowa iglica i dysze wplynely pozytywnie na motorek jednak nadal to nie to co powinno byc! postawnowilem odczepic gume filtra powietrza i sprawdzic jaki bedzie efekt! ku mojemu zaskoczeniu jawka nie gasla! monza bylo dac gazu ale nie wkrecala sie na obroty! potem zalozylem gume i zaczalem sprawdzac czy gdzies nie dmucha! no i kartery cylinder glowica gaznik wszyst ok, oprocz tego ze przy gumie filtra powietrza strasznie wieje, no to ścisnąłem gume filtra powietrza zeby leciało mniej powietrza i odrazu moglem dawac gazu i reagował na to silnik wyzsze nizsze obroty niby wszystko ok! czy myslicie ze ten przedmuch przy laczeniu gumy filtra powietrza z gaznikiem to jedyna przyczyna czy tez moze lapac lewe powietrze skrzynia korbowa dlatego jak zmniejszam doplyw powietrza do gaznika to lepiej pracuje?? czy gdyby skrzynia korbowa byla zle uszczelniona to łykałby do cylindra olej skrzyni biegow>?? i czy jakos bez rozkladania silnika mozna sprawdzic czy skrzynia korbowa jest dobrze uszczelniona?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:44, 10 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dołanczam sie do pytania suamerk'a :
suamerk napisał: | czy gdyby skrzynia korbowa byla zle uszczelniona to łykałby do cylindra olej skrzyni biegow>?? i czy jakos bez rozkladania silnika mozna sprawdzic czy skrzynia korbowa jest dobrze uszczelniona?? |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|