tak jak już pisałem silnik musi gdzieś łapać lewe powietrze. nie wiem gdzie bo wszystko złożyłem na uszczelkach i silikonie no ale gdzieś łapie. co polecacie żebym zrobił? mam zdjąć cylinder gazznik kruciec i złożyc wszystko od nowa??
Jkaby brał olej ze skrzyni korbowej to olej będzie miał inną konsystencję i barwę niż normalnie oraz świeca będzie cała zalana nie spalonym olejem.
To znaczy jaką barwę ?? Ja leje do mieszanki Orlen połsyntetyk czerwony. Czyli jak by brał olej ze skrzyni to np kiedy bym zdioł cylinder i zobaczył tłok to on by pokryty warstwą czarnego oleju i paliwa ?? Bo wydaje mi się że zawsze olej wraz z paliwem zrobi sie po jakimś odcień czarny. Nawet jak sie leje ten czerwony Orlen. Powiedzcie czy dobrze mówie??
Jkaby brał olej ze skrzyni korbowej to olej będzie miał inną konsystencję i barwę niż normalnie oraz świeca będzie cała zalana nie spalonym olejem.
To znaczy jaką barwę ?? Ja leje do mieszanki Orlen połsyntetyk czerwony. Czyli jak by brał olej ze skrzyni to np kiedy bym zdioł cylinder i zobaczył tłok to on by pokryty warstwą czarnego oleju i paliwa ?? Bo wydaje mi się że zawsze olej wraz z paliwem zrobi sie po jakimś odcień czarny. Nawet jak sie leje ten czerwony Orlen. Powiedzcie czy dobrze mówie??
Może to wam pomoże. U mnie ogar miał takie objawy kiedy "wciągło" mi zawleczkę od iglicy(do dziś nie wiem gdzie jest ) Wsadziłem ją eksperymentalnie do tam gdzie powinna być(iglice). Ogar odpalał tylko na pełnym gazie a po chwili gasł.
Co do oleju: ja raz nalałem omyłkowo 2 razy oleju do mieszanki i nic mu nie było(może dlatego że raz mixol a raz stihlowski??)Nawet kopcił w dopuszczalnych normach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 3Idź do strony Poprzedni1, 2, 3