| odpala i gasnie | |
Wysłany: Śro 11:51, 22 Sie 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam niedawno wymienilem tlok i pierscienie poskladalem wszystko i gdy chcialem go odpalic to mial problem musialem go mocno przelac gdy odpalil to wszed odrazu na wysokie odroty i zgasl i tak jest za kazdym razem co moze byc nie tak z nim??
pomocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:54, 22 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
paliwo niedochodzi pływak jest założony kołnierzykiem do dołu czy do góry ??
Zatkany gaźnik bak lub kranik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:08, 22 Sie 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:44, 22 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a co z kranikiem bakiem i gaźnikiem ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:48, 22 Sie 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
przeczyscilem wszystko i nic(( |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:24, 22 Sie 2007 |
|
|
gibon |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Kwi 2007 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprubuj na pych jak odpali to przejedż kawałek,zatrzymaj sie i wrzuć luz,potem zostaw go rzeby trochę pochodził jak będzie przygasał to daj gazu i tak kilka razy aż cześci sie trochę przetro potem powinien odpalić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:28, 22 Sie 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam taki sam probblem. u mnie paliwo dochodzi do gaznika. jak naciskam zeby go przelac i trzymam to paliwo az cieknie. dysze sa czyste. sprawa wyglada tak ze jak przeleje gaznik i daje kopa to zapala i gasnie, jak znowu przelej i dam kopa to znowu zapala i gasnie. u mnie silnik jest po remoncie dzisiaj pierwszy raz odpalalem. na pych jest to samo. takjakby przepala to co mu przeleje i dalej nie zaciaga paliwa. plywak chodzi luzno wiec raczej sie nie wiesza. nie bardzo wiem co mam robic!!!!!!!!!!
dodam jeszcze pare faktow. iglica jest na drugim rowku od gory. jak zapali to niezaleznie czy dodam gazu czy nie to nic to nie daje. guma filtra powietrza jest mokra od benzyny. gdy motor odapli to z rury wylatuje mnostwo bialego dymu. olej husqvarna low smoke 1:30 . mam modul zaplonowy i instalacje na aku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:58, 22 Sie 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
"zapali to niezaleznie czy dodam gazu czy nie to nic to nie daje. guma filtra powietrza jest mokra od benzyny. gdy motor odapli to z rury wylatuje mnostwo bialego dymu"
dokladnie jest tak samo u mnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:37, 22 Sie 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A olej Husqvarna i takie inne nie powinny by w mniejszym stosunku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:54, 22 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie jest raczej wina oleju. Może tłok cały czas odsłania okno ssące ? Jaki macie filtr powietrza (zwykły, stożkowy) ? Świeca jest pewnie cała zalana ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:33, 23 Sie 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam zwykly filtr a swieca wlasnie nie jest za mokra a wszystko wygotowalem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:16, 23 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radzę sprawdzić na innej świecy jeśli jeszcze tego nie robiliście. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:32, 23 Sie 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tez mam zwykly filtr powietrza. swieca wlasnie jest sucha.tlok nowy cylinder po 2 szlifie, kompresja bardzo duza. mi to wyglada na nie zasysanie paliwa
udalo mi sie zeby jawka pracowała około minuty, ale zeby to sie stalo to nie moglem dawac gazu i musialem naciskac caly czas przycisk przelewania gaznika. jak daje gazu to jawka sie dusi, ale nie wiem czy dlatego ze za duzo powietrza czy dlatego ze za duzo paliwa. a moze to kwestia zaplonu?? moze trzeba ustawic lepiej zaplon mam na 2mm GMP. a jakie sa objawy zlego ustawienia zaplonu?? na swiecy nadal nie ma nalotu, i jest sucha. swieca nowa champion. sprawdzalem jeszcze z roznymi ustawieniami iglicy i na trzecim od gory w ogole nie zapalala a na najwyzszym zapalała ale slabo, najlepiej jest na drugim od gory. plywka luzno plywa a blaszka plywaka to mi sie zaraz zepsuje od ciaglego wyginania. po odpaleni jak pracowal minute to pod koniec zaczal pojawiac sie bialy dymek wydostajacy sie spod cylindra kolo wydechu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:06, 23 Sie 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
według mnie to dali ci motyl simmeringi , albo któras uszczelka przepuszca (skrzynia korbowa, miedzy karterami a cylindrem), albo cewka WN |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:28, 24 Sie 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj wymienilem gaznik ale za duzo to nie dalo. udalo mi sie odpalic motor i nawet reagowal na rolgaz, ale caly czas musialem naciskac guzik przelewania gaznika. poza tym strasznie szybko caly sie nagrzal tak ze az kolanko dymiło. zaplon ustawilem raz jeszcze dla pewnosci na 2mm przed GMP. jak sie rozgrzal to z cylindra zaczely wydobywac sie dziwne stuki/tarcia jakby tlok byl za maly, moze spuchl?? probowalem wrzucic jedynke i ruszyc ale motorek nie mial sily i zgasl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|