Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » [Ogar 200] Ciężko pali na zimnym...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
[Ogar 200] Ciężko pali na zimnym...
PostWysłany: Sob 10:50, 03 Maj 2008
Baton
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna


Mój ogar 200 bardzo ciężko pali na zimnym...
Kilka informacji żeby nie było zbędnych pytań:
-Cewki zapłonowe są nowe
-Paliwo dopływa
-Iskra że konia by zabiła
-Jak go raz odpalę na zimnym to potem od każdego szczała odpala...
-Zapłon jest dobrze ustawiony
-Przerwa na platynkach też
----------------------------------------------------------------------------------------
Platynki nie nachodzą równo na siebie czy to może być wina tego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:39, 03 Maj 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


To jest normalna sprawa stary, te motocykle mają swoje lata i to norma SmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:09, 03 Maj 2008
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


a jaki masz kolor na swiecy
zawsze jak odpalasz zimnego to przepompuj tak aby pokazało sie paliwo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:12, 03 Maj 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Powinien być fioletowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:36, 03 Maj 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Rdzawo - brązowy Smile. Fiolet to chyba ja jakiejś innej benzynce/oleju, albo w ogóle nie do osiągnięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:50, 03 Maj 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Jak masz idealnią instalacje co daje taki prąd jaki ma być to kolor iskry ma być jasno fioletowy jak błyskawica SmileSmileSmile Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwex19 dnia Sob 14:51, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:55, 03 Maj 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


siwex19 - mówimy o kolorze świecy założonej do silnika, a nie kolor iskry na świecy - to są 2 różne rzeczy!!!

Irzyk napisał jaki kolor powinna mieć świeca w moto, a Ty jaki powinna mieć iskra na świecy.. teraz chyba wszystko jasne Wink


Czyli oboje macie rację ale każdemu chodziło o co innego Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Sob 14:56, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:14, 03 Maj 2008
siwex19
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


to jasne Embarassed Embarassed Embarassed


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwex19 dnia Sob 16:15, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:03, 03 Maj 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Moim zdaniem za niski poziom paliwa w komorze pływakowej albo za słabo przelewasz silnik.
Aha i jaki dokładnie masz model świecy ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:07, 05 Maj 2008
kwinto29
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Sosnowiec


Jeśli ciężko zapala to regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej też miałem ten problem, teraz pali od kopa ciepłaczy zimna;)
A teraz do pana siwex19 poczytaj trochę o diagnostyce układów zapłonowych, fioletowa iskra świadczy o uszkodzonej cewce WN lub jak kto woli butelkowej, pomarańczowa wskazuje na uszkodzenie kondensatora jeśli takowy występuje w instalacji. Normalnie iskra powinna być jasnobłękitna i powinna przeskakiwać z charakterystycznym "trzaskiem"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kwinto29 dnia Pon 17:11, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:08, 05 Maj 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


pomarańczowa iskra może też byc jak świeca jest na wykonczeniu
ja tak miałem wymieniłem świece na starego dobrego bosha i jaweczka zapala mi od pierwszego kopa nawet przy temperatórze -12 po kilkumiesięcznym postoju Cool

]najprawdopodobniej to wina świecy ja mam bosh W7BC trzyma sie już od kilku sezonów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:34, 09 Maj 2008
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


kurde temu jak zimna mnie pali.... Moja zimna od kopa tylko musi sie zagrzac bo ja tak muli ze bym nigdzie nie pojechał ale po chwili jest got Smile A potem jak zgasze to tylko z pycha :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[Ogar 200] Ciężko pali na zimnym...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin