| [Ogar 200] Ciężko pali na zimnym... | |
Wysłany: Sob 10:50, 03 Maj 2008 |
|
|
Baton |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2008 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pszczyna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mój ogar 200 bardzo ciężko pali na zimnym...
Kilka informacji żeby nie było zbędnych pytań:
-Cewki zapłonowe są nowe
-Paliwo dopływa
-Iskra że konia by zabiła
-Jak go raz odpalę na zimnym to potem od każdego szczała odpala...
-Zapłon jest dobrze ustawiony
-Przerwa na platynkach też
----------------------------------------------------------------------------------------
Platynki nie nachodzą równo na siebie czy to może być wina tego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:39, 03 Maj 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To jest normalna sprawa stary, te motocykle mają swoje lata i to norma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:09, 03 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaki masz kolor na swiecy
zawsze jak odpalasz zimnego to przepompuj tak aby pokazało sie paliwo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:12, 03 Maj 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:36, 03 Maj 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rdzawo - brązowy . Fiolet to chyba ja jakiejś innej benzynce/oleju, albo w ogóle nie do osiągnięcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:50, 03 Maj 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz idealnią instalacje co daje taki prąd jaki ma być to kolor iskry ma być jasno fioletowy jak błyskawica |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwex19 dnia Sob 14:51, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:55, 03 Maj 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
siwex19 - mówimy o kolorze świecy założonej do silnika, a nie kolor iskry na świecy - to są 2 różne rzeczy!!!
Irzyk napisał jaki kolor powinna mieć świeca w moto, a Ty jaki powinna mieć iskra na świecy.. teraz chyba wszystko jasne
Czyli oboje macie rację ale każdemu chodziło o co innego |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Sob 14:56, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:14, 03 Maj 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwex19 dnia Sob 16:15, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:03, 03 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem za niski poziom paliwa w komorze pływakowej albo za słabo przelewasz silnik.
Aha i jaki dokładnie masz model świecy ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:07, 05 Maj 2008 |
|
|
kwinto29 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 73 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli ciężko zapala to regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej też miałem ten problem, teraz pali od kopa ciepłaczy zimna;)
A teraz do pana siwex19 poczytaj trochę o diagnostyce układów zapłonowych, fioletowa iskra świadczy o uszkodzonej cewce WN lub jak kto woli butelkowej, pomarańczowa wskazuje na uszkodzenie kondensatora jeśli takowy występuje w instalacji. Normalnie iskra powinna być jasnobłękitna i powinna przeskakiwać z charakterystycznym "trzaskiem" |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kwinto29 dnia Pon 17:11, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:08, 05 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pomarańczowa iskra może też byc jak świeca jest na wykonczeniu
ja tak miałem wymieniłem świece na starego dobrego bosha i jaweczka zapala mi od pierwszego kopa nawet przy temperatórze -12 po kilkumiesięcznym postoju
]najprawdopodobniej to wina świecy ja mam bosh W7BC trzyma sie już od kilku sezonów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:34, 09 Maj 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurde temu jak zimna mnie pali.... Moja zimna od kopa tylko musi sie zagrzac bo ja tak muli ze bym nigdzie nie pojechał ale po chwili jest got A potem jak zgasze to tylko z pycha :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|