| Ogar 200 dławi się | |
Wysłany: Czw 18:56, 22 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam taki problem. Ogar mój cały czas jeździł dobrze nagle zaczął się dławić dobra to gaźnik wyczyściłem dysze itp. I dalej to samo sprawdziłem szczelność filtra paliwa i powierza i jest ok ale on dalej się dławi. Jak dam manetkę na ful to chodzi nierówno raz wysokie obroty raz niskie .Nie wiem co mam zrobić proszę was o pomoc !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:05, 22 Mar 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaźnik ok ?? wyregulowany i dobrze wyczyszczony ?? i coś mi się zdaje że może być problem z układem zapłonowym czyli kondensator może nie domagać bo miałem coś podobnego i wymiana kondensatora i ustawienie/wyczyszczenie zapłonu pomogło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:22, 22 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Alu mi się wydaje jak by paliwo nie dochodziło a blaszkę w środku regulowałem i nic to nie dawało albo się zalewało albo było jak wcześniej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:07, 22 Mar 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a to może pomoże regulacja na iglicy ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:19, 22 Mar 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zaworek iglicowy sprawdz moze zapchany (pisze z telefonu dlatego bez
polskich znakow) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:33, 22 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok sprawdzę ale cały gaźnik myłem pod ciśnieniem i każdy szczegół.Jake mogą być jeszcze przyczyny? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:10, 22 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dla mnie zapłon za późny.
Nie wiem jak to w ogarach 200 jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:23, 22 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale zapłon. miałem taką samą sytuacje tydzień temu i wystarczyło wymiane linki gazu bo była stara a teraz nie wiem co jest grane ale zobaczę ten zapłon może tam jest pies pogrzebany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:52, 23 Mar 2012 |
|
|
kacarabka91 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2012 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciej
Pewnie zapłon u mnie to samo było.Ustawiłem niezbyt dokładnie ale teraz nie gasnie i daje rade:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kacarabka91 dnia Pią 10:52, 23 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:41, 23 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale on mi na wolnych obrotach chodzi dobrze tylko na wysokich mi jak by paliwa nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:58, 23 Mar 2012 |
|
|
kacarabka91 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2012 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciej
zanim ustawilem zapłon to odpalałem moze za 2-3 kopem i rewelacyjnie chodził na wolnych obrotach
ale gdy juz chciałem ruszyc to na jedynce przejechał ze 2 metry i nie miał sily.tez myslałem ze cos z paliwem.wszystko czysciłem nawet tłok zmieniłem i to samo
2 dni temu odkrecilem prawa pokrywe i patrze na ten iskrownik.Myslałem ze skoro odpala to nie ma co zmieniac ale zacząlem sie bawic i na 3 ustawieniu diametralna różnica.Pali od kopa i nareszcie nie gasnie ani sie nie dusi takze spróbuj zaledwie 15 min roboty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:07, 23 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:54, 23 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kręc iskrownikiem w lewo lub w prawo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:52, 24 Mar 2012 |
|
|
Maciej |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiecie co zrobiłem? Poregulowałem linkę od gazu przy manetce bo jest nowa i wszytko chodzi jak przedtem tylko muszę jeszcze doregulować bo ma dziwne obroty ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:05, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak będzie się dalej dławił, to sprawdź iskrę. Najpierw na świecy, później na samym przewodzie. Jak na przewodzie będzie dobra, to wymień świece, albo fajkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|