Wysłany: Czw 12:16, 03 Sty 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
daniel126 napisał: | Tłumik był wsadzony czysty,
Olej nie wiem jaki
a dymek leci XD |
Jak tak odpowiadasz, to nie licz, że będą ludzie ciebie traktować poważnie. Ja chromolę, nie pomagam. Radź sobie sam. Powodzenia, xD. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:54, 03 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O co Ci chodzi omg? Nie chcesz to nie pomagaj..
Olej jest błotnisty jak na foto. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:45, 03 Sty 2013 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
My staramy sie ci pomóc to z racji tego że np. Irzyk jest już doświadczonym użytkownikiem jawki jak większość ludzi na forum to powinieneś nas szanować bo to ty potrzebujesz pomocy nie my.
My zadajemy konkretne pytania to jak mamy rozwiązać twój problem jak ty odpowiesz na pytanie "nie wiem" bo ci się nie chce sprawdzić. to jak mamy ci pomagać jak ty nie masz ochoty czegoś sprawdzić.
Ale przejdźmy do problemu ja bym wymienił simeringi na wale oby dwa, Sprawdź kompresje jeszcze, jak jest zła, no to wypadało by sprawdzić stan cylindra, Czy ma już próg, czy nadaje sie już do szlifu.
daniel126 napisał: | O co Ci chodzi omg? Nie chcesz to nie pomagaj... |
Jak tak się będziesz odzywać do użytkowników tym bardziej adminów to zaraz ci nikt nie będzie pomagał i zostaniesz sam ze swoim problemem. jak sie czegoś chce to sie powinno postarać być miłym, bo ty nam łaski nie robisz że odpowiesz na pytanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Czw 20:48, 03 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:57, 03 Sty 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobrze powiedziane Kondzio.
Chodzi mi o to, że choćby przez głupi dym idzie określić czy simmering jest ok, czy nie. Jeśli w skrzyni biegów zalany jest hipol, a silnik okrutnie dymi na biało i nie chce jechać - faktycznie padł simmering. Tak miałem.
Ponadto, jeśli silnik dłuższy czas nie pracował, simmeringi są stare - to samo, też można być pewnym że są do wymiany.
Ale przecież nie chcesz sprawdzać, no to mi też już się nie chce tutaj gadać, koniec. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:16, 03 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale no słuchajcie, bo z tym olejem to nie wiem czy chodziło o to że jest brudny, ja bynajmniej zrozumiałem jakim olejem zalany (hipol itp) i odpowiedziałem że nie wiem, ponieważ poprzedniego właściciela nie pytałem jakim go zalewał.
Ale to że nie chce sprawdzić tak nie pisałem, nie każdy ma czas
Za wszystkie spiny przeprzaszaam
W piątek wieczorem wyjmę silnik, rozbiorę i napiszę co i jak |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Czw 21:20, 03 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:47, 03 Sty 2013 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Długo masz już jawke? Olej do skrzyni w jawce kosztuje ok 10 zł. Najlepiej LUX 10. Ja ze swojego doświadczenia i użytkowania jawki od ok. 3 lat, wymieniałem chyba co sezon olej. Dlatego przy zakupie też nie drogo, wychodzi zmienienie go. Nie wiem ile masz lat, czy masz swój dochód, czy jak kiedyś my od rodziców coś podciągaliśmy po piątaku, aby pojeździć, ale warto. Lepiej czasem zamiast kupić te 1.5 l benzynki i latać za tą dyszkę, to wymienić olej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:54, 03 Sty 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aż tak to się nie garnij do roboty, nie rozbieraj całego silnika, jeśli nie ma takiej potrzeby, naprawdę.
Zrób tak jak mówi Joker - zmień olej. Potem simmeringi, albo odwrotnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:09, 04 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziś wyjąłem silnik, z ciekawości zajrzałem do cylindra i tłok jest przytarty, a cylinder ma b.maly próg, jutro zobaczę ten uszczelniacz bo dziś mnie głowa boli z przeziębienia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|