| Ogar 200 muli się | |
Wysłany: Pią 20:57, 28 Gru 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziś kupiłem Ogara 200 i nie jeździ to jak powinno. Więc tak, Jadąc na trzecim biegu na minimalnych obrotach, gdy chcę przyśpieszać to praktycznie nie ma żadnej reakcji, bardzoooooo woolno się rozpędza . Na wolnych obrotach chodzi nierówno i nie raz potrafi zgasnąć. Pali z 2-3 kopa, w motorku jest nowy gaźnik. Na luzie nie wkręca się w za wysokie obroty, tzn wkręca się do pewnego momentu i tak jak by odcinało mu paliwo lub miał za małą iskrę. Sprawdzałem iskrę to jest w miarę dobra, kiedy nie wykręcałem świecy zawsze była mokra jak by nie przepalał mieszanki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 21:00, 28 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:18, 28 Gru 2012 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jak mówisz że "jak by nie przepalał mieszanki" to wyczyść i wyreguluj gaźnik, i ustaw zapłon 0,4mm. Jeżeli mówisz też że móli to napewno gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:26, 28 Gru 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
PO mojemu to Można zrobić :
-Ustaw zapłon na 2 mm przed GMP
-Przerwa na platynach ustawić na 0.4 mm
-Można by było wyczyścić gaźnik, a iglice ustawić na 2 rowek od góry, Przeczyścić dysze.
-Przy okazji ustawiania przerwy na platynach, można je trochę przeczyścić papierem ściernym
-Sprawdzić kompresje, jak by uciekała można spróbować lekko dociągnąć głowice.
-Wyczyścić tłumik, kolanko może być już za dużo syfu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Pią 22:27, 28 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:39, 28 Gru 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A bo zapomniałem napisać że poprzedni właściciel mi mówił że było cos kombinowane z wygłuszeniem w tłumiku żeby ciszej chodził, czy możliwe że to przez to?
Jutro przeczyszczę gaźnik ustawie jeszcze raz zapłon i przerwy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:47, 28 Gru 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No możliwe zależy co on tam wykąbinował, ja bym ten tłumik rozkręcił i zobaczył co jest grane przy okazji można by go wypalić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:21, 29 Gru 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Założyłem drugi dobry tłumik, ustawiłem zapłon, styki przeczyszczone i ustawione.
Silnik jak palił tak pali, z kopa nie odpala, z po pychu odpala. Silnik na luzie w polowie gazu przerywa, dusi sie, a szczytowe obroty są nieduże. Jak się jedzie to nie raz tylko przerywa, ale rzadko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:30, 29 Gru 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To możę zapłon źle ustawiasz.
Zrób taki mały zabieg na próbę mojej jawce to pomaga. Weź zmniejsz przerwe na świecy ustaw ok. 0.25 mm i powiedz czy coś pomogło to pomoże nam zwerifikować problem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:17, 29 Gru 2012 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok zobaczę w poniedziałek. Zapłon na 100% dobrze jest ustawiony bo ustawiałem w ten sposób jak w swoim drugim ogarze i gania jak głupi |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Sob 22:17, 29 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:10, 30 Gru 2012 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dodam że przerwę na przerywaczu ustawiasz w maksymalnym rozwarciu styków przerywacza.Większość serwisówek podaje że trzeba ustawiać w GMP ,ale to jest błąd bo maksymalne rozwarcie może nastąpić w tym momencie ,ale nie koniecznie.W swoim simqu po remoncie ustawiałem zapłon wg danych z książki "Jeżdżę motorowerem simson" i nijak nie szło w ten sposób zapłonu ustawić. Dopiero mój sąsiad mnie olśnił .Co do twojego problemu to prawdopodobnie jest to kwestia regulacji zapłonu .Sprawdził bym również stan kabli i kondensora.Proponowałbym zapłon rozebrać,wyczyścić i dopiero próbować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:14, 30 Gru 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W simsonie jak będzie troche syfu na tym bolcu od platynek to odrazu nie ma iskry, ja miałem to całe uwalone i była iskra że hej. ale wyczyścić nie zaszkodzi. Kondensator można by wymienić, i jak ci się chce można kondensator dać koło ramy żeby sie nie grzał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:45, 01 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przerwe na świecy ustawiłem 0.25 i polepszyło mu się tylko palenie, pali od kopa praktycznie. Przejechałem się i wykręciłem tłumik a tam rozczarowanie silnik bierze olej z skrzyni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:16, 01 Sty 2013 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlaczego tak sądzisz ?.
A kolego weź spuśc olej ze skrzyni i powiedz jaki ma kolor ?
Jak będzie to kolorek majonezu to Simeringi kupuj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:12, 01 Sty 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
One z przepracowania też 'majonezowe' się robią - [link widoczny dla zalogowanych] To nie 4T, żeby tak pisać.
Kiedy wcześniej czyściłeś tłumik? Jaki masz olej wlany do skrzynki biegów? Jak odpalisz to jaki dymek leci z rury wydechowej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:19, 02 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłumik był wsadzony czysty,
Olej nie wiem jaki
a dymek leci XD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:03, 02 Sty 2013 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A dlaczego sądzisz że silnik bierze olej ze silnika ?. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|