| Ogar 200 - problem z obrotami | |
Wysłany: Pią 22:05, 20 Kwi 2012 |
|
|
OstatniYeti |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wadowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów Postanowiłem napisać na owym forum, gdyż mam mały problem z ogarkiem. Otóż problem polega na tym, że silnik nie daje z siebie 100% obrotów. Podam taki przykład : Dziś postanowiłem się przejechać. Odpalam, włączam światła, wszystko ok. Wrzucam jeden, ruszam, dwa, trzy i odkręcam manetkę do oporu. Wszystko fajnie, ogar się buja coraz szybciej, ale wtedy pojawia się problem. Nie kręci on maxymalnych obrotów. Coś jakby go blokowało. Wygląda to tak jakby nie spalał mieszanki i tak go delikatnie dusi. Próbowałem zmiejszać poziom w komorze pływakowej i nic. Przerwę na przerywaczu również ustawiałem i nic to nie daje. A co najlepsze jest to zauważalne tylko na 2 i 3 biegu. Na jedynce tego nie odczuwam w takim stopniu. Dodam, że gdy silnik jest zimny to kręci troszkę większe obroty niż jak jest gorący. Zwracam się z prośbą o pomoc, gdyż męczy mnie jazda z prędkością 60 km/h Z góry dziękuję Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:12, 20 Kwi 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jazda z prędkością 60km/h to dobry wynik jak na zablokowanego ogara kolego. Masz zablokowany króciec ??(zablokowany ma mały okrągły otwór a odblokowany prostokątny) tłumik czysty i szczelny ?? ile kolanko wchodzi w tłumik ?? powinno z ~4cm jak wchodzi więcej to masz zablokowane i utnij je tak żeby wchodziło te ~4cm i było szczelne połączenie. Jaka dysza w gaźniku 65czy 68 (chyba takie były bo nie jestem pewien) jak 65 to masz zablokowany jak tak to wymień na 68.
i od razu wyreguluj według tego motor http://www.jawencja.fora.pl/problemy-techniczne,2/ustawianie-zaplonu-i-regulacja-gaznika-gdzie-szukac-kliknij,6569.html |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Pią 22:14, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:20, 20 Kwi 2012 |
|
|
OstatniYeti |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wadowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silniczek odblokowany:) Króciec ssący rozwiercony do rozmiarów gardzieli, dysza główna 68, kolanko wchodzi jakoś tak, ostatnio je ucinałem:) I dlatego mnie to martwi, że 60 tylko pojedzie. Na aktualnej zębatce zdawczej wycisnąłem z niego 70 z hakiem:) Czyli problemu szukać w regulacji zapłonu i gaźnika, tak? Można wykluczyć opcje zużytego kondensatora, świecy lub innej błahostki? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:25, 20 Kwi 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
objawy złego kondka :
- przerywanie na wysokich obrotach
- problem na ciepłym silniku z przerywaniem
- brak iskry - nie pali
ze świecą to samo praktycznie plus ciężkie palenie na ciepłym/zimnym silniku
ja obstawiam na zapłon pare razy tak miałem p było trzeba minimalnie wyregulować zapłon
a co do gaźnika to najlepiej ściągnąć wymyć w benzynie i go wypłukać też w benzynie potem przedmuchać go sprężonym powietrzem założyć i wyregulować go tak jak pisze w linku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:29, 20 Kwi 2012 |
|
|
OstatniYeti |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Lut 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wadowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Okej, dzięki wielkie za link do regulacji:) Zapewne z niego skorzystam, ale już nie dziś Z rana zabieram się do pracy. Napiszę jaki będzie rezultat:) Dzięki kolego, miłego wieczoru życzę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:33, 20 Kwi 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a i przy okazji wyczyść platynki papierem ściernym, naoliw "poduszeczkę" która smaruje krzywkę i sprawdź czy krzywka nie jest wyrobiona bo mi kończy żywot i się cuda dzieją właśnie z wyprzedzeniem zapłonu i osiągami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:50, 20 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
platynki można lekko podpiłować w kształt stożka ściętego u góry, a krzywka... kuzyn miał podobno awaryjna jawkę... kilka tygodni dochodziłem do tego, że przyczyną była krzywka oryginalnie tak ukształtowana, że iskra pojawiała się w 2 miejscach, co najlepsze świeżo po regulacji wszystko było ok, wystarczyło zrobić kilka/dziesiąt km, ślizgacz minimalnie się starł i już iskra była 2 razy... co do regulacji gaźnika warto sprawdzić zaworek w komorze pływakowej metodą naczyń połączonych a przy okazji wyregulować przy użyciu tej metody |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|