Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Ogar 200 - problem z obrotami
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ogar 200 - problem z obrotami
PostWysłany: Pią 22:05, 20 Kwi 2012
OstatniYeti
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice
Płeć: Mężczyzna


Witam wszystkich forumowiczówSmile Postanowiłem napisać na owym forum, gdyż mam mały problem z ogarkiem. Otóż problem polega na tym, że silnik nie daje z siebie 100% obrotów. Podam taki przykład : Dziś postanowiłem się przejechać. Odpalam, włączam światła, wszystko ok. Wrzucam jeden, ruszam, dwa, trzy i odkręcam manetkę do oporu. Wszystko fajnie, ogar się buja coraz szybciej, ale wtedy pojawia się problem. Nie kręci on maxymalnych obrotów. Coś jakby go blokowało. Wygląda to tak jakby nie spalał mieszanki i tak go delikatnie dusi. Próbowałem zmiejszać poziom w komorze pływakowej i nic. Przerwę na przerywaczu również ustawiałem i nic to nie daje. A co najlepsze jest to zauważalne tylko na 2 i 3 biegu. Na jedynce tego nie odczuwam w takim stopniu. Dodam, że gdy silnik jest zimny to kręci troszkę większe obroty niż jak jest gorący. Zwracam się z prośbą o pomoc, gdyż męczy mnie jazda z prędkością 60 km/h Smile Z góry dziękujęSmile Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:12, 20 Kwi 2012
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


jazda z prędkością 60km/h to dobry wynik jak na zablokowanego ogara kolego. Masz zablokowany króciec ??(zablokowany ma mały okrągły otwór a odblokowany prostokątny) tłumik czysty i szczelny ?? ile kolanko wchodzi w tłumik ?? powinno z ~4cm jak wchodzi więcej to masz zablokowane i utnij je tak żeby wchodziło te ~4cm i było szczelne połączenie. Jaka dysza w gaźniku 65czy 68 (chyba takie były bo nie jestem pewien) jak 65 to masz zablokowany jak tak to wymień na 68.

i od razu wyreguluj według tego motor http://www.jawencja.fora.pl/problemy-techniczne,2/ustawianie-zaplonu-i-regulacja-gaznika-gdzie-szukac-kliknij,6569.html


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Pią 22:14, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:20, 20 Kwi 2012
OstatniYeti
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice
Płeć: Mężczyzna


Silniczek odblokowany:) Króciec ssący rozwiercony do rozmiarów gardzieli, dysza główna 68, kolanko wchodzi jakoś tak, ostatnio je ucinałem:) I dlatego mnie to martwi, że 60 tylko pojedzie. Na aktualnej zębatce zdawczej wycisnąłem z niego 70 z hakiem:) Czyli problemu szukać w regulacji zapłonu i gaźnika, tak? Można wykluczyć opcje zużytego kondensatora, świecy lub innej błahostki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:25, 20 Kwi 2012
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


objawy złego kondka :
- przerywanie na wysokich obrotach
- problem na ciepłym silniku z przerywaniem
- brak iskry - nie pali
ze świecą to samo praktycznie plus ciężkie palenie na ciepłym/zimnym silniku

ja obstawiam na zapłon pare razy tak miałem p było trzeba minimalnie wyregulować zapłon

a co do gaźnika to najlepiej ściągnąć wymyć w benzynie i go wypłukać też w benzynie potem przedmuchać go sprężonym powietrzem założyć i wyregulować go tak jak pisze w linku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:29, 20 Kwi 2012
OstatniYeti
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice
Płeć: Mężczyzna


Okej, dzięki wielkie za link do regulacji:) Zapewne z niego skorzystam, ale już nie dziśSmile Z rana zabieram się do pracy. Napiszę jaki będzie rezultat:) Dzięki kolego, miłego wieczoru życzęSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:33, 20 Kwi 2012
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


a i przy okazji wyczyść platynki papierem ściernym, naoliw "poduszeczkę" która smaruje krzywkę i sprawdź czy krzywka nie jest wyrobiona bo mi kończy żywot i się cuda dzieją właśnie z wyprzedzeniem zapłonu i osiągami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:50, 20 Kwi 2012
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


platynki można lekko podpiłować w kształt stożka ściętego u góry, a krzywka... kuzyn miał podobno awaryjna jawkę... kilka tygodni dochodziłem do tego, że przyczyną była krzywka oryginalnie tak ukształtowana, że iskra pojawiała się w 2 miejscach, co najlepsze świeżo po regulacji wszystko było ok, wystarczyło zrobić kilka/dziesiąt km, ślizgacz minimalnie się starł i już iskra była 2 razy... co do regulacji gaźnika warto sprawdzić zaworek w komorze pływakowej metodą naczyń połączonych a przy okazji wyregulować przy użyciu tej metody


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ogar 200 - problem z obrotami
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin