| Ogar 200 przerywa | |
Wysłany: Pią 21:11, 25 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Niedawno remontowałem mojego Ogara, a więc co z tym idzie malowanie i składanie. Ale nie w tym rzecz. Po złożeniu silnika przyszedł czas na odpalenie. Przerobiłem instalacje na 12V oraz zmontowałem zapłon bateryjny. O dziwo odpalił z 1 kopa więc wsiadam i chcę jechać a tu psikus. Ogar miał takiego muła jak szok ale z tym dałem se rade. Zaczynam więc jako tako normalną jazdę a tu mi nagle zaczęło przerywać tak jakby paliwa brakowało. Stało się to ok 200-300 m od domu. To zapchałem go z powrotem i reguluje gaźnik... Zwiększyłem mu dawkę paliwa i nic. Dalej przerywa i jest to czasami na 2 przy końcu biegu ale przeważnie na 3. Przy okazji remontu powymieniałem pierścienie, uszczelniacze i inne takie duperele, no i wsadziłem głowice splanowaną. Następną moją diagnozą był źle wyregulowany zapłon. Śrubokręt w dłoń i jazda z koksem Wydaje mi się, że ustawiłem dobrze. 2mm przed GMP i przerwa na platynkach 0,4mm. I tutaj jest prośba o pomoc. Co mogło siąść, co wymienić a może coś podregulować?? Czy to mogą być docierające się pierścienie lub kończący się kondensator?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| Re: Ogar 200 przerywa | |
Wysłany: Pią 21:23, 25 Cze 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radziov napisał: | 2mm przed GMP |
Szok. A nie przypadkiem o.4 mm ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:25, 25 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie no jak tłok mam 2 mm przed GMP to przerwę mam 0,4mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: Ogar 200 przerywa | |
Wysłany: Sob 8:13, 26 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Joker napisał: | Radziov napisał: | 2mm przed GMP |
Szok. A nie przypadkiem o.4 mm ? |
Joker mu chodzi o wyprzedzenie zapłonu a nie o przerwę na platynkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:31, 26 Cze 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radziov sprawdź jakiego koloru masz iskrę i czy pojawia się za każdym obrotem wału. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:56, 26 Cze 2010 |
|
|
Black Rider |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Cze 2010 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łask Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie jawka nie pali jak nie ma przerwy powyżej 1mm teraz mam 2 i pali z 1 kopa:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:49, 26 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1mm na przerywaczu czy na swiecy a masz jakiś moduł zapłonowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:03, 26 Cze 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pogadajcie se na priv. Autor tematu wyraźnie pisze jak ma to ustawione, pisze także, że ma zapłon bateryjny. Nie róbcie OT. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:03, 26 Cze 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na przerywaczu ma być 0,4 mm ,a na świecy 0,5 mm ,mingo jakbyś dał przerwę na świecy 1mm to by ci dławik z tłumika wypieprzyło (z własnego doświadczenia ,początki mojej zabawy z motoryzacją) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:00, 26 Cze 2010 |
|
|
Arkadiuss sensey |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Cze 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Buczkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź czy czasem kowadełko nie iskrzy jak tak to kondensator Ci padł. zapłon w silniczku 223 ma być 1,2-1,5mm w osi przet GMP. sprawdź też czy świeca nie poszła (mimo że być może jest nowa) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:10, 26 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na kowadełku niekiedy iskra przeskoczy ale to bardzo bardzo rzadko. A co do zapłonu to musi być dobrze ustawiony bo odpalił z 1 kopa. No nie wiem co może być... Ale kupie ten kondensator bo nie jest drogi i się zobaczy.
A może to być wina docierających się pierścieni??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:20, 27 Cze 2010 |
|
|
Arkadiuss sensey |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Cze 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Buczkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe ale to byś musiał mieć cylinder "jajowaty" albo pierścienie nierówne i wtedy kompresje przepuszczają. A robiłeś szlif cylindra? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arkadiuss sensey dnia Nie 10:41, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:30, 27 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie szlifa nie robiłem. Ale cylinder jest dobry bo przed remontem śmigał... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:45, 27 Cze 2010 |
|
|
Arkadiuss sensey |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Cze 2010 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Buczkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to masz odpowiedź pierścienie nie pasują do cylindra i przepuszczają kompresje. zrób szlif bo zanim ci pierścienie sie dotrą to wieki miną |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arkadiuss sensey dnia Nie 13:46, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:54, 27 Cze 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź czy tłok nie ma za dużych luzów .nie odrazu szlif .Pierścionki docierają się po około 60 km..Ja 60km robie w tydzień więc to nie wieki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|