Wysłany: Czw 12:52, 03 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
kupię niwą świece i sprubuje do nowa ustawić zapłon, ok? co wy na ten ponysł? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:53, 03 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No zrób tak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:08, 06 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
nowa świeca nie pomaga . zalało ją gdy prudowałem pchać jawkę. co wy na to , moze cewka zapłonowa jest do wymiany? jak ją sprawdzić czy jest dobra? ale mi sie wydaje ze to nie to, ze to wina mieszanki paliwowo- powietrznej. co mam robic bo nadal nie chce odpalić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:11, 06 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
cewki mi opierają i nie moge bardziej bo cofnąć , co radzicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:38, 06 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak cewki chaczą i dekiel, to weź troche spiłuj te końcówki tych cewek co chaczą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:33, 06 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
zapłon juz przestawiłem na 2mm dalej dupa nie pali, co ja zem się na pchał i nic. świeca mokra, osadzało się na niej paliwo a nie czarny mokry nagar. czy ktoś ma lekarstwo? moze ma za mało paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:06, 06 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może za dużo oleju lejesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:15, 06 Sie 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
źle ustawiony zapłon i nie dostaje paliwa i bedzie trzeba tłok wymienic jak jest pała kompresja.
ps.jak ktos ma konto na allegro i mało komentów pisac do mnie na gg 3093309 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:33, 06 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdzałeś przerywacz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:58, 07 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
oleju jak juz pisałem leje tyle ile do piły motoroweji mz-ki . jak sprawdzić profesjonalnie czy ma kompresje . tłok mam prawie nowy a gaźnik niedawno czyściłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:45, 08 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej przyrządek, co sie przykłada do otworu głowicy i kopie i wyskakuje ile jest ciśnienia.
Prawidło to chyba 0.6. Dobrze gadam? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:34, 08 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
a gdzie taki przyrządek dostać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:45, 09 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
W motorowerowym zapytaj. Albo w sklepie z częściami do samochodów, na stacji CPN. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 1:06, 09 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo mechaników z twojego miasta
itd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:57, 09 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie znam nikogo takiego kto miał gy taki miernik do pozyczenia, a w nowy nie chce inwestować, ale kompresja powinna być bo nie dawno miał remont. ile to moze kosztować (taki przyrząd) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|