Wysłany: Czw 17:05, 10 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
chłopy a czy jest mozliwe ze to wina lewego powietrza? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:08, 10 Sie 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
a iskre masz dobrą?? ps.mam ksiązecze obsługi i napraw do jawek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:39, 11 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No pewnie, że może być to wina lewego powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:06, 11 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
iskra troche mała ale nie bardzo wiem jaka powinna być bo nikt w pobliżu nie ma jawy, a jeśli iskra za mała to co trzeba wymienić lewe powietrze to gdzie mozna wyeliminować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:26, 11 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewe powietrze może byc łapane przez nieszczelne połączenia: cylindra z karterami, głowicy z cylindrem, krućca z cylindrem, krućca z gaźnikiem Zobacz czy wszędzie masz uszczelki i dobrze dokręcone śruby (jak masz luźne to dokręć tylko z czuciem ). Mała iskra może być przyczyną zepsutego kondensatora, złej przerwy na przerywaczu, zepsutej cewki, nadłamanego kabla W/N, dupnej fajki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:56, 11 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystkie śruby są w miare dobrze dokręcone , ale na wszelki wypadek powymieniam uszcaelki (wytnę z tyktury nowe). mam multimetr i on pokazuje ze kondensator jest dobry (nie ma przebicia), przerwa na przerywaczu ma 0,4mm, ale mój tato móewi ze taka powinna być nadal nie moze zapalić zapłon mam na 2mm przed gmp. co radzicie wiem zprzedam go i kupie nowego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:42, 11 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdejmij cylinder i zobacz czy jest duży luz pomiędzy tłokiem a cylindrem. A i wyczyść dokładnie podkładkę od świecy i otwór i jego okolice, w który wkręca się świecę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:59, 12 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
zrobie jak muwisz . ale podam nowe objawy: jak pcham (z tatą bo sam nie dam rady tak szybko) to dymi ale nie pali coś jak by chciała łapać ale tylko mocn o dymi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:09, 12 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może nie ma kompresji
wymień symeringi jak masz w planach remont(ale to chyba nie to)
sprawdz cylinder,tłok pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:12, 13 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz czy kondensator nie dotyka przerywacza i sprawdź jeszcze raz ustawienie zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:42, 13 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
zapłn jest w porządku. a tłok sostaram się zdjąć jak najszybciej no i wymienie simering ale czy to to moze być przyczyną dymienia podczas pchania moze zatarty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:53, 13 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar 2007 moze ty byś chciał naprawić moją jawe? wpadnij to nie daleko (1/3polski) co to dla ciebie. a moze ktoś inny by sprubował mieszkam 60km od Lublina. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:06, 13 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakbym mieszkał bliżej to bym podjechał Ja radzę Ci dokładnie przeczyścić gaźnik i dysze (zmień na inne jak masz), ustaw iglicę na 2 rowek od góry, podegnij blaszkę w komorze pływakowej i zobacz czy zaworek iglicowy się nie zacina. A zatarta też może być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:26, 13 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
iglice mam na 2 rowku od gury. nie mam innego gaznika ani dysz zaworek jest w porządku a blaszke mam podgiętą mocno do dołu. moze simering wysiadł ale jak by to on to bynie dymił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:45, 13 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz czy nie jest zatarta bo do wymiany simeringów trzeba rozpołowiac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|