| Ogar mi chodzi jakby chciał a nie mógł :/ | |
Wysłany: Nie 15:42, 30 Lip 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomocy!!!!!!!!!!! jak ogar mi zapali z kopa to świętuje , musze go pchać i to bardzo długo pchać! Gdy zapali nie ma siły , mam problem z ruszeniem i jechać we dwóje jest ciężko (chyba, że ze zgórki ). Gdy daje gazu do opowu silnik BUCZY i zwalnia obroty. Zalewa świece. Gdy jadę na duzych obrotach nie ma oaliwa w węzyku ze zbiornika. W tyn sezonie wcale mi nie odpalił , na szczęście mam MZ-kę i moge se po polnych drogach chociarz pojeździć. PODSUMOWUJĄC: nie pali a jak zapali to nie ma siły. RATUNKUUUU!!!
PS. Może akumulator wstawić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:01, 30 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeczyśc kranik i gaźnik i wtedy zobacz. Może paliwo niedochodzić i dlatego się dusi.
Ale jak mokra świeca jest, to może nie to. Jak to nie to, to ustaw zapłon, przerwe na przerywaczu, kondensator i sprawdź na innej świecy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:47, 30 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może poprostu za słaba komprecha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:15, 31 Lip 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
na moje oko komprecha zaslaba i temu przylewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:06, 31 Lip 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
moim zdaniem to kondenstaor ja, mialem to samo jak pchalem wolno to iskry nie bylo ale troche szybciej to iskra byla i palial mi jawka ale byla starsznei slaba wymieniklem kondensator i problem znikl. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:41, 02 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do zapłonu to mam ustawiony na 1mm przed gurnym martwym punktem. kranik jest w porządku, gaznik czyściłem. świeca chyba jest dobra (z mz-ki) nie wiem jaka powinna być oryginalna. kompresja powinna być bo silnik miał remont i ma wszystko nowe oprucz wału. tcześniej popełniłem pomyłke, świecy mi nie zalewa tylko zarzuca nagarem (zademia czy jakos tak). kondensatora nie sprawdzałem, ale zaraz wymienie. powiedzcie jaką najlepiej wkręcić świece? a dlaczego buczy na dyzych obrotachi (zwalnia a czasem nawet potrafi wtedy zgasnąć) i nie wchodzi na obroty? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:27, 02 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca jaka powinna być w Jawce to Iskra F-75 lub F-80 (lub ich odpowiedniki). Zapłon ustaw gdzieś na 1,5 mm przed GMP, przerwę na 0,4 mm. Przyczyną niewchodzenia na obroty może być zbyt opóźnioiny zapłon lub słaby dopływ paliwa (zatakany kranik, filtr paliwa, dysze, gaźnik). Aha powiedz ile lejesz oleju i jakiego na litr wachy bo to może byc przyczyną zanagarzania świecy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:36, 02 Sie 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon 1mm przed gmp ??? Ma być 1,5-2,0 mm zaleznie, czy odblokowana, czy nie. To masz przyczynę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:22, 02 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
leje oryginalny olej do pilarki stihl (ojcu podciągam), piła chodzi pięknie na tych proporcjach a mianowicie 1:50. mam problem z zapłonem, nie mogę go cofnąć bardziej niż 1mm nie mam pojęcia dlaczego, podpiłowywałem nawet fasolki, może wał jest skręcony? co znaczy odblokowana (nie za bardzo znam się na mechanice, to mój ojciec remontuje)? a dlaczego warczy (buczy) na durzych obrotach, zwalnia a czasem nawet potrafi wtedy zgasnąć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:23, 02 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymieniłem kondensator i to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:47, 02 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To ustaw zapłon A jak Ci przeszkadzają te "fasolki" to je wykreć podczas ustawiania i przykręć jak dobrze ustawisz tak jak Ci będzie pasować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:25, 03 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakie ''fasolki" Chodzi mu o cewki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:55, 03 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie o te podkładki pod śrubami, którymi blokuje sie aby iskrownik sie nie przesuwał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:41, 03 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe że mam zle ustawiony zapłon, ale dlaczego warczy (buczy) na durzych obrotach, zwalnia a czasem nawet potrafi wtedy zgasnąć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:45, 03 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo masz źle ustawiony zapłon i zła iskra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|