| ogar osłabł po 20 km od remontu | |
Wysłany: Sob 17:13, 30 Kwi 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cześć skończyłem ogara i trochę nim pośmigałem no i ogar osłabł ma problemy żeby wkręcić się na wysokie obroty na 2 i 3 biegu po remoncie na 1 z pod kuł leciały kamienie przy przyśpieszaniu na 1 co mogło się stać ?? w silniku wymieniłem łożyska i tulejki założyłem stary czeski cyl 50 z powiększonymi kanałami i tłokiem 2p splanowaną głowicę i czeskiego spawaka proszę o szybką odpowiedź bo potrzebuje w pełni sprawnego moto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:24, 30 Kwi 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po mojemu, to wszystko co nowe trzeba dotrzeć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:30, 30 Kwi 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nowe to tam były łożyska tulejki i tłumik to co łożyska zamulają ??raczej nie macie jakieś pomysły ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:27, 30 Kwi 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja to bym tradycyjnie zobaczył platynki, ich styki przeczyścił i przerwę na magiczne 0,4mm ustawił.
Potem bym zobaczył, czy w gaźniku jakiegoś syfu nie ma i dysz nie przytkało... Chociaż to stale by się nie wkręcał na obroty... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:20, 30 Kwi 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
platynki są ok zapłon wczoraj ustawiałem a możliwe jest że jak wkręciłem cewki świetlne to by się tak osłabił ?? gaźnik raczej czysty jutro z rana go sprawdzę a stożek chyba go tak nie zamulił ?? trochę syfu złapał ale go przedmuchałem i za bardzo poprawy nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:20, 01 Maj 2011 |
|
|
Kant Maniak |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2011 |
Posty: 96 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na moje oko to tulejki w silniku nie zostały dobrze dotarte i teraz sie przez to buntują |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:57, 01 Maj 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeszcze nie widziałem by tulejka nowa w oleju zatarła się na tyle by zatrzymać te 3,5KM Więc to odpada... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:48, 02 Maj 2011 |
|
|
Irek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2011 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Skarżysko |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:10, 03 Maj 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłok nie puchnie jest to oryginalny czecho-słowacki tłok z epoki i jeździłem na nim przed generalką i było ok macie jeszcze jakieś pomysły ?? i mam jeszcze teraz problem z gaźnikiem nie mogę go ustawić i przerywa na wysokich niezależnie od dawki paliwa w komorze pływakowej na wolnych brakuje paliwa a na wysokich przelewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Wto 12:12, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:12, 03 Maj 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może kondensator jak przerywa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:17, 03 Maj 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kondensator ok gaźnik musi mnie robić w ci^e jak go dzisiaj odpaliłem dałem ful gaz i wkręcił się na maksa potem zaczoł przerywać gaznik musi być jakiś lipny nie mogę go ustawić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:24, 08 Maj 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik i zapłon dobrze wyregulowany? Nie znam się za dobrze, ale jak wymieniłeś tyle części i do tego zmieniłeś cylka, na takiego z powiększonymi kanałami, to może należy wyregulować gaźnik. Regulacja zapłonu też nigdy nie zaszkodzi, pod każdy silnik inaczej się reguluje. Wymieniłeś bardzo dużo części, więc to tak jakby inny silnik.
Co do posta powyżej, to te nowe gaźniki MADE IN EU, to lipa. Kupiłem sobie ten Europejski ( mój Jikov jest już bardzo wysłużony ) i to tandeta. W Polsce tylko takie są. Już chyba lepszy Czeski, ale w dobrym stanie. Ew. od Simsona, podobno łatwe do regulacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Nie 23:28, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:26, 09 Maj 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak pojadę do babci to przeczyszczę cały gaźnik i spróbuję go wyregulować a zapłon na pewno jest ok gaźnik czechosłowacki i jezdził do końca i było dobrze a cylek dotarty czeski tłok stary czeski tylko nowe pierścienie to musi być coś z gaźnikiem dałem oryginalny filer powietrza i na wolnych jest ok ale jak dam jedynkę to masakra dusi się i z dolnych obrotów powoli wkręca się na wysokie i przerywa jak głupi po chwili na ful gazie przerywa i co chwilę spadają obroty a po chwili wchodzi na wyższe a czy może po części być winowajcą zacinający się zaworek ?? bo jest trochę wytarty jak się na niego patrzałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|