Wysłany: Wto 17:26, 10 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
skoro składałeś silnik może błędnie ustawiłeś zapłon może przerwę na przerywaczu masz za dużą lub świecy ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:31, 10 Mar 2009 |
|
|
piotrek22 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2009 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
musze sprawdżić ale ze 100 razy go już przestawiałem inc to niedawało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:54, 11 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz co proszę cie zrób mi zdjęcie zapłonu tak dla jasności może zapłon jest przestawiony o 180 * ja widziałem różne przypadki wiem po moich kolegach a tak jeśli chodzi to po jednym... zrób zdjęcie i wyślij na forum |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:00, 12 Mar 2009 |
|
|
piotrek22 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2009 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zdjęćia mam całego zapłonu ale nie prześle wam na forum ponieważ niemam kabla USB do telefonu rozumisz a jak zapłon może być przestawiony o 180 co |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:25, 12 Mar 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
no normalnie.... ktos go źle załorzył i tyle.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:34, 12 Mar 2009 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I jak działa, a kabel USB pozycz sobie od kolegi i wstaw fotki to bedzie nam latwiej rozszyfrowac problem twojego ogara |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:09, 12 Mar 2009 |
|
|
Gerald |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 09 Sty 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może wymień świece bo tak to ci pokazuje iskrę a przy zapalaniu ją gubi zmień i zobacz czy zapali. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:07, 12 Mar 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
przeczytaj cały temat.... swiece zmienił... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:52, 12 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiecie co wujek Stachu Wichura da zdjęcie prawidłowego ustawiena zapłonu bo na piotrka22 zamim znajdzie ten kabel to zejdzie wyśle link i zwerifikuj sobie ok
[link widoczny dla zalogowanych]
spójrz na te linie czerwone które zaznaczyłem cewka na idealnie być w tych wycięciach co są w karterze . Dokładnie się przyglądnij czy masz tak ustawiony zapłon !!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:29, 12 Mar 2009 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź szczelność uszczelki na skrzyni korbowej ja miałem podobny problem był przedmuch na dole karterów (niby mechanik skaładał). I jeszcze sprawdz czy wszystkie kable sa dobrze zamocowane |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rolnik1204 dnia Czw 23:30, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:45, 13 Mar 2009 |
|
|
piotrek22 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2009 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kable są w porządku a niby mam prawidlowo zapłon ale jeszcze go przestawie dla pewnośći a świece mam nową na rużnych prubowałem i nic to niedawało a za zdjęćie bardzo dziękuje !!!!!!!!!!!! a co uciebie tyle kabli z śilnika wychodżi co powinny być 2, albo 3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:59, 13 Mar 2009 |
|
|
Stachu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2009 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam elektronika i mi zapłonu wychodzi 8 kabli weś jeszcze zmniejsz przerwę na świecy na 0.20 i na przerywaczu na 0.10 to nie standardowe przerwy!!!!! czasem to pomaga i nagrzej świece na kuchence i wkręć w głowice i prubuj zapalić a jeszcze jedno cewki w silniku nie ocierają ci o koło moagnesowe ???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:26, 15 Mar 2009 |
|
|
piotrek22 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2009 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cze zmienilem wczoraj magneto bo było ułamane tam gdzi śię prszykręca krszywke i cała krszywka latala na boki i niedawala zapłonu ,wsadaiłem nowe magneto i zapalila od 1 ale jest slaba na 2i 3 niewiem czemu pomużćie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:44, 15 Mar 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie trze te magneto o cewki? Przysłuchaj się temu bo to może być tego wina. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:52, 15 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak okopciła ci świecę
powinien być brązowy nalot
jeśli masz czarny to albo za dużo mixolu wlałeś do mieszanki
albo dostaje zbyt dużo paliwa
ewentualnie źle ustawiłeś zapłon 1mm w te czy w te i silnik już inaczej chodzi
ja ustawiam zapłon tak: ściągam prawy dekiel silnika i głowice
potem biorę głębokościomierz i ustawiam wirnik w miejscu gdzie platynki zaczynają się otwierać, jeśli otwierają się za wcześnie to przekręcam iskrownik lekko w lewą stronę, lub jeśli jest zbyt późny to w lewą
platynki powinny zacząć się otwierać ~1,7 mm przed GMP [górny martwy punkt położenia tłoka] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|