 | Ogór nie odpala, po generalnym |  |
Wysłany: Wto 18:06, 17 Lut 2009 |
|
|
oskar_nowicki |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam! To moj pierwszy post na tym forum ale niestety niezbyt miły...A mianowicie mam problem - zrobilem generalny silnika : nowa korba wzmacniana, cylinder 60ccm podobno wzmacniany, tłok, łożyska firmy Slovakia, simmeringi, splanowałem głowice no i ogór nie chcial odpalić, ponieważ uciekało ciśnienie. Zrobilem na włosik no i pyrkał troszkę ale i tak wiecej sie nabiegałem jak najeździłem. Więc kupilem uszczelkę pod głowice i i tak nie pali...Iskra jest, Paliwo dostaje, zapłon jest, kierowca jest no a ogr jak nie chodził tak nie chodzi...
POMOCY !!!!!!!!!
z góry dzięki i pozdrawiam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oskar_nowicki dnia Wto 20:48, 17 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 21:51, 17 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hmm...Jak jest zrobiony na świeżo to jest mu bardzo ciężko odpalić, wszystko nowie i stawia opór. Swojego na nowym cylindrze(zresztą też nowym korbowodzie i łożyskach do tego) musiałem baaardzo długo pchać, zanim zagadał, później chodził sobie na luzie. Jak pyrka to się nie zniechęcaj, pchaj dalej. Kiedyś powinien załapać pierwszy raz. A jak nie to spróbuj zapłon ustawić od nowa, może mu pomoże. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:36, 17 Lut 2009 |
|
|
oskar_nowicki |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok zrobie tak i zobaczymy, rozbiore jeszcze gaznik moze tam cos jest nie tak. Aha i dzieki za motywację  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:25, 18 Lut 2009 |
|
|
dobrazupa1 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 12 Lut 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
oj wiesz co pchaj dalaj co to za odpowiedz ??? musisz pszestawić iglice zeby wiecej benzyny dochodziło bo nigdy nie zapalisz pamiętaj ze masz wiekszy cylek i że our to stawia dość znaczny pszed dotarciem
Coś nie tak kolego? Podkreśliłem, o co mi chodzi. Kolega Piorko dużo bardziej pomaga swoją odpowiedzią niż Ty, ponadto jest z nami dłużej i pomógł większej ilości osób. Jeśli nie pasuje ci taka wypowiedź to siedź cicho. Piorko pomógł, podając własny przykład. Co się dzieje z tymi nowymi... /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:32, 18 Lut 2009 |
|
|
oskar_nowicki |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no ok przestawić...Tylko do góry czy na dół???  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:40, 18 Lut 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ustaw tak żeby platynki otwierały się +/- 1,7mm przed górnym położeniem tłoka i iglica na 3 lub nawet 4 rowek licząc od góry
nie ma bata musi zapalić  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:08, 18 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zakładałeś ty kiedy nowy cylinder?? Razem z wałem i łożyskami?? WSZYSTKO MUSI SIĘ W JAKIMŚ STOPNIU DOTRZEĆ, AŻ SILNIK BĘDZIE W STANIE ZAPALIĆ Ja to robiłem i pierwszy raz jak zapalił to po 10 sekundach od razu zgasł, taki miał opór i kompresje. Dodatkowo pchałem go z 15 minut, we dwóch, z ojcem. Na kopnik palił dopiero po 5km. Doradziłem mu tak bo pisze że wszystko ma w najlepszym porządku. Do moich postów przestań się czepiać, popatrz lepiej na swoją ortografie i interpunkcje. I przestań nie mogęć bo z tego co widzę to nie masz pojęcia o temacie, i jeszcze zaprzeczasz sam sobie. Zwykłe nabijanie postów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piorko dnia Śro 19:11, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 22:03, 18 Lut 2009 |
|
|
dobrazupa1 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 12 Lut 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
owszem zakładałem i doświadczyłem tego samego ale nie miałem zamiaru pchać aż się dotrze tylko wolałem gaźnik ustawić moim zdaniem motor powinien się docierać podczas jazdy o własnych siłach a nie na popych i widzę że bardzo się rzucacie do nowych użytkowników a to nie jest miłe i co ty możesz wiedzieć 1,7 zapłon??? tyle jest w nieodblokowanym silniku a on jeśli już zauważyłeś ma tuningowany więc na bank jest również odblokowany a więc zakres powinien wynosić 1,8-2.0 mm i kto tu się zna więcej? 5 lat w jawce grzebałem a to że na tym forum jestem tydzień wcale nie znaczy ze się nie znam
edit: i już się lepiej czyta, kolego ortografia się kłania / rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 22:19, 18 Lut 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolego moze i sie cos znasz. I w to nikt nie wątpi. Ale troche szacunku do uzytkowników o ile wiesz co to słowo znaczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:25, 18 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chłopaki uspokójcie sie ten temat jest po to żeby pomóc koledze a nie sie kłócić !!!
Ja osobiście popieram rady Piórka bo sam to wiem z własnego doświadczenia. Zrób tak jak radzi Piórko i napisz jakie są tego efekty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:26, 18 Lut 2009 |
|
|
dobrazupa1 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 12 Lut 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
szacunek prosze bardzo traktuje innych tak jak oni mnie kazdy jak do tąd na tym forum do mnie''sie rzucał'' (zachowywał z pogardą ,cwaniakował itd) sory za pisanie w tym temacie ale chyba chcecie poznac moją odpowidż |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:48, 18 Lut 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolego wyluzuj, nikt tu na ciebie nie naskakuje
a teraz koniec OT i wracamy do tematu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:35, 18 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oskarze a spróbuj na innej świecy ;] bo w pewnym stopniu to może być i jej wina. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:01, 19 Lut 2009 |
|
|
oskar_nowicki |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Panowie przestańcie sie klucić, bądźcie dorośli... A więc tak zastosowałem sie do porad Piórka : ustawiłem ponownie zapłon, sąsiad tez kiedy zobaczył ze nie pali , przesunąłem iglice no i dalej nic nawet nie zagada...Probowalem juz na trzech świecach i za kazdym razem to samo...Nie wiem juz co mam robic, trochę mi go żal zeby tak stal po remoncie i nie śmigał no nie wiem drodzy Koledzy moze cos jeszcze wymyślicie Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oskar_nowicki dnia Czw 0:06, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 9:07, 19 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gdy ja jawke po remoncie chciałem odpalić depnołem 3 razy i nic więc kolega który miał sporo starych motorów i JAWY powiedział ,że pchnąć ją i zapali zapaliła i po tem już na kopa paliła. Więc radze ci poustawiać wszystko i ją pchnąć. Zalecaj się do Piorka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|