| Olej w tłoku | |
Wysłany: Pią 23:20, 20 Cze 2008 |
|
|
kamilex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem dlaczego ale jak wymieniałem ostatnio pierścienie to zauważyłem że w środku tłoka znalazł się olej przekładniowy- może to być zjechany simmer |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:30, 21 Cze 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skąd ta pewność, że to przekładniowy? Jeśli ją masz, to jest to jak najbardziej prawdopodobne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:56, 21 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jest jakby to powiedzieć benzyna która została nie dokładnie spalona lub przepłukana. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:48, 22 Cze 2008 |
|
|
kamilex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
|
|
|
|
No bo mój olej ma charakterystyczny kolor stąd ta pewność że to przekładniowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamilex dnia Nie 11:49, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:04, 23 Cze 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale olej zmienia swoją barwę pod wpływem temperatury, zanieczyszczeń z silnika (nagaru). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:39, 23 Cze 2008 |
|
|
kamilex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
|
|
|
|
to ja już nie wiem co to jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:57, 23 Cze 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to sprawdz ten symering i powiedz ile lejesz oleju do benyw jakim stosunku) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:44, 24 Cze 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może po prostu nie spala Ci wszystkiego i masz taki leisty nagar - może to byc spowodowany tym że masz albo za bogata mieszanke alebo bierze Ci olej se skrzyni którego nie dopala bo może wartośc cieplna świecy jest nie taka jak byc powinna... Napisz czy odczuwasz jakis spadek mocy, wzrost spalania i inne dziwne rzeczy po odkryciu tej wady/usterki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|