| Pali jak smok | |
Wysłany: Czw 20:40, 26 Mar 2009 |
|
|
darek1261 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisarzowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam wszystkich,jestem tu nowy i mam problem.A mianowicie mój ogar 200 pali jak smok 3 litry na 3 kilometry.Mam go na dotarciu,wymieniłem tłok,wał,pierścienie,simeringi,cewkę zapłonową,Sświece,kondensator,kabel W/N,fajkę i głowice.
Silnik jest dobrze poskładany,wszystko uszczelnione,przerywacz mam dobry.Zapłon jest ustawiony na 1,8 przed GMP.Ogar pali,ale jak się rozgrzeje to traci moc i na dwójce się nie da jeździć.Mam wrażenie że całe paliwo wylewa mu się przez wydech bo jak go odpalę to mam czarną kałuże pod końcem tłumika.Proszę pomóżcie,bo chcę se pojeździć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:56, 26 Mar 2009 |
|
|
Lopez96 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2009 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurde lipna sprawa
masz wszystko dobrze wyregulowane ??
spójrz na dawke paliwa i zapłon
ale że paliwo tłumikiem??
nie mam pojęcia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:58, 26 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi się zdaje że ta czarna kałuża pod tłumikiem to niespalony olej, jaką mieszankę lejesz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:51, 27 Mar 2009 |
|
|
darek1261 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisarzowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możliwe że to nieprzepalony olej ja lałem mieszankę w stosunku 1:30 ale na dotarcie wlałem trochę więcej.Tylko pytanie gdzie moja benzyna,bo spalił mi 3 litry na 3 kilometry??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:49, 27 Mar 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A masz wszystko szczelne? Tzn. kranik? Lub masz dziurawy bak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tom cio dnia Pią 15:50, 27 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:59, 27 Mar 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uszkodzenie gaźnika głównie może to być wina zaworka iglicowego na pokrywce,pływaka a nawet dysz,w gruncie rzeczy zmień na inny gaźnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:14, 27 Mar 2009 |
|
|
darek1261 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisarzowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kranik mam nowy jest na pewno szczelny,a bak nie jest dziurawy,a poza tym wszystko jest bardzo dobrze uszczelnione.
hmm...być moze gaznik,ale zaworek iglicowy zamyka dopływ paliwa.
Dzisiaj zrobił się kolejny problem bo przestał palić,ustawiałem jeszcze raz zapłon i nic,a w gazniku jak się ustawia poziom paliwa??Bo wydaje mi się że mam za duży.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:34, 27 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przy pokrywce komory pływakowej jest mała blaszka
jeśli masz zbyt duży poziom paliwa to odegnij ją lekko w dół |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:41, 27 Mar 2009 |
|
|
darek1261 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisarzowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tyle to ja wiem,tylko jaki jest najlepszy poziom??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:52, 27 Mar 2009 |
|
|
razor_8825 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Mar 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ma tego najlepszego poziomu, każda jawka jest trochę inna - jedna potrzebuje więcej - druga mniej. To zależy od stanu silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:54, 27 Mar 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak to wina gaznika. najlepiej wymienic na nowy bo na starym jzu nic nie da sie zrobic. tez tak miałem;/ dysze sa pozapychane lub sie rozregulował. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trociu dnia Pią 20:55, 27 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:32, 27 Mar 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to co ze dysze pozapychane???? Ja jedyne co wymieniałem to korpus gaźnika. Ja obstawiam na wadliwy dekielek. I jakoms nieszczelnosc. bo nie jest mozliwoscią zeby jawka tyle wypiła... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:36, 28 Mar 2009 |
|
|
trociu |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2009 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ona tego paliwa nie przepala tylko ono sie przelewa i wylewa sie rura. mi wymiana gaznika pomogła. ale rob jak chcesz:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 10:47, 28 Mar 2009 |
|
|
darek1261 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisarzowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Postaram się pożyczyć od kogoś gazior i zobaczę jak pójdzie.
Niestety nie mam od kogo pożyczyć gaźnika,ani nie mam kasy na nowy.Dzisiaj kombinowałem trochę przy tym,a mianowicie przeczyściłem gaźnik i zmniejszyłem poziom paliwa.A efekt jest taki ze na wolnych chodzi a jak dodam gazu ta przerywa i zgaśnie,no i z tłumika leje paliwo jak dam gazu na wolnych nie.Gdy dam gazu i na nim zgaśnie to świeca jest mokra jak skur....syn.Może da się coś z tym zrobić czy trzeba koniecznie ten gaźnik zmienić?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez darek1261 dnia Sob 21:25, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:05, 30 Maj 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czemu tak żałujesz tych 4 dych na gaźnik wymień i będzie spokój |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|