| Pali świece ? | |
Wysłany: Śro 17:08, 04 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam !!!
Mam nietypowy problem.
Moja jawa ostatnio ma dziwny kaprys.
A wiec tak : Jeździ na jednej świecy (o ile na niej odpali i nie przerywa)
łącznie może kilka godzin jak nie mniej po czym zaczyna przerywać na tej świecy i nie chce odpalić. Miałem już tak z 3/4 świecami. Przerywacz czyściłem (kilka razy), kondensator mam nowy tak jak cewkę zapłonową (tą co w iskrowniku). Elektryka mam położoną tak na chwile czy od iskrownika do cewki i od cewki do masy. Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć, śmiało proszę pytać.
Korzystając z okazji życzę wszystkim Wesołych Świąt
Pozdrawiam
dav6030 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:28, 04 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:37, 04 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskry F70, 75, 95 Pal N7, N8Y Bosch germany (to co na świecy napisane) RO 245 i RO 142 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:48, 04 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na ciepłe pory, polecam z tańszych świec ISKRĘ F95. Obecnie używam NGK B8HS i nie jestem zbytnio zadowolony. Następnym razem kupię świece CHAMPION L82YC. Świece które wymieniłeś, są na zimniejsze pory roku, ich wartośc cieplna jest odpowiednia na jesień, zimę. Na tą pore roku (wiosna,lato) najlepsze są właśnie CHAMPIONY L82YC, ale jak ktos nie ma kasy to i na Iskrze pojeździ, choć ja wole dołożyć pare złotych więcej i jeździć dłużej na jednej świecy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:55, 04 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra dzięki za porady ale czy to naprawdę przez to ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:18, 04 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca ma tu ogromne znaczenie, spróbuj wsadzić jakąś nową. Tylko pamiętaj, że pierwsze użycie świecy ma bardzo duże znaczenie. Na starej świecy rozgrzej silnik, odkręc starą, wkręć nową i wtedy najlepiej przejedź parę kilometrów lub zostaw silnik kilka minut na chodzie. Wtedy ś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:47, 04 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie dokończyłeś...
A i jaką polecasz ? Zastosuje się do twoich rad |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dav6030 dnia Śro 19:48, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:55, 04 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
legendy, legendy według katalogu zamiennikiem oryginalnej PAL powinna być iskra f70/75, według instrukcji ogara f80, nie ma znaczenie właściwie pora roku, pytanie czy świece na pewno jest przepalona czy wypalenie jej np nad gazówka naprawia sprawę, no i pytanie jak wygląda świeca po wyjęciu? jeśli faktycznie świece się przepalają to najczęściej winny jest kondensator (może być słabo podłączone lub zanieczyszczone połączenie albo uszkodzony) albo cewka WN |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:47, 04 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie może cewka W/N bo kondensator mam stosunkowo nowy ma jakieś pół roku. Świec okopcona czarna, ale ja na długie trasy nie jeżdżę, po podwórku trochę, na polne drogi. Ale jak świece wykręcę i przytknę do cylindra to iskra nie przerywa jest na każdy obrót wału. A iskra jest niebieska czasami fioletowa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dav6030 dnia Śro 20:48, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:25, 04 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
oleju nie ubywa w skrzyni? za dużo do paliwa czasem nie dałeś? jest olej na świecy czy jest sucha i okopcona? wypal dobrze świecę i sprawdź czy działa bo ja bym obstawiał, ze elektryka jest ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:49, 04 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie na 1,5 litra wlałem jakieś 1,5 zakrętki oleju (zakrętka od płynu do spryskiwaczy) Może za dużo ? Oleju raczej nie ubywa bo po kilku dniowym postoju jest kropka oleju pod kopką (ponoć tak może być). Świeca sucha okopcona. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:36, 04 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
skoro sucha wskazywało by na złe dobranie, za dużo paliwa, za mało powietrza można by gaźnik przeczyścić, sprawdzić zaworek, wyczyścić filtr powietrza ale tak czy siak coś mi nie pasuje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:49, 05 Kwi 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po mojemu to za dużo palwa dostaje.
A mocy ma jawka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:03, 05 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
to pasuje pod okopconą świecę, ale nie pasuje pod zanikanie iskry i dlatego coś tu jeszcze musi być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:39, 05 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko co ?
Dobra moskit może ty wiesz czy to ma jakiś wpływ na prace silnika bo mam teraz gaźnik z zaślepioną dziurką od przelewania (ta co przy łączeniu gaźnik króciec) czy to możliwe że przez to ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|