 | paliwo które wykapuje na postoju |  |
Wysłany: Sob 10:47, 29 Sie 2009 |
|
|
Alex_pl |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2009 |
Posty: 107 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czemu na postoju wykapuje mi z gaźnika całe paliwo aż zostanie tylko trochę a pływak leży na dnie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 11:11, 29 Sie 2009 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:23, 29 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jakby nie zakręcał go to by pływak nie leżał ba dnie bo bymu tam leciało paliwko.
weź uszczelki powymieniaj i podklej je na specyjalnym kleju. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:32, 29 Sie 2009 |
|
|
Alex_pl |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2009 |
Posty: 107 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale to nie chodzi o żadne dziury pomiędzy złącznikami tylko o to:
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:04, 29 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zatkaj to, ale wtedy ci silnik będzie non stop zalewało. Jak wolisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:07, 29 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Piszesz że pływak leży na dnie. Dzieje się tak przez to że w nim jest dziura i nalewa się tam paliwa. A to co pokazałeś na zdjęciu służy temu aby nie zalewało ci moto na postoju albo na wyłączonym silniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:10, 29 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zaklep tą dziurkę przez nią silnik łapie lewe powietrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:18, 29 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale wtedy radze lać troszke mniej oleju bo będziesz musiał czyścić co chwile świece. Jak lejesz 1:30 to już tyle nie nalejesz.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:08, 29 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Większość osób na forum już to zrobiła i nie narzekają na zalewanie. Ja mam to zrobione w obu moich jawkach i nie mam najmniejszego problemu z zalewanie świecy.
Jak masz pisać takie bzdury to lepiej siedź cicho. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:10, 29 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
bo może lejesz oleju 1:50? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Sob 13:11, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:13, 29 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
leje 1 : 30 i nic złego się nie dzieje, nie sprawdzałeś to się nie wypowiadaj
edit: kryzys mnie dotknął i wróciłem do mixolu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 13:14, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:17, 29 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zloty1998 sorry że ci to piszę ale masz chyba jakąś obsesję na punkcie mieszanki paliwowej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 13:21, 29 Sie 2009 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ta dziura to niepotrzebne zawirowanie dla silnika. Rutkowski ma racje - łapie lewe. Lepiej jak tego nie ma to i problem mniejszy.
gaźniki jikov mają swoje wady (czyt. dużo wad). W czasach kiedy to ktoś konstruował jeszcze nie mieli tak obszernej wiedzy na ten temat :P Czeski film
Nie wiem czemu to niby miało służyć. Chyba temu żeby paliwo w gaźniku nie zostawało. Policz sobie ile w ciągu sezonu ci tam paliwa uchodzi... całkiem sporo zapewne.
Ps- Co do oleju - 1:30 to dawałam w drugiej fazie docierania silnika. Na dzień dzisiejszy lejąc 1:48 mam idealnie okopconą świecę i żadnych problemów z jakimś zalewaniem. Chociaż jawka i tak kopci  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trinixi dnia Sob 13:21, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 13:24, 29 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z tym kopceniem to racja, jak jadę to ciągnę za sobą zasłonę dymną ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:08, 29 Sie 2009 |
|
|
Alex_pl |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 11 Lut 2009 |
Posty: 107 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok to w takim razie to zatkam jak mówicie ale czym włożyć tam coś i klejem ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|