| pare pytan | |
Wysłany: Wto 22:30, 04 Sie 2009 |
|
|
zeloo |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Lip 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. czemu jawka 50 gasnie mi na sprzegle lub na luzie( musze caly czas trzymac gaz zeby nie zgasla;/) sprzeglo chyba dziala a przynajmniej na to wyglada.
2. jak wyregulowac biegi( raz mam 2 raz nie, jak stoje w miejscu to czasem nie moge wzucic jedynki xd)
3.czym najlepiej uszczelnic tlumik bo jest glosny jak cholera.
4. czy te jawki tak maja ze na jedynce sa bardzo glosnie jak duzo gazu sie doda? Bo czasem mam wrazenie ze mi sie pierscienie rozsypaly( taki dziwny dzwiek dochodzi z cylindra) ale jak rozbieram to jest gicior chicior xd.
z gory thx za pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:41, 04 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Wyreguluj wolne obroty na rozgrzanym silniku. Regulujesz go środkową śrubką ze sprężynką lub śrubką na dekielku gaźnika.
2. Dokręć automat na górze silnika.
3. Najpierw sprawdź czy masz dławik w środku.
4. To jest normalne w każdej jawce bo ma bardzo krótką 1 i 2 przez to wchodzi na bardzo wysokie obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:32, 05 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak Ci dzwoni to moze byc oznaka zużytych pierścieni. Jak Ci będzie gasł na sprzęgle a na luzie nie to będzie oznaczało że sprzęgło "ciągnie". Musisz je wyregulować, tylko nie przykręć za bardzo śrubki bo możesz jechać na półsprzęgle. Jak Ci zabrakie śrubki przy obrotach w gaźniku, to podciągnij i jeden ząbek iglicę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: pare pytan | |
Wysłany: Śro 15:56, 05 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zeloo napisał: | 1. czemu jawka 50 gasnie mi na sprzegle lub na luzie( musze caly czas trzymac gaz zeby nie zgasla;/) sprzeglo chyba dziala a przynajmniej na to wyglada.
2. jak wyregulowac biegi( raz mam 2 raz nie, jak stoje w miejscu to czasem nie moge wzucic jedynki xd)
3.czym najlepiej uszczelnic tlumik bo jest glosny jak cholera.
4. czy te jawki tak maja ze na jedynce sa bardzo glosnie jak duzo gazu sie doda? Bo czasem mam wrazenie ze mi sie pierscienie rozsypaly( taki dziwny dzwiek dochodzi z cylindra) ale jak rozbieram to jest gicior chicior xd.
z gory thx za pomoc. |
emilus143 naucz się czytać ze zrozumieniem. zeloo pisał że ma dziwny dźwięk dochodzący z cylindra ale pisze też że zaglądał do niego i było wszystko dobrze, a ty piszesz zużyte pierścienie. Jawka już tak ma że na wysokich obrotach słychać taki dźwięk dochodzący z silnika. A iglicą nie reguluje się obrotów tylko mieszankę paliwowo-powietrzną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:33, 05 Sie 2009 |
|
|
zeloo |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Lip 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
on gasnie mi na luzie jak i na sprzegle wiec sprzeglo nie ciagnie.
dławik mam. czy do uszczelnienia bedzie git silikon do kominków? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:42, 05 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyreguluj obroty tak jak ci pisałem. Silikonu lepiej nie dawaj, nie wiem jak on się zachowywałby w wydechu. Na połączeniu cylinder kolanko dotnij uszczelkę z tworzywa ( nie wiem jak to nazwać) wygląda ono tak ze w środku jest szare jak poxipol a na zewnątrz jest takie różowe. Na połączeniu kolanko tłumik tam gdzie zakręcasz nakrętkę nawiń trochę konopii na gwint i zakręć. Poczytaj temat o wyciszeniu tłumika. Może tam się czegoś dowiesz bo ja takich rzeczy nie robiłem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:48, 05 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chyba logiczne jest ze jak podniesie sie iglice to wzrastaja obroty. Sruba od obrotow wlasnie to robi. Dlatego podniesienie jej o jeden zabek podwyzszy obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:25, 05 Sie 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poczytaj trochę tematów, popatrz na gaźnik jak jest zbudowany. Gdy opuszczasz iglice w dół dajesz mniej paliwa w stosunku do powietrza, a gdy podnosisz dajesz więcej paliwa w stosunku do powietrza. Ta środkowa śrubka ze sprężynką jest od wolnych obrotów i gdy ją wkręcasz rosną obroty i przepustnica się podnosi a gdy wykręcasz są mniejsze obroty bo przepustnica idzie w dół. Mam nadzieje że zrozumiałeś i wiesz co to jest przepustnica. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:12, 05 Sie 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No o tym cały czas pisze. Podkręcając śrubę podnosimy przepustnicę a co za tym idzie iglicę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|