| Pare pytań =D | |
Wysłany: Pią 6:36, 29 Sie 2008 |
|
|
Rogu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2008 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam będe pisał prosto z mostu bo tak łatwiej xD
1. Dlaczego mój silnik jak sie nagrzeje nie zapali od kopa, czym to jest spowodowane tym że tłok się rozpręża, czy jest tego jakaś inna przyczyna ?
2. Czytałem gdzieś że niektórzy gotują nowy tłok pare godzin w oleju silnikowym i że ponoć coś mu to daje, co daje takie coś o_O może mi to ktoś wytłumaczyć ?
3. Ostatnie pytanie czy montował ktoś do jakwki 20 (tej z osłonami) gaźnik od mz 150 ?
Z góry tHx ^^, Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 8:19, 29 Sie 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po pierwsze to powinieneś poczytać i popatrzeć i użyć opcji szukaj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:44, 29 Sie 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Może to być źle ustawiony zapłon, niestety jawkę ciężko ustawić tak żeby zawsze paliła z kopa czy ciepła czy zimna
2. Ponoć daje to to, że się nowy tłok nie zaciera. Zdania co do tego są podzielone, jedni mówią że to działa inni że nie. Teraźniejsze tłoki są słabej jakości, więc można spróbować, ale tłok wygotowany zwiększa swoją średnicę, więc trzeba jeszcze raz pod niego robić szlif. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:05, 29 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 9:06, 29 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 10:25, 29 Sie 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:41, 29 Sie 2008 |
|
|
Rogu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2008 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra w takim razie nie zabieram się nawet za zakładanie tego gaźnika bo to jest bez sensu bo moja jawka jest tak słaba że pod większą górke musze zawsze redukować do 1 a jeżdże na Z11 ;/
Na wiosne się z nią pobawie może kupie sobie nowy cylinder i spróbuje wygotować w tym oleju ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:48, 29 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak będziesz miał cylinder i tłok Almota to raczej obejdzie się bez gotowania w oleju ja ci polecam jednak zrobić szlifa i załatwić oryginalny tłok jeśli przeszlifujesz na 1szlif wtedy mógłbym ci załatwić tłok na 1 szlif oryginał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:18, 29 Sie 2008 |
|
|
Rogu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2008 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mógłbyś napisać troche dokładniej o co Ci chodzi ze "szlifem". Bo jak widać jestem nowicjusz i jeszcze sie nie łapie w tym waszym slangu xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:32, 29 Sie 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szlif cylindra - przetoczenie tulei cylindra na większy rozmiar, np. gdy chcesz wrzucić szerszy tłok lub gdy tuleja jest porysowana. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:43, 29 Sie 2008 |
|
|
Rogu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2008 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
okej dzięki za wytłumaczenie =D
Bo mi głównie chodzi o to żeby jawka mi sie tak nie grzała, bo wszystko jest fajnie puki jest zimna jak sie nagrzeje to już słabnie ;/
A to że tłok puchnie to wada fabryczna czy silnik był źle docierany ;>? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:57, 29 Sie 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właściwie i to i to. Chociaż złe dotarcie (lub jego brak) bardziej wpływa na puchnięcie i nadmierne grzanie. Olej w skrzyni masz? Bo ja zapomnaiełm wlać po remoncie i tak tarcze sprzęgła sie rozszerzyły, że wcale rozsprzęglenia nie było. Olej poza tym, że smaruje to chłodzi silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:12, 29 Sie 2008 |
|
|
Rogu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2008 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wlać wlałem ale często mi się zdarza że wycieka troche oleju chyba ze skrzyni biegów, no i sam nie wiem ile tego oleju ma być tak naprawdę ;>? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:50, 29 Sie 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JAk Ci troche wycieknie to się nic nie stanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:57, 29 Sie 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
poziom oleju sie ustawia tak :
1. stawiasz motor na równym podłożu
2. odkręcasz srubke taką małą na srodku pokrywy kolo niej pisze olej
3 . wlewasz olej stopniowo aż sie zacznie lac z tego otworu
4 zakrecasz srubke i gotowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:59, 29 Sie 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Każdy silnik się poci.. drobne wycieki można tolerować ale kałuż pod moto już nie... do skrzyni ogara wchodzi 0.5 litra oleju.. ale mi zawsze troche wiecej...niewiedziec czemu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|