| Pekl 1 pierscien przy zakladaniu cylindra. | |
Wysłany: Nie 23:26, 28 Paź 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam szukalem opcja szukaj i nic nei znalazlo. mam cylinder w ładnym stanie nie musi byc szlifowany i tłok tez w ladnym stanie tylko jak zakladalem pierscien pekl 1 pierscen czy mozna wymienic 2 pierscieie ta stary tłok ale w idealnym stanie nie ma co go zminiac wiec pytam czy mozna wymienic tylko pierscienie i ile km trzeba docierac i z jaka maxymalna predkosciom ktos mi napisal ze w docieraniu pierscieni jest najwazniejsze pierwsze 50 km czekam na porady DZIEKI! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:30, 28 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po pierwsze samych pierścienie nie oplaca sie zmieniac, ale jak juz nie chcesz zmieniac tloka to ok.
a po drugie jak dotrzesz zame pierścienie to po dotarciu raczej duzej różnicy nie zauważysz odnośnie mocy silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:32, 28 Paź 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ja che zeby chodzil tak jak przed rozebraniem nie chodzi mi o wieksza predkos zamykalem 70 i mi starczy tylko chce zeby wymienic same pierscionki! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:33, 28 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to zmień i jeździj. ja nie widze problemu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:34, 28 Paź 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale ja pytam czy jak zmienie czy wszystko bedize ok i czy trzeba doceirac i ile km? dzieki z gory za odp |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:37, 29 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to czy bedziesz docieral to juz od Ciebie zalezy, nie jest musowo powiedziane ze trzeba docierać. ale prawdopodobnie dobrze to wpływa na prace silnika. a ile km trzeba zrobic to nie wiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:04, 29 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie gdzieś około 300 to będzie ok. To jest tylko moje przypuszczenie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:10, 29 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Docieranie samych pierścieni - w zupełności 100 km wystarczy. Niektórzy uważają, że nie trzeba ich wogóle docierać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:32, 29 Paź 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:50, 30 Paź 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja pierscienie wymieniałem chyba ze 5 razy bez wymiany tłoka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:28, 30 Paź 2007 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja zaś kiedy wymieniam pierścienie kupuje nowy tłok nie wiem czemu heh |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:40, 30 Paź 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też jakieś przyzwyczajenie czy co wole nowe niż stare |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:16, 31 Paź 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kumple robili u mnie tak
jak cylek miał drobniutkie rysy to zokładali tlyko nowe pierścienie i jezdzili na maxa jakies pare dni,potem wyżucali stary tłok z tymi pierścieniami,tłok nowy,pierscienie 1 wymiar większe(troche przyszlifowane na zamkach,takie półwymiar jakby) i po tym chodziło nawet dobrze
rysy sie zacierały i wygładzały,coś jak wyszlifowanie,ale sam tego nie polecam,to tlyko patenty
jak wymieniasz pierścionki to tłok tez by sie przydał,taka moja rada |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:20, 31 Paź 2007 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam a mam jescze takie pytanie złozylem silnik i biegi tylko raz w gore i raz w dol co mzoe byc zepsute jezeli zaleje olej bedzie ok?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:25, 31 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no nie wiadomo, załoz do ramy wlej i próbuj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|