| Pęknięty gwint w karterach | |
Wysłany: Sob 13:40, 03 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam problem z Ogarem i to dosc duzy. Pekl mi gwint w karterach ten w ktory wkreca sie szpilki cylindra. Kupilem klej(http://moto.allegro.pl/item957423016_pro_seal_klej_do_spawania_na_zimno_szybkoschnacy.html), myslalem, że mozna by bylo posmarowac nim koncowke szpilki i wkrecic. Co wy o tym myslicie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:42, 03 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tam jest gwint M6, przegwintuj na M7 i idź do pana tokarza żeby dorobił szpilke która z jednej strony będzie miała M7
Jak już koniecznie chcesz to skleić to użyj poxipol i odstaw na 24 godziny |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 13:43, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:17, 03 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poxipol nie bedzie za słaby? Wydaje mi sie jednak, ze ten klej byl by mocnieszy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:45, 03 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
poxipol wytrzyma tylko długo wiąże |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:54, 03 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko obawiam sie ze pozniej moze byc problem z wykreceniem tej szpilki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:07, 03 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a po cholerę wykręcać szpilkę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:58, 03 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest na tym forum jakaś osoba, która takie coś robiła?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:59, 03 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam tak zrobioną szpilkę przy wydechu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:14, 03 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to pewnie będę zmuszony tak zrobic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:15, 03 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ,a jeśli nie masz narzynki M7 to na M8 to chyba logiczne nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:39, 03 Kwi 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam tak zrobioną szpilkę(na m8 ) no i jest git, tylko trzeba wkręcić cały gwint w karter, bo cylinder do końca nie dojdzie, ale to chyba logiczne jak pisze cross. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Sob 21:40, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:56, 04 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem M8 szpilkę to tulejki w cylindrze musiałem powiększać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:43, 04 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chodzi o to aby cala szpilka była na M8 tylko ten fragment który chowa się w karterze, a reszta tak jak w zwykłej szpilce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:33, 04 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ale gwintuj sobie tyle ręcznie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:55, 04 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
narazie to jednak chyba przykleje. Zdjełem cały cylinder, tłok cały chodzi na boki, ten motor ma moze 1000 kilometrow od remontu a juz sie wszystko sypie, żałuje, że wogule kupowałem ten nowy cylinder mogłem oddac stary do szlifu, przy okazji założyłem trzy pierścienie bo miałem dwa założone, a jedno miejsce było puste. Wydaje mi się, że ten luźny tłok jest powodem tych częstych problemów z zapłonem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|