| pierścienie | |
Wysłany: Pią 14:06, 09 Lis 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam trohe głupie pytanie robie remont generalny i wymieniam między innymi tłok i pierścienie baba <sklepowa>już 2 razy dała mi pierścienie 2 takie same i tżeci odrobinke większy poprzednio załozyłem ten większy jako ostatni ale ale dzwonił i sie połamały a pytanko polega na tym w jakim miejscu ma sie znajdować ten ""odmieniec""? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:07, 09 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie pierścienie na tłoku są takie same, więc baba Ci złe dała widac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:10, 09 Lis 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
napewno? srednicą prawie wogule sie nierużnia tylko 2 są czarne od gury a trzeci srebrny
pewnie dla tego dzwoniły
a tak przy okazji zeby nowego tematu nie zakładać jak wyciągnąć złamaną szpilke pod cylinder? obcęgami sie nieda bo złamała sie w środku tego gwintowanego kanału w karterze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:17, 09 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:45, 09 Lis 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyciągnąć raczej sie nieda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:34, 10 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a robiłeś szlif,sprawdz czy na cylindrze przy głowicy nie ma progu na tuleji,przejedz palcem,jeśli jest to dlatego dzwonią pierścienie
wtedy najlepiej oddać na szlif albo nowy kupić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:28, 10 Lis 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 sorki że zrobie oftopa ale ja mam wsk i przy tuleji na samym końcu nie przy głowicy mam taki jekby próg więcej tej tuleji i mi pierścienie co chwile dzwonią i źle wchodzi tłok z pierścionkami. Mam 3 szlifa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:56, 10 Lis 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:55, 10 Lis 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do tych szpilek. rozwierć ją nagwintuj i kup redukcje i wkręcisz nawą szpile |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:26, 10 Lis 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
progu niema stego co czytałem w jawkach zawsze dzwoniło co to ta redukcja? czy pierścień ma whodzić do cylindra tak aby był mały luz czy tak zeby go wsadzić trza go trohe nagiąć? bo ja te pierścinie sprawdzałem i okazało sie że sa większe nisz srednica cylindra i trza je trohe zduciś i wtedy pophnąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:30, 10 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przeciez logiczne ze trzeba je ścisnąc bo jak wsadzasz na tłok to musisz trafic na ząbki i ścisnąc zeby wszedly do cylka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:37, 10 Lis 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak wyjme tłok z cylindra i poruszam pierścieniami to mają sie bez rzadnego oporu kr ecić o 360 ' |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:44, 10 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
50MUSTANG napisał: | progu niema stego co czytałem w jawkach zawsze dzwoniło co to ta redukcja? czy pierścień ma whodzić do cylindra tak aby był mały luz czy tak zeby go wsadzić trza go trohe nagiąć? bo ja te pierścinie sprawdzałem i okazało sie że sa większe nisz srednica cylindra i trza je trohe zduciś i wtedy pophnąć |
To znaczy, że są za duże. Muisz zmierzyć suwmiarką średnicę cylindra i wzależnosci od tego ile wyjdzie kupic pierścienie. Jak będą za duże to nawet nie masz co ich montowac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:32, 10 Lis 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak ale mniejszyh nima kupuje nominał nieweim moze pierścienie sie zdeformowały? bo wcześniej zajkładali mi w warsztacie a ja sprawdzałem juz urzywane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:12, 21 Lis 2007 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moja jawencja powiem wam ze jest wyebana ale chlopaki problemik mam jawencja leci 70 km/h i ma 11 zebow ej i mi teras doraccie zostawic 11 zabkow zeby dysponowala sila czy szybkoscia ?? wiecie ja chodze do 1 kl mechanicznej ale w tej jawce gzebie od lat 6 wiec ;D aha mam tylko stozkowy filtr a reszta jezst zablokowana to kupowac 13 zebow czy nie?? bo bedzie slaba ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|