Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Pierscionki Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:53, 02 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


-Witu- napisał:
qrde przy zakladaniu polamalem 1 pierscien a 1 okazalo sie ze za duzy mi babka w sklepie dala tak wiec zalozylem 1 i 1 stary a 1 miejsce jets puste i nie ma kompresji.
wydaje mi sie ze to cos w silniku czyli simmeringi tak? jak do nich dotrzeć i jak wymienic?? prosze o podpowiedz


A jak ma być kompresja na jednymn pierścieniu + jeden stary? Załóż pozostałe 2 pierścienie, albo daj komuś, żeby ci założył.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:09, 02 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


heh.. no wiem ale zdaje mi sie ze to nie pierscienie..a nowego cylindra ne chce kupowac. wymienie simmeringi i pierscienie i sie zobaczy... tylko nigdy nie rozbieralem i neiwiem co posciagac musze zeby zobaczyc i jeden i drugi :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:10, 02 Cze 2006
enkil
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łysa óra


ODNOŚNIE POSTU KOZŁA:-] też tak myśle a jak bedziesz kupował pierścienie to nie bież tych najtańszych bo są do niczego, i kup o kilka sztuk więcej na wypadek jak ci pęknie przy zakładaniu. gdy zmienisz pierścienie to pozakładaj nowe uszczelki i pamiętaj o dobrym uszczelnieniu połączeń cylindra z kolankiem wydechowym i z gaźnikiem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez enkil dnia Pią 22:12, 02 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:12, 02 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


staraj sie wszystko dobrze zapamiętać przy rozkładaniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:24, 03 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


tak wtedy później nie bedzie problemow i bedzie gites


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:57, 03 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


wymień przy tym od razu uszczelki--------------------------albo jeśli masz czas i troche samozaparcia zrób remont generalny(rozpołów silnik,zobacz w jakim stanie jest silnik,skrzynia,wał,tarcze sprzęgła itd.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:07, 03 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


qrde ale ja chce sie dostac do simeringow i neiwiem gdzie ich szukac!!!
wylalem troche oleju, polozylem na prawym boku, sciagam dekiel tam gdzie sprzeglo i jets olej. zkrecam daje na 2 strone i troche p[rzehylam i nie leci, a ogkrecilem ta srubke gzie sie spuszcza i tez ta gdzie nalewa i nie leci. i musze rozpolowic zeby simering wymieniac??? napiszcie mi dokladnie co rozkrecic zeby wymienic simmerongi PLESE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:23, 03 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jak chcesz wymienić simeringi na wale to:
a) musisz ściągnąć cały iskrownik i koło magnesowe to zobaczysz taką okrągłą, gumową uszczelkę-musisz ją wydłubać śrubokrętem albo czymś innym
b) okręcić dekiel od strony sprzęgła, zdjąć tarcze sprzęgłowe z łańcuszkiem, zdjąć zębatkę zdawczą z wału (najlepiej ściągaczem) i wtedy jak przy pierwszym simeringu zobaczysz taką uszczelkę-musisz ją wyciągnąć

Simeringi najlepiej wymienia się przy rozpołowionym silniku, przy okazji zobaczysz wtedy stan skrzyni biegów, wału. Jak będziesz rozpoławiał silnik radze ci wymienić łożyska.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:36, 03 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


Dzieki wielkie oto mi chodzilo, juz wiem co scagac. A jesli chodzi o rozpolawianie to odkrecic sruby ma wierzchu i te ukrywe tam gdzie tarcze sprzeglowe?PEwnie rozpolowie
ale mam nadzieje ze nie bedzie duzych problemow ze zlozeniem ;p jescze jedno: jak sciagam tarcze sprzeglowe z lancuszkiem to musze te sprezyny tez sciagac..a macie jakies dobre sposoby na zalozenie ich?( bo to nie jest taka prosta sprawa zablokowac je potem podkladkami tymi)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:16, 03 Cze 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


ja mam prosty sposob : jak skladasz sprzeglo to najlepiej dorob lapke-powiem jzu jak to zrobic: bierzesz kawalek plaskownika nacinasz go kątowka tak aby weszl ow ten precik co zaklada sie zabezpieczenia.Nom i jeden na ciska na podkladke ze sprezynka a drugio wciska zabezpieczenie iletko idzie .Jak tak robie bez problemu i letko idzie i czas roboty to ok 5 min same zlozenie. Spróbuj tak zrobic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:34, 03 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jak rozpoławiasz to musisz odkręcić te śruby wewnątrz inaczej nie rozpołowisz Idea
Co do sprężyn to zastosuj sposób Bigosa albo możesz się pobawić w dwie osoby szczypcami (jedna naciska sprężynę druga zakłada zabezpieczenie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:52, 04 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


uwaga,upewnij sie że odkręciłeś wszystkie śruby bo potem możesz napotkać niechciane nieprzyjemności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:07, 05 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


o takkkkkkkk... .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:46, 16 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


a mam jescze 1 pytanie : jak sciagam zebatke zdawcza to musze na cos uwazac? bo ktos mi powiedzial ze jak ja zdejme to potem nie zaloze dobrze.powiedzcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:44, 16 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Dlaczegop miałbyś jej potem nie założyć? Oczywiście, ze założysz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pierscionki
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin