Wysłany: Pią 21:53, 02 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
-Witu- napisał: | qrde przy zakladaniu polamalem 1 pierscien a 1 okazalo sie ze za duzy mi babka w sklepie dala tak wiec zalozylem 1 i 1 stary a 1 miejsce jets puste i nie ma kompresji.
wydaje mi sie ze to cos w silniku czyli simmeringi tak? jak do nich dotrzeć i jak wymienic?? prosze o podpowiedz |
A jak ma być kompresja na jednymn pierścieniu + jeden stary? Załóż pozostałe 2 pierścienie, albo daj komuś, żeby ci założył. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:09, 02 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
heh.. no wiem ale zdaje mi sie ze to nie pierscienie..a nowego cylindra ne chce kupowac. wymienie simmeringi i pierscienie i sie zobaczy... tylko nigdy nie rozbieralem i neiwiem co posciagac musze zeby zobaczyc i jeden i drugi :> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:10, 02 Cze 2006 |
|
|
enkil |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łysa óra |
|
|
|
|
|
|
|
|
ODNOŚNIE POSTU KOZŁA:-] też tak myśle a jak bedziesz kupował pierścienie to nie bież tych najtańszych bo są do niczego, i kup o kilka sztuk więcej na wypadek jak ci pęknie przy zakładaniu. gdy zmienisz pierścienie to pozakładaj nowe uszczelki i pamiętaj o dobrym uszczelnieniu połączeń cylindra z kolankiem wydechowym i z gaźnikiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez enkil dnia Pią 22:12, 02 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:12, 02 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
staraj sie wszystko dobrze zapamiętać przy rozkładaniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:24, 03 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak wtedy później nie bedzie problemow i bedzie gites |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:57, 03 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymień przy tym od razu uszczelki--------------------------albo jeśli masz czas i troche samozaparcia zrób remont generalny(rozpołów silnik,zobacz w jakim stanie jest silnik,skrzynia,wał,tarcze sprzęgła itd.) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:07, 03 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
qrde ale ja chce sie dostac do simeringow i neiwiem gdzie ich szukac!!!
wylalem troche oleju, polozylem na prawym boku, sciagam dekiel tam gdzie sprzeglo i jets olej. zkrecam daje na 2 strone i troche p[rzehylam i nie leci, a ogkrecilem ta srubke gzie sie spuszcza i tez ta gdzie nalewa i nie leci. i musze rozpolowic zeby simering wymieniac??? napiszcie mi dokladnie co rozkrecic zeby wymienic simmerongi PLESE |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:23, 03 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak chcesz wymienić simeringi na wale to:
a) musisz ściągnąć cały iskrownik i koło magnesowe to zobaczysz taką okrągłą, gumową uszczelkę-musisz ją wydłubać śrubokrętem albo czymś innym
b) okręcić dekiel od strony sprzęgła, zdjąć tarcze sprzęgłowe z łańcuszkiem, zdjąć zębatkę zdawczą z wału (najlepiej ściągaczem) i wtedy jak przy pierwszym simeringu zobaczysz taką uszczelkę-musisz ją wyciągnąć
Simeringi najlepiej wymienia się przy rozpołowionym silniku, przy okazji zobaczysz wtedy stan skrzyni biegów, wału. Jak będziesz rozpoławiał silnik radze ci wymienić łożyska. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:36, 03 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzieki wielkie oto mi chodzilo, juz wiem co scagac. A jesli chodzi o rozpolawianie to odkrecic sruby ma wierzchu i te ukrywe tam gdzie tarcze sprzeglowe?PEwnie rozpolowie
ale mam nadzieje ze nie bedzie duzych problemow ze zlozeniem ;p jescze jedno: jak sciagam tarcze sprzeglowe z lancuszkiem to musze te sprezyny tez sciagac..a macie jakies dobre sposoby na zalozenie ich?( bo to nie jest taka prosta sprawa zablokowac je potem podkladkami tymi) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:16, 03 Cze 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam prosty sposob : jak skladasz sprzeglo to najlepiej dorob lapke-powiem jzu jak to zrobic: bierzesz kawalek plaskownika nacinasz go kątowka tak aby weszl ow ten precik co zaklada sie zabezpieczenia.Nom i jeden na ciska na podkladke ze sprezynka a drugio wciska zabezpieczenie iletko idzie .Jak tak robie bez problemu i letko idzie i czas roboty to ok 5 min same zlozenie. Spróbuj tak zrobic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:34, 03 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak rozpoławiasz to musisz odkręcić te śruby wewnątrz inaczej nie rozpołowisz
Co do sprężyn to zastosuj sposób Bigosa albo możesz się pobawić w dwie osoby szczypcami (jedna naciska sprężynę druga zakłada zabezpieczenie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:52, 04 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
uwaga,upewnij sie że odkręciłeś wszystkie śruby bo potem możesz napotkać niechciane nieprzyjemności |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:07, 05 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:46, 16 Cze 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
a mam jescze 1 pytanie : jak sciagam zebatke zdawcza to musze na cos uwazac? bo ktos mi powiedzial ze jak ja zdejme to potem nie zaloze dobrze.powiedzcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:44, 16 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlaczegop miałbyś jej potem nie założyć? Oczywiście, ze założysz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|