| Po kapitalce | |
Wysłany: Nie 0:48, 25 Sty 2009 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam ponownie.Mam dość poważny problem a chodzi o silnik.Jest on po kapitalnym remoncie który robiłem sam i wymieniłem wał wszystkie łożyska simeringi półksiężyc wałek sprzęgłowy zdawczy kosz sprzęgłowy i tam jeszcze parę rzeczy stare zostawiłem jak się nie mylę grzechotkę i sprężynkę na niej i aparat do zmiany biegów.Z tym mam problem po odpaleniu silnika tak jak pisze prawie nowy chodzi ładnie oleje pozalewane gaźnik ustawiony i sprzęgło i tak od czasu do czasu odpalany był aż w końcu miałem koło które mi brakowało i jazda, pomału jeździłem i się dzieje coś dziwnego odpalę go nawet rękom równiutko chodzi normalnie cud miód i malinki,ale podczas jazdy biegi wyskakują i niema luzu pomiędzy 1 a 2 a trójka jak wchodzi to aparat nie odbija i strasznie trzeszczy w silniku i wyskakuje nie ma siły ciągnąć na trójce mam oryginalne przełożenia jak jest zimny to ładnie się zbiera ale jak się nagrzeje to ledwo na 2 ciągnie to nie kondensator bo wymieniłem tłok nie puchnie chyba bo ładnie pracuje mi się wydaje że coś o siebie trze tam w skrzyni no aparat miał dobre ząbki jak go zakładałem i nie klika jak normalnie na sucho się zmienia biegi tylko tak trze jak wajchą ruszam od biegów.Nie wiem co jest chyba aparat je*****y zastanawiam się by dać motor do mechanika bo wpieprzyłem w silnik prawie 800 złoty z ag motu części nie mam pojęcia jakie są jakościowo aha i cylinder nominalny nówka z pierścieniami i tłokiem pozdrawiam i proszę o rady sugestie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 9:12, 25 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dostajesz Warna! (Regulamin Pkt.6) dlatego że nie da się tego czytać,jeśli poprawisz,ok,zdejmę ci go,niestety kultura i ortografia musi być! a wtedy jak najbardziej pomożemy!. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:08, 25 Sty 2009 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Od razu warn??w nocy to pisałem trochę zrozumienia może??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:46, 25 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra ziomek wyluzuj
wiem w jakiej sytuacji się znajdujesz bo mój kuzyn tak samo się w je*** w koszty, skoro biegi się pier*** to rozpołów silnik i na spokojnie go poskładaj
moim zdaniem winien jest automat zmiany biegów, niedrogo możesz dostać używany w dobrym stanie,
możliwe też ze przy składaniu lekko się wygiął
więc tak jak ci pisałem rozłóż silnik i zobacz co tam się dzieje
przy składaniu złóż kartery z samą skrzynią [bez uszczelek nie wkładając wału] i sprawdź czy skrzynia działa poprawnie obracając wałkiem zdawczym ręką na każdym biegu
to by było na tyle w kwestii skrzyni,
jeśli chodzi o brak mocy to wygląda na to że źle dotarłeś cylinder i go przegrzałeś, podczas docierania trzeba bardzo uważać żeby przez pierwsze 500km jeździć bardzo delikatnie i nie przegrzać silnika, jeśli już się to stanie to bardzo mi przykro ale cylinder to szmelc
podczas docierania trzeba tez lać więcej oleju do mieszanki
w moim przypadku był to orlen 2t semisyntetyk w stosunku 1:25 czyli 200ml na 5 litrów paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:49, 25 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale porządek musi być. Dobra żeby nie wyszło że nie pomagamy. Po 1 nie dziw się że ci moto na 2 ledwo idzie jak wymieniłeś wszystkie części, poprostu musi się wszystko dotrzeć a w szczególności cylinder. Po 2 jak nie masz luzu między 1 a 2 to źle złożyłeś skrzynię bo luz powinien być między 1 a 2 i 2 a 3. Po 3 niestety musisz rozpołowić żeby zrobić skrzynię i tym niezbyt optymistycznym akcętem kończę wypowiedź.
PS: rutkowski wyprzedziłeś mnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Nie 13:51, 25 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:56, 25 Sty 2009 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aparat chyba kupie nowy.Co do docierania silnik ma przejechane 8 km i no jak mówiłem po nagrzaniu traci moc.Po garach mu nie daje.Może tez być ze któryś wałek ciężko chodzi i moze przez to jest słaby bo przy pchaniu trochę ciężko się pcha.Jutro porozmawiam z mechanikiem jak sie zgodzi to mi naprawi i zrobi jak powinno byĆ.Dziękuje za wyrozumiałość |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:18, 25 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to normalne przy docieraniu, jak poczujesz że traci moc to zgaś go i zaczekaj aż ostygnie, z kolejnymi kilometrami będzie miał coraz więcej mocy
przy docieraniu staraj się lać jak najlepszy olej do mieszanki
polecam shtill 200ml na 5 litrów paliwa
nowego aparatu nie kupuj bo się nie opłaca i jest słabej jakości rozejrzyj się za oryginałem, polecam przechadzkę na szrot lub skup złomu tam wyrwiesz cały silnik za grosze |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Nie 15:23, 25 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:25, 25 Sty 2009 |
|
|
Konrad92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja widzę ze kolega ma podobny problem do mnie ja nawet zakładałem juz temat na forum w tej sprawie ale nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi bo miale napisać co i jak gdy mój sprzęt będzie gotowy do jazdy bo narzazie tylko odpalił ale jeszcze kilka szczegółów do wyregulowania, ale od ponad miesiąca nie mam na to czasu ;p. Ale ok nie o tym tu mowa.
Przyłączam się również do pytania z pierwszej części mam taki sam problem u mnie jest jeszcze cos takiego ze ten luz raz jest a raz niema, a co do tego że biegi wybija i tak jakby grzechocze (w moim wypadku przy pchaniu) to u mnie ten bieg odzyskuje się gdy ruszę motorkiem do tyłu. Maroo8 czy u Ciebie też tak jest. A ten bieg to wybija Ci całkiem czy też grzechocze i jak ruszysz do tyłu kołem to wszystko na jakiś czas wraca do normy??
Proszę o jakieś odpowiedzi.
Jak myślicie jest szansa ze po zrobieniu pierwszych metrów po remoncie problem zniknie ??
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:42, 25 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spróbuj a się przekonasz, nie masz nic do stracenia
jak nie będzie działać to zapewne automat do wymiany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:10, 26 Sty 2009 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak mam tak samo jak napisał Konrad92 Jak pchne do tyłu to bieg wskakuje luz jest raz niema |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:50, 26 Sty 2009 |
|
|
Konrad92 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm.... no to mam chyba wyrok jeszcze raz musze rozpoławiać silnik
Maroo8 mam jeszcze takie pytanie czy da się na tym jeździć jak np. będę nogą trzymał bieg żeby nie wyskoczył albo dopchnąć go jak juz wyskoczy żeby wszedł ??
Oczywiście zdaje sobie sprawę, że może to mieć jakiś negatywny wpływ na tryba albo na ten automat. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:47, 27 Sty 2009 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam przyczynę.Dziś mój tato odholował mnie do mechanika autem i się okazało ze aparat do zmiany biegów jest pogięty.Tryby są w idealnym stanie (nowe).Na szczęście ma jawke kaczke na części i aparat da swój.Jutro ogar o 14 do odebrania JUPI:).Konrad możesz jezdzić ale skrzynia długo nie wytrzyma albo aparat się zjedzie albo tryby.Tak radze rozebrać bo przez taką jazde mozesz się wpakować w koszta.Wiesz silnik nie luby jak coś na hama sie robi mu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:39, 27 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:19, 27 Sty 2009 |
|
|
Maroo8 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Gru 2008 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mechanik mnie w konia nie zrobi bo to znajomy i nie ma jawki na chodzie tylko ma rozbitą nawet to powiedział ze mu nie jest potrzebna to mi da ją na części.Mam tylko 1,5km jak coś jechać sprawdzić a pozatym ma bardzo dobrą opinie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|