| Po odblokowaniu nadal słaba | |
Wysłany: Sob 19:24, 07 Lut 2009 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam dawno tu nie zaglądałem bo z jawką było wszyskto ok. PO odblokowaniu takim jak:kupno nowego krućca oczywiście rozwierconego, skrócenie kolanka o 10cm, iglica na 3-rowku, i wyciągnołem cały dławik;](niezbyt mądrze ale ok),ale czy konieczne są inne dysze? na standardowych nic nie podciągnie więcej??. No bo jadę tylko max 50- jak od nowości ;p.Nie wydaje mi się raczej żeby była to wina dysz.(mogę sie mylić ;D) Z góry DZIĘKI. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:32, 07 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Jaką zębatke masz założoną...Bo jak 11z to sie nie dziw.
2. Może cylinder już nadaje się do szlifu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:38, 07 Lut 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie tam żebym sie chwalił ale na 11z wyciągałem 70.
Wiec raczej to nie zębatka ale raczej cylek do szlifu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:42, 07 Lut 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Weź człowieku mnie nie osłabiaj takie baje to wciskaj komu innemu... 70km\h na 11z no śmiechu warte... [chyba że masz tuning jakich mało] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:48, 07 Lut 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W te 70 km/h bym uwierzył. Ja z wysokiej górki na 11z wytargałem 67km/h ale to już było drastyczne bardzo... A co do tematu sprawdź jaką masz kompreche. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:05, 07 Lut 2009 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zębatke mam od nowości to chyba 11z.No a cylinder to też raczej nie bo tata mi szlifował w robocie w zeszłym roku. Sprawie sobie nową zębatke jaką radzicie?? a i jeszcze co z tymi dyszami kupić inne?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:40, 07 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dysze zostaw w spokoju, zębatke kup i jak chcesz żeby szybciej jechał to się pobaw w jakiś lekkie rasowanie...Może na początek polerka skrzyni korbowej i korygowanie kanałów w cylindrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:06, 07 Lut 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A zębatka najlepiej 12z to taka wypośrodkowana miedzy przyspieszeniem a v-max |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:09, 07 Lut 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak silnik dobrze przyspiesza, nawet bardzo dobrze to oczywiście można się pokusić o 13 :] Tylko jakbyś zmieniał zębatkę z przodu to musisz zmienić tą z tyłu i łańcuch Ale to chyba oczywiste ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:13, 07 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do 70km/h na 11z silnik strasznie się piłuje z dużej górki mój myślałem że się zatrze,jest możliwe.
Co do wymiany całego napędu,to ot tak profesjonalnie powinno się robić ale jak wiemy nie każdy ma kasę na taką zabawę,lepiej zmienić małą zębateczkę przeczyścić łańcuch w benzynie bądź rozpuszczalniku i użyć środka do smarowania łańcuchów lub zwykłego poczciwego smaru stałego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:59, 08 Lut 2009 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy konieczna jest wymiana łańcucha i tylnej zębatki jeżeli wymienię przednią zębatkę??.Co jeszcze można zrobić żeby jawka zyskała na v-max i na sile??{jeżeli rozwiercił bym minimalnie dysze to da to coś??}. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:10, 08 Lut 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie wymienisz wszystkiego na raz, to któryś z tych elementów Ci się szybciej będzie zużywał. Ale jak już Kam@$ napisał, można wymienić tylko jedną zębatkę, pod warunkiem, że pozostałe są w b. dobrym stanie i wszystko ładnie nasmarujesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:11, 08 Lut 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak wymieniłem wieniec tylnej zębatki, to łańcuch też musiałem zmienić. Jeszcze powinienem zrobić to samo ze zdawczą, ale miałem prawie nową, także sobie darowałem.
Co do 70km/h na Jawce - jest to możliwe, ba, nawet 75km/h wg wskazań licznika Fiata Tipo poleci, ale maszyna ma jakieś 4 tys. km przebiegu, także nie dziwota. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:14, 08 Lut 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w rozwiercanie dysz się nie baw ... tylko zegarmistrz może to dobrze zrobić, ale czy jakikolwiek się tego podejmie ... zapraszam do działu tuning mechaniczny weź sobie na razie proste przeróbki takie jak korygowanie progów cylinder - kartery , wydech wg. czeskiego schematu możesz
uspawać, i wiele innych prostych przeróbek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:49, 08 Lut 2009 |
|
|
miniul |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Wrz 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mam zamiar jeszcze podrasowac jawke tak jak:
Tuning to:
- Cylinder tłok pierścienie 60ccm
- Zębatka na wałku 12z
- Filtr stożkowy
- Dysza w gaźniku 70
Co o tym sadzicie?? kumpel mi to napisał żeby tak zrobić ale o co chodzi z dysza 70-czym to sie różni od zwyklej (wielkością? czy rozmiarem dziórki?) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|