Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Po odblokowaniu nadal słaba Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Po odblokowaniu nadal słaba
PostWysłany: Sob 19:24, 07 Lut 2009
miniul
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5


Witam dawno tu nie zaglądałem bo z jawką było wszyskto ok. PO odblokowaniu takim jak:kupno nowego krućca oczywiście rozwierconego, skrócenie kolanka o 10cm, iglica na 3-rowku, i wyciągnołem cały dławik;](niezbyt mądrze ale ok),ale czy konieczne są inne dysze? na standardowych nic nie podciągnie więcej??. No bo jadę tylko max 50- jak od nowości ;p.Nie wydaje mi się raczej żeby była to wina dysz.(mogę sie mylić ;D) Z góry DZIĘKI.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:32, 07 Lut 2009
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


1. Jaką zębatke masz założoną...Bo jak 11z to sie nie dziw.
2. Może cylinder już nadaje się do szlifu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:38, 07 Lut 2009
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Nie tam żebym sie chwalił ale na 11z wyciągałem 70.
Wiec raczej to nie zębatka ale raczej cylek do szlifu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:42, 07 Lut 2009
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


Weź człowieku mnie nie osłabiaj takie baje to wciskaj komu innemu... 70km\h na 11z no śmiechu warte... [chyba że masz tuning jakich mało]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:48, 07 Lut 2009
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


W te 70 km/h bym uwierzył. Ja z wysokiej górki na 11z wytargałem 67km/h ale to już było drastyczne bardzo... Wink A co do tematu sprawdź jaką masz kompreche.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:05, 07 Lut 2009
miniul
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5


Zębatke mam od nowości to chyba 11z.No a cylinder to też raczej nie bo tata mi szlifował w robocie w zeszłym roku. Sprawie sobie nową zębatke jaką radzicie?? a i jeszcze co z tymi dyszami kupić inne??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:40, 07 Lut 2009
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Dysze zostaw w spokoju, zębatke kup i jak chcesz żeby szybciej jechał to się pobaw w jakiś lekkie rasowanie...Może na początek polerka skrzyni korbowej i korygowanie kanałów w cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:06, 07 Lut 2009
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


A zębatka najlepiej 12z to taka wypośrodkowana miedzy przyspieszeniem a v-max


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:09, 07 Lut 2009
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Jak silnik dobrze przyspiesza, nawet bardzo dobrze to oczywiście można się pokusić o 13 :] Tylko jakbyś zmieniał zębatkę z przodu to musisz zmienić tą z tyłu i łańcuch Wink Ale to chyba oczywiste ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:13, 07 Lut 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Co do 70km/h na 11z silnik strasznie się piłuje z dużej górki mój myślałem że się zatrze,jest możliwe.

Co do wymiany całego napędu,to ot tak profesjonalnie powinno się robić ale jak wiemy nie każdy ma kasę na taką zabawę,lepiej zmienić małą zębateczkę przeczyścić łańcuch w benzynie bądź rozpuszczalniku i użyć środka do smarowania łańcuchów lub zwykłego poczciwego smaru stałego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:59, 08 Lut 2009
miniul
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5


A czy konieczna jest wymiana łańcucha i tylnej zębatki jeżeli wymienię przednią zębatkę??.Co jeszcze można zrobić żeby jawka zyskała na v-max i na sile??{jeżeli rozwiercił bym minimalnie dysze to da to coś??}.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:10, 08 Lut 2009
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Jak nie wymienisz wszystkiego na raz, to któryś z tych elementów Ci się szybciej będzie zużywał. Ale jak już Kam@$ napisał, można wymienić tylko jedną zębatkę, pod warunkiem, że pozostałe są w b. dobrym stanie i wszystko ładnie nasmarujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:11, 08 Lut 2009
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Jak wymieniłem wieniec tylnej zębatki, to łańcuch też musiałem zmienić. Jeszcze powinienem zrobić to samo ze zdawczą, ale miałem prawie nową, także sobie darowałem.

Co do 70km/h na Jawce - jest to możliwe, ba, nawet 75km/h wg wskazań licznika Fiata Tipo poleci, ale maszyna ma jakieś 4 tys. km przebiegu, także nie dziwota.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:14, 08 Lut 2009
Godzik
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń Nowy
Płeć: Mężczyzna


w rozwiercanie dysz się nie baw ... tylko zegarmistrz może to dobrze zrobić, ale czy jakikolwiek się tego podejmie ... zapraszam do działu tuning mechaniczny weź sobie na razie proste przeróbki takie jak korygowanie progów cylinder - kartery , wydech wg. czeskiego schematu możesz
uspawać, i wiele innych prostych przeróbek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:49, 08 Lut 2009
miniul
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5


mam zamiar jeszcze podrasowac jawke tak jak:
Tuning to:
- Cylinder tłok pierścienie 60ccm
- Zębatka na wałku 12z
- Filtr stożkowy
- Dysza w gaźniku 70
Co o tym sadzicie?? kumpel mi to napisał żeby tak zrobić ale o co chodzi z dysza 70-czym to sie różni od zwyklej (wielkością? czy rozmiarem dziórki?)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Po odblokowaniu nadal słaba
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin