| po odjęciu gazu przyśpiesza | |
Wysłany: Czw 21:38, 29 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam zauważyłem że w ogarku coś się stało jak jade (na niby V max-ie ) gdzieś 60km/h to jak odejmne gazu motorek chodzi ciszej i troche przyśpiesza iglicą się bawiłem teraz jest ustawiona 1 rowek przed samą górą co sie mogło stać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:41, 29 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej i ci ja przylewa na full gaz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:35, 02 Maj 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha a czy jest możliwe że ta zamułka na full gazie jest przez to że mam słabą iskrę? (prawie jej nie widać iskra jest wielkości główki od szpilki) ale odzwio pali na niej od kopa i wkręca się na obroty jak full cross |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:14, 02 Maj 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
2124415 napisał: | aha a czy jest możliwe że ta zamułka na full gazie jest przez to że mam słabą iskrę? (prawie jej nie widać iskra jest wielkości główki od szpilki) ale odzwio pali na niej od kopa i wkręca się na obroty jak full cross |
To raczej nie możliwe. Przygnij blaszke w komoże pływakowej MINIMALNIE w dół. Powinno pomóc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:23, 03 Maj 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie czasem na do góry chyba czym wyżej blaszka ty szybciej zatyka zaworek |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 2124415 dnia Pon 18:24, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:05, 03 Maj 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podginając w górę zwiekszasz poziom paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:31, 03 Maj 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok a powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz wsadziłem dzisiaj nową cewkę wysokiego napięcia 8V podobno taka jest git, wszystko dokładnie podłączyłem iskra jest ale ogar ledwo pali zalewa świece ale jak już zapali to nie chce się zbytnio wkręcać na obroty i gaśnie po zmienieniu cewki na starą orginalną 6v motorek chodzi normalnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:46, 04 Maj 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to widocznie musi być cewka WN na 6V |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:33, 04 Maj 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do pierwszego problemu to Jikov wyrobiony, m.in przepustnica już jest przetarta i puszcza lewe wiatry, a jak Jawka ciepła i ruszasz to chwilowy zamuł jest właśnie przez przepustnice, naprawa to inny Jikov w eleganckim stanie.
Co do cewki kupiłeś nówkę? to mógłbyć to szmelc, zostaw tą 6V bo niczemu nie wadzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 9:10, 05 Maj 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ej ale ja mam nowy gaźnik 16n1-12 przepustnica nie jest wyrobiona bo jeszcze ciężko chodzi i nawed rolgaz nie odbija aha i jeszcze jedno: ten gaźnik jest z jakiegośmiękkiego aluminium i jak wkręciłem śrubę od mieszanki to nie czułem duzego oporu i wkręcałem dalej w skutek czego śruba się wkręcałą piłując za sobą metal czyli zrobiłem gdzieś 2 dodatkowe obroty ponad skale i teraz moge ją odkręcić max o 3 obroty i potem się już niechce odkręcać co mam zrobić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:09, 05 Maj 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli masz BVF to masz zapewne króciec Jawkowski z przejściówką na tejże gaźnik, nie wiem czemu ale jak kiedyś testowałem BFV to samo było co u ciebie, prawdopodobnie należałoby zrobić od nowa króciec pod ten gaźnik by nie było żadnych zawirowań mieszanki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|