| Po zmianie na 60cm3 przerywa moto ! | |
Wysłany: Wto 23:07, 13 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem co jest z moją Jawką, ale jak wymieniłem na 60cm3 to Jawka jak sie nagrzeje, to przerywa! Myślałem, że to świeca, ale dawałem różne i nic! Raz śmiga dobrze i nie przerywa jak dodam max gaz, a raz, to nawet jak dał pół to przerywa i zgaśnie i nie mogę jej jush odpalić
Wykręcam świece i patrze czy jest iskra, a iskra jest i to konia by zabiła ! Wkręcam inną swięcę i też nie pali. Jak zapchnę, to kilka razy pyrknie, czasem lapie, ale zaraz gasnie
POMOCY bo aż się boję jeździć. NIEWIADOMO KIEDYS STANIE
Ostatnio to tak mi się stało i pchałem 5 km
Więc co o tym sądzicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 14:11, 15 Cze 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja myślę, że za bogata mieszanka, bo jak się nagrzeje i nie chce zapalić, to moze być to. Zobacz jaka jest świeca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:53, 15 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wczoraj ją odpalam [ po poprzednim dniu - zimna ] i odpalila. Ruszam, 1, i na 2 jush mi zaczęła przerywać Zawsze sie sie tak działo po nagrzaniu a wczoraj jak byla zimna to sie to stało Wlasnie myślałem, że za duzo paliwa, bo świeca czarna, ale podnioslem iglice i to samo i miala wysokie oborty bo chyba za mało paliwa dostawała
WIĘC....? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:34, 15 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
...odegnij blachę w dół i zobacz pływak (może jest dziurawy). Też tak miałem, że jak się trochę nagrzała to gasła, a zimna szła jak głupia. Powodem był pływak, który miał wachę wewnątrz |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Czw 17:00, 15 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:42, 15 Cze 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
nom mozliwe ze to plywak albo cos zle ustawione jak na 60 cm3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:27, 15 Cze 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ile nalales oleju???? trzeba lac duzo wiecej bo docierasz ja tesz tak kiedys nie nalelaem to pozniej mi sie przegzewala i nie dalo sie jechac a bylem od domu z 5 km i musialem pchac do domu. Jakby co to dolej oleju (mixolu) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:03, 16 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do blaszki to na pewno nie, bo dałem nowy zaworek i teraz jak lekko odegne w dół, i zakręce pokrywę i odkręce kranik to w ogóle paliwo nie leci!
Blaszka odpada...
Pływak także [ jakiś miesiąc temu kupywałem ]
Wlasnie, może to być olej, bo nic więcej nie dolałem Bo skończył mi sie Ale wzięłem od kumpla w strzykawke 15ml a w baku mialem z 3 litry zupy. wlalem te 15ml.
Ale to chyba nie będzie olej Bo dalej mi się tak działo i postanowilem wyciągnąć przerywacz i go przeczyścić i tak zrobilem! Zalozylem, ustawilem przerwe, odpalam i posmigalem chwilkę i nagle straciła moc, słaba! Myślałem, że pękł pierścień i dlatego i zciągnęłem cylinder i patrze... a Tam całe pierścienie - NASZCZĘSCIE
->Więc co to ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 1:02, 16 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz z tym pływakiem u mnie też był nowy (nie miał nawet miesiąca) a mimo to przeciekał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:05, 16 Cze 2006 |
|
|
bartek |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2006 |
Posty: 180 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: TARNÓW |
|
|
|
|
|
|
|
|
ej bo po zmianie na 60cm3 mi tak szemrzy cos w okolicach cylindra tak troche glosno to jest normalne ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:46, 16 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pływak dobry w 100% bo uszczelniałem komorę pływakową przedwczoraj
Jeszcze zobaczę, jak złożę dziś ten cylinder |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:53, 16 Cze 2006 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja popieram Admina, to raczej wina oleju, tym bardziej, że Wojtek miał mieszankę 1:50, a powinno być 1:20... Więc radzę wymienić mieszankę, bez wahania, nie pogorszy to nic, a raczej pomoże... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:00, 16 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oki. Zrobie mieszankę 1:30 czyli na 5 litrów jakieś 160ml oleju Dobrze gadam czy sem w błędzie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:58, 16 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
zależy jaki masz olej i jaka powinna być mieszanka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:43, 16 Cze 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Olej mam czerwony STIHLA do pił motorowych... Lałem 1:50 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:11, 16 Cze 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
no i musisz lać 1:50 bo tobie zatrze silnik. On ma inne właściwości czegoś jest więcej a czegoś mniej lej 1;50 ja leje i jest git a jak ci zalewa świece to dolej benzyny ja tak miałem też napchałem sie za wsze czasy a tydzień później dolałem czystej benzy i chodziła jak marzenie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|