| pochodzi, pochodzi i zgaśnie | |
Wysłany: Pon 20:47, 24 Lis 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po kopnięciu silnik chodzi równo ale po przegazowaniu gaśnie nie wiem co zrobić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:54, 24 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wykręć i wyczyść dysze gaźnika
po wyczyszczeniu muszą być wkręcone do oporu
jeśli to nie pomoże podegnij blaszkę w komorze pływakowej do góry
to powinno wystarczyć |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 19:21, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:27, 24 Lis 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki jutro to zrobię a apropo jak motor mocno dymi i tłumik jest pełny czarnego płynu to jest to dlatego bo za dużo oleju? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:33, 24 Lis 2008 |
|
|
bibi666 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 19 Lis 2008 |
Posty: 61 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to za dużo oleju:D zobacz czy ci nagar nie zatkał tłumika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:48, 24 Lis 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za dużo oleju albo zbyt bogata mieszanka p-p dokładniej zapinkę na iglicy ustaw o rowek wyżej oczywiście ustaw po wyregulowaniu blaszki pływaka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:49, 25 Lis 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeszcze mi nie zatkał. Tata mi mówi że zapłon żle ustawiony ale motor pali od jednego kopa i nichce mi sie wierzyć żeby tak było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:04, 25 Lis 2008 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:31, 25 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
do paliwa lej tylko dobry olej nie lej zwykłego mixolu bo to shit
polecam olej Orlen 2t semisyntetyk jest niewiele droższy do zwykłego
lej go około 150 do 200 ml na 5 litrów paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 19:23, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:12, 25 Lis 2008 |
|
|
redi |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 12 Lis 2008 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: ciechocinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może być jeszcze zatkany kranik i daje mało paliwa do gaźnika, a jak chcesz podgazować to leje tyle ile daje kranik u mnie tak było, i może świece masz za mocno zagiętą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:33, 28 Lis 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podgiąłem blaszkę to zaczęło ciec a po odgięciu spowrotem dozownik paliwa w komorze nie daje wogóle paliwa mimo że go przeczyściłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:39, 28 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym proponował albo nowego Jikova albo gaźnik od innego moto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:38, 02 Gru 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustawiłem gażnik i motor chodził jak miał ale jak się rozgrzał zaczął wchodzić na obroty i póżniej nie chciał odpalić. jak jest zimny to zapali a jak jest ciepły to nie odpali. jak mi wcześniej pisano zatkałem dziurkę w gażniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:46, 02 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
michal_b17 napisał: | Ja bym proponował albo nowego Jikova albo gaźnik od innego moto |
nowe gaźniki to prywaciarska robota i nie opłaca sie kupować, lepiej kupić używany oryginalny
Szymon możliwe że jak sie silnik nagrzeje to kondensator dostaje przebicia, ja bym go wymienił na nowy
winna może być też świeca możliwe mostkuje od nagaru
moim zdaniem ustawienie zapłonu nie ma nic do tego
nic innego narazie nie przychodzi mi do głowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:23, 02 Gru 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
silnik od remontu nawet pół godziny nie chodził a więc wszystko w środku czyste i nawet ustawiając iglice najniżej jak sie da i tak wchodzi na obroty |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szymon.schiller dnia Wto 21:10, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|