Wysłany: Czw 22:55, 03 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a próbowałeś ją odpalić na tej małej iskrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:55, 04 Cze 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
próbowałem i nie idzie ;/
ustawiłem zapłon jest iskra na platynkach, idę zrobić próbę ;]
Wygotowałem gaźnik wysuszylem i i przeczyscilem benzyna wyregulowalem. Motor nie ma oznakow zycia... Pomocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez athlonikan dnia Pią 15:58, 04 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:47, 04 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
swieca dobra spróbuj na innej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:01, 04 Cze 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teraz mam inny problem;( Pryskałem odrdzewiaczem na śruby i lakierem nabłyszczającym na kapy i cylinder, mogło dostać się do kabli. Wymieniłem platynki na nowe. Teraz na mojej jawce przebicie, jak trzymam świece i ramę i jak kopne w kopadełko to kopie prądem. iskry na świecy nie ma jak przyłoże do cylindra. Jak wyeliminować przebicie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 6:32, 05 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:55, 05 Cze 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na pewno, nie ma innego rozwiązania ? ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:50, 05 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie jak ci mówię ,że fajka to fajka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:01, 05 Cze 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawka odpala, ale sama gaśnie. Co mam zrobic? Winą przebicia były źle ustawione podkładki na platynkach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:52, 05 Cze 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrób prowizoryczną fajkę z drutu i sprawdz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:38, 05 Cze 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak odpali to ją na wolnych obrotach zostawiasz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:52, 05 Cze 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawka odpala i jedzie bez dysz, a z dyszami nie chce! Powód przebicia były źle ustawione podkładki na platynkach. Jawa na 3 biegu rozpędza sie do 45km/h a potem ostro zarywa. Nie che wchodzić na wysokie obroty co jest? i jak tak sobie troche pojeżdzę chyba tłok sie zapucha. Jak się zabardzo rozgrzeje to sam gaśnie, jak wystygnie to moge dalej jechać (Przejeżdzam ok. 1km-3km). Co proponujecie, co mam zrobic. Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez athlonikan dnia Sob 23:25, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:36, 06 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustawić zapłon i wyregulować gaźnik A to ,że nie umiesz prawidłowo poskręcać silnika to już nie moja wina. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:38, 06 Cze 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ty w ogóle dobre dysze w dobre otwory wkręcasz?
Długa dysza z lewej strony, krótka z prawej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:46, 06 Cze 2010 |
|
|
athlonikan |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czersk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cross napisał: | Ustawić zapłon i wyregulować gaźnik A to ,że nie umiesz prawidłowo poskręcać silnika to już nie moja wina. |
Ja go nie skręcałem, ja go dostałem już skręconego.
Dysze mam 68 i 38. Ale dysze mogły być wkręcone na odwrót ;/
Zaraz jazda próbna ... Dupa z dyszami nie pojadę ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez athlonikan dnia Nie 12:02, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:21, 06 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yyyyyyyyy koleś chyba ta długa dysza nie wejdzie w otwór na tą małą co nie ?? Więc siądź na dupie i ustaw ten zapłon i gaźnik tak jak się należy ,a nie cały czas jeździsz ,a motyl robisz. Sorry za określenia ale nie mogę wytrzymać z takimi ludźmi ,do których można pisać ile się da ,a on wciąż o jednym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|