| POmocy piszcie | |
Wysłany: Śro 14:12, 29 Kwi 2009 |
|
|
Misiek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2009 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam jawke, wczoraj wymienilem iskrownik i iskra jest śliczna taka duża niebieska i wg. paliwo dochodzi bo swieca mokra i jak ja pcham juz dlugo to nawet przy łączeniu kolany-tłumik kapie,ale jawka nawet nie "pierdnie" ani dymka nie pusci z rury, gaznkik wyregulowany bo wczesniej jezdzila, jest tylko mala nieszczelnosc przy laczeniu cylinder-kolano (ale i tak powinna przynajmniej dymka puscic z wydechu) no i moim zdaniem to moze byc zaplon, choc i tak juz probowałem na roznych ustawieniach,a waszym zdaniem czego to wina?? POmocy prosze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:58, 29 Kwi 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może iskra jest ale w nieodpowiednim momencie i nie odpali i musisz ustawić zapłon jak masz odblokowany to powinno być chyba 1,7mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:51, 29 Kwi 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:30, 29 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak koledzy pisali ustawienie zapłonu, spróbuj też wymienić świecę na inną bo jest taka możliwość że jest piękna iskra na wykręconej świecy a po zetknięciu z paliwem ją gubi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:13, 30 Kwi 2009 |
|
|
Misiek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2009 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
żeczywiście winą był zapłon , ale teraz jak juz jezdzi to baardzo szybko sie grzeje az sie poparzyc mozna ;( po 300 metrach jazdy,a łożyska na wale mam bardzo dobre, bo robiłem remont slinika, czy to wina zbyt wczesnego zaplonu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:22, 30 Kwi 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak. to wina zapłonu
miałem niedawno taki sam problem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:28, 30 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli wymieniłeś cylinder na nowy lub po szlifie to normalne że się grzeje, nowe części muszą się ułożyć. Ewentualnie tak jak ci kozak napisał musisz ustawić zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|