| Potrzebna pomoc kogoś z lublina | |
Wysłany: Czw 21:23, 04 Lip 2013 |
|
|
Orion1 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2013 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ludzie potrzebuję pomocy już parę miesięcy walczę z jawką 50 mustang i prawie zerowe rezultaty a ostatnio wogule klapa toczy się max do 40 brak jej siły dodam że cylek 60 pali też jak ma ochotę poprostu brak mi już sił i pomysłów co jej dolega do mechanika nie oddam była u jednego i od tamtej pory jest tylko gorzej może ktoś rzuciłby okiem i coś doradził |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:49, 04 Lip 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dysze w gaźniku mogą być zapchane, świeca walnięta, albo przerywacz nie ma przerwy lub jest nieodpowiednia (winno być 0,4mm), jeszcze kondensator może być do kitu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irzyk dnia Czw 21:50, 04 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:25, 05 Lip 2013 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Porównaj sobie jeszcze wymiary tłoków tego co masz i oryginalnego, zdarzają się przypadki że małe chińczyki zawyżą sobie wymiar od strony ssącej i później są takie jaja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:30, 05 Lip 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo po prostu masz przytarty i nie chce działać ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:37, 05 Lip 2013 |
|
|
Orion1 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2013 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie mam tłoka do porównania ponieważ był wymieniony z 50 na 60 kondensator jest nowy, świece wymieniałem były trzy różne tłok nie jest porysowany tak samo jak cylinder łożyska mają przejechane ok 800 km przerwa na platynkach ustawiona 0,4 szczelinomierzem wyprzedzenie 1,9mm ustawione sówmiarką silnik jest odblokowany świecę wypala na kawę z mlekiem, pierścienie musiałem wymienić po przejechaniu 470 km bo zrobiły się gumowe i cieniutkie zauważyłem że są nierówno wytarte każdy w innym miejscu podejrzewam że cylinder wypracował się na elipsę ma tyle km co łożyska gaźnik przedmuchiwałem iglice także silnik jest szczelny t.z.nigdzie nie cieknie , kranik drożny paliwo czyste mieszane z olejem orlenu do dwusuwów w ilości 100ml na 5l paliwa (benzyna 95) nie wiem co jeszcze dodać ma ktoś diagnozę? aha dodam iskra niebieska przerwa na świecy 0,5 .Pomimo to jawa po przejechaniu 7-10 km zaczyna nagle tracić na sile i w końcu gaśnie. tyle. Jestem tokarzem z doświadczeniem więc wymiarów jestem pewien |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orion1 dnia Pią 20:41, 05 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:25, 05 Lip 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydaję mi się ,że przerwa na przerywaczu powinna być 0,7.Po drugie mieszanka powinna być w stosunku 1:33 tzn. 100 ml oleju na 3,33 litra benzyny , a z tłokiem chodzi o wysokość więc możesz porównać z takim o dowolnej średnicy najlepiej z oryginałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:43, 05 Lip 2013 |
|
|
Orion1 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2013 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki jutro zmierzę ten tłok paliwo spuszczę i dodam oleju co do przerwy na przerywaczu to wszędzie na forum czytałem iż ma być 0,4 mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:52, 05 Lip 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
0,4mm, masz rację, ale nie wiem jakie powinno być wyprzedzenie, nie pamiętam teraz. Możliwe że masz dobre. Weź dla pewności wyczyść styki przerywacza pilnikiem albo papierem ściernym, jak nie były czyszczone to dużo pomoże motorkowi jak już wsio będzie ok . Kondensator nowy, jakiś taki 'do jawki'? W razie czego polecam taki od samochodu, malucha, poloneza, 125p - 22uF, 3 mniej od jawkowego, ale to może być. Taniej i lepiej po prostu.
1:50 na orlenowskim oleju nigdy się nie odważyłem lać do jawki, osobiście od paru ładnych lat leję 1:40 i bez problemów, 1:30 czy 33 to strasznie dużo, za dużo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 8:26, 06 Lip 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli po przejechaniu jakiegoś dystansu zaczyna słabnąć tracić moc i obroty. Mogą być tego dwie przyczyny. Zaciera się lub brak kompresji. Dzieje się tak za sprawą temperatury. A przyczyny jeszcze nie ustaliliśmy. Jeśli posiadasz stary cylinder i tłok 50 cm to załóż go i sprawdź czy objawy dalej będą występować. Następna sprawa jaka mi nie daje spokoju i dla tego zawsze pozostaje przy cylindrach 50 cm jest taka, że wydaje mi się, iż przy większych cylindrach powinny być większe dysze w gaźniku. Kiedyś jak moja Jawka traciła mi moc przyczyna była prozaiczna rdza i syf ze zbiornika zatykał siatkę kranika w zbiorniku. Tak stało się tuż po remontach jak paliwo wypłukiwało bród z leżącego gdzieś w kącie zbiornika paliwa. Co do przerwy na stykach ja ustawiam na 0,7 gdyż na 0,4 mam zawsze kłopoty z odpaleniem na ciepłym silniku. A tak mi odpala o raz niezależnie od temperatury. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:53, 06 Lip 2013 |
|
|
Orion1 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2013 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłok i cylinder tak jak pisałem wyglądają na nie uszkodzone poza tym jak zgaśnie to tłok nadal porusza się w cylindrze bez oporów więc pozostaje kompresja. Tylko jak ją sprawdzić bo zatykając palcem to trochę taka lipa ma ktoś sposób jak to zrobić domowym sposobem, pominę temperaturę głowicy (nie chciałbym wkładać tam palucha) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:16, 06 Lip 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomyliłem się, chodziło mi o przerwę na świecy ,powinno być 0,4-0,5mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek1998 dnia Sob 13:56, 06 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:22, 06 Lip 2013 |
|
|
Orion1 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2013 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie zauważyłem że lorzyska do wymiany luz na wale jest taki że gołym okiem widać a przecież mają dopiero 800 km. NIGDY WIĘCEJ! mechanika nawsadzał chińszczyzny z plasteliny i zadowolony. No więc łożyska, cylek do szlifu i mam nadzieję że ruszy.Na razie temat do zamknięcia dzięki wszystkim za pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:58, 06 Lip 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Proponuje Tobie poszukać oryginalnego wału i cylindra, które miałeś w silniku oddać do szlifu i regeneracji, a potem będziesz śmigał jak ja. Na razie 8000 bez remontu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:49, 09 Lip 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Orion1: a jak mechanik rozkładał silnik? dystansował wał? ja bym szukał przyczyny w braku umiejętności mechanika, choć chińskich łożysk nie wykluczam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:36, 12 Lip 2013 |
|
|
Orion1 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2013 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
O mechaniku pisałem we wcześniejszych postach i nie bendę wracał do tematu szkoda zdrowia (no i jawki) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|